Sorteren

Reviews over Hemelum

Een absolute aanrader

Peter van Mens
    26-7-2015

Van 22 tot en met 24 juli 2015 hebben wij, met vrienden, enorm genoten in de 7de Hemel; dit B&B. is een absolute aanrader en we geven het weloverwogen een beoordeling van 9.8.

De kamers met goede bedden en mooie badkamers zijn prachtig.

Het ontbijt, met elke dag drie andere gangen, was verrassend en origineel en vooral ook ‘Hemels” lekker. De gastheer Peter van Capelleveen en gastvrouw Ans Bouwmans maken er ook echt een feest van; met dit ontbijt wordt je enorm verwend.

Op een avond hebben we er ook gedineerd (met mooi weer in de tuin) en het drie-gangen diner was “super lekker”; culinair werkelijk voortreffelijk.

De wijze waarop Peter en Ans dit Bed & Breakfast runnen en hun gastvrijheid is zo bijzonder dat je het zelf zou moeten ervaren. Het is een heerlijke ervaring om even in de 7de Hemel geweest te zijn. In ieder geval een ervaring om nooit te vergeten.

Peter en Ineke van Mens,

Nijmegen.

Super goed!

D. Apeldoorn
    7-6-2015

Altijd zal ik voor een b&b kiezen. Het is nooit massaal, de eigenaren doen altijd hun best want het is hun broodwinning en er zijn altijd goed tips wat er in de omgeving te zien is. Ik ben al in heel veel B&B 's geweest. Het meest in Ierland en Schotland en daar hebben ze dit fenomenn volgens mij uitgevonden. En dan nu de 7de Hemel in Hemelum. Ik ben sprakeloos. De service, de kamer was al top maar we namen een arrangement en dat betekende ook een diner. Waanzinnig, een 4 sterrenrestaurant kan er nog wat van leren. En het ontbijt is ook helemaal geweldig. ik zou zeggen ...laat je verrassen en voel je een keer in de 7de Hemel ...want dit is de plek!!! Eeen dikke pluim voor Peter en Ans

Geweldige plek, superbestemming.

Jan Starrenburg
    26-10-2014

Paasweekend in het Flinkeboske doorgebracht met kinderen en kleinkinderen. Geweldig genoten! Prachtige boerderij, volop ruimte in en om het huis, fijne slaapkamers en uitstekende bedden, uitgebreid gekookt in superkeuken. Bijzondere gastvrijheid en service. Bij aankomst prachtig boeket op tafel, koffie en thee stonden klaar en de houtkachel ronkte. De kleinkinderen hebben het er nu, maanden later, nog over en vragen 'wanneer we weer gaan'. Kortom, het was een superweekend.

Superhuis voor grotere groepen met kinderen

Martin
    22-9-2014

Dit huis komt met stip binnen in de top 3 van grote vakantiehuizen die wij jaarlijks met onze vriendengroep huren. Veel ruimte, zowel binnen als buiten, speelgoed voor kleine kinderen, grotere kinderen en volwassenen (badminton, tafeltennis, tafelvoetbal, beachbal, volleybal, fietsjes, puzzels en spellen, sjoelen etc.)

De open keuken en grote eettafel maken het een ideaal huis om lekker te koken; professionele apparatuur, goede pannen e.d. maken het af. Leuke decoratie en aankleding door het hele huis.

In de hoofdboerderij zijn beneden 2 douches en 2 toiletten, woon/speelkamer en keuken, en serre/tuinkamer. Boven 3x 2-pers slaapkamer en 1x eenpersoons kamer. In een apart staand huis met eigen ingang zijn nog 1 douche en toilet en de overige slaapkamers.

Wat ontbreekt zijn nachtlampjes op de slaapkamers, en een bad zou ook fijn zijn. Verder overal klamboes want er zijn veel vliegen/muggen (logisch in Friesland aan het water).

Super omgeving, veel te zien. Echt een aanrader!

een met de omgeving

Mark
    4-7-2014

heerlijk BenB, zeer kleinschalig. Eigenlijk maar ruimte voor twee verschillende bezoekers. De loge, waar ik overnacht heb, is zeeeeer ruim bemeten, helder, schoon. Het enige jammere aan deze BenB is het feit dat de douche en het toilet niet op dezelfde verdieping zit. Maar ach: als je toch helemaal alleen bent, maakt dat ook niet echt uit.

De eigenaar is zeer zeker niet aanwezig en na de plichtplegingen word je gelukkig aan jezelf overgeleverd.

De Wifi heb ik niet aan de praat gekregen. Ook aan de tv zou wat aandacht geschonken mogen worden.

Hemelum scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews