Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij it Flinkeboskje in het Nederlands

Geweldige plek, superbestemming.

Jan Starrenburg
26-10-2014

Paasweekend in het Flinkeboske doorgebracht met kinderen en kleinkinderen. Geweldig genoten! Prachtige boerderij, volop ruimte in en om het huis, fijne slaapkamers en uitstekende bedden, uitgebreid gekookt in superkeuken. Bijzondere gastvrijheid en service. Bij aankomst prachtig boeket op tafel, koffie en thee stonden klaar en de houtkachel ronkte. De kleinkinderen hebben het er nu, maanden later, nog over en vragen 'wanneer we weer gaan'. Kortom, het was een superweekend.

Gereisd met vrienden in april 2014

Dit huis komt met stip binnen in de top 3 van grote vakantiehuizen die wij jaarlijks met onze vriendengroep huren. Veel ruimte, zowel binnen als buiten, speelgoed voor kleine kinderen, grotere kinderen en volwassenen (badminton, tafeltennis, tafelvoetbal, beachbal, volleybal, fietsjes, puzzels en spellen, sjoelen etc.) De open keuken en grote eettafel maken het een ideaal huis om lekker te koken; professionele apparatuur, goede pannen e.d. maken het af. Leuke decoratie en aankleding door het hele huis. In de hoofdboerderij zijn beneden 2 douches en 2 toiletten, woon/speelkamer en keuken, en serre/tuinkamer. Boven 3x 2-pers slaapkamer en 1x eenpersoons kamer. In een apart staand huis met eigen ingang zijn nog 1 douche en toilet en de overige slaapkamers. Wat ontbreekt zijn nachtlampjes op de slaapkamers, en een bad zou ook fijn zijn. Verder overal klamboes want er zijn veel vliegen/muggen (logisch in Friesland aan het water). Super omgeving, veel te zien. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Wauw! Wat een feest deze vakantieboerderij!

Maamke van Zwol
29-11-2010

Opa & oma, de kids en wijzelf hebben allemaal genoten van deze heerlijke plek. Wel even zoeken, maar schitterend uitzicht, leuke en gezellige inrichting, heerlijke culinaire hoogstandjes van gastvrouw Rixt (op verzoek) en volop spelletjes aanwezig voor oud en jong. Wij komen zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij it Flinkeboskje in Hemelum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij it Flinkeboskje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.