Vakantiehuis Groepsaccommodatie Harsta Hoeve

9.1Fenomenaal

Nederland, Friesland, Hegebeintum

9.1Fenomenaal

• 9.1Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Groepsaccommodatie Harsta Hoeve voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

17 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Harsta Hoeve

• 2018
    9Marie26-11-2018

Gezellig, comfortabel weekend met familie

We waren hier met een gevarieerde groep: 13 personen, leeftijden van 1 tot 63, inclusief rolstoelgebruiker, en hebben een topweekend gehad. Warme ontvangst (letterlijk en figuurlijk), schone accomodatie, ruime indeling met voldoende plek voor iedereen, rijk ingerichte keuken en servieskast, op een prachtige rustige plek. Dicht bij de pont naar Ameland voor een dagje uitwaaien. Contact met eigenaresse verliep erg prettig.

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

8Charlotte29-05-2017

Ook geschikt voor jongeren

Mooie grote accommodatie, met vriendelijke eigenaren. Veel privacy en genoeg mogelijkheden om lekker buiten te zitten als het goed weer is. Ook voor een groep jongeren een prima locatie zolang je het niet al te gek maakt. Als je beschikt over een auto ook een goede locatie met veel kleine dorpjes in de omgeving, maar ook steden (Leeuwarden, Dokkum). Daarnaast een prima plek om tot rust te komen tussen de weilanden.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Familie Ramcharan21-05-2016

Ons eerste succesvolle vakantiehuis

Na campings en hotels is Harsta Hoeve ons eerste vakantiehuis die wij gehuurd hebben voor een familie weekend en met groot succes. Dit vakantiehuis is compleet ingericht met o.a. uitgeruste keuken, bar, sfeervolle woon inrichting, tuinen,enz. Gastvrij en zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaresse Wietske Bosch. Verwelkomt met verse bloemen en eigengemaakte appelsap en jam.Kortom dit vakantiehuis heeft onze verwachtingen overtroffen, dan blijkt een weekendje te kort te zijn.Wij kijken er met veel plezier hier op terug en komen in de toekomst hier zeer zeker terug. Onze dank aan Wietske Bosch voor de mooie weekend. Groetjes familie Ramcharan

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Gerard27-04-2016

Mooie boerderij & prachtige omgeving!

Prachtige omgeving, prettig verblijf en vriendelijk mensen!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10E. Dijkstra01-10-2015

Prachtige plek voor feest of familiereünie voor mensen die van natuur en ruimte houden. Overal in de oude boomgaard zijn plekken waar je beschut kan zitten. Voor kinderen mooie trampoline en superschommels (In verband met sloten wel veilig als ze een zwemdiploma hebben). 's Nachts is het echt donker en zie je bij helder weer een schitterende sterrenhemel. Binnen gezellige huiskamer met spelletjes en tafelvoetbal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Koos en Fija van Bekkum11-07-2015

Heerlijk familiehuis!

Een uitstekende plek om met je gezin of familie samen te zijn. Een geweldig grote tafel waar iedereen omheen kan zitten geeft een warm gevoel. De keuken is uitstekend toegerust. De grote huiskamer en tuin nodigen uit om gezellig met elkaar te praten. Eigengemaakte appelsap staat klaar voor consumptie. De nabijgelegen wadden bieden de mogelijkheid om lekker uit te waaien. De grote boomgaard naast de boerderij is zondermeer uniek te noemen. De eigenaresse is zeer gastvrij. Kortom een plek om vaker heen te gaan.

Harsta Hoeve, eigenaar, 23-03-2016

Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst graag terug te zien in de Harsta Hoeve.

Gereisd in mei 2015

• 9prinsje28-05-2015

Geweldige groepsaccommodatie

De accommodatie is top en zeer geschikt voor een groep van 10 tot 12 personen. Goed uitgeruste keuken voor zelfverzorging en een grote living met een heerlijke grote tafel en lekkere zithoek dragen zeker bij aan een geslaagd familieweekend. De ligging is zeer landelijk en het is lekker wakker worden met het gekwaak van kikkers en het gezang van de vogels. De ruimte om de accommodatie is geweldig mooi met leuke speelvoorzieningen voor kinderen (en volwassenen). De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het was geen probleem dat alle kinderen en kleinkinderen ook een dag kwamen.

Harsta Hoeve, eigenaar, 23-03-2016

Hartelijk dank voor uw review. Goede tips! Fiets verhuur in Ferwerd is ook een optie voor mensen die geen fiets mee (kunnen) nemen.

Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten in de Harsta Hoeve.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Matthijs29-09-2014

heerlijke plek om te ontspannen

Prima verzorgde groepsaccomodatie

Harsta Hoeve, eigenaar, 23-03-2016

Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten in de Harsta Hoeve.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9d.benedictus02-09-2014

ideale plek voor familiereünie.

alles was tiptop in orde. klantvriendelijk!! prachtaccommodatie!!

Harsta Hoeve, eigenaar, 23-03-2016

Hartelijk dank voor uw review. Dat alles 'tiptop' in orde was horen we graag.

Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten in de Harsta Hoeve.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Pop en Jos de Groot16-07-2014

Uniek

Een heerlijke plek in een idyllische en historische omgeving, met vele mogelijkheden voor ontspanning voor jong en oud. Gastvrije ontvangst door Wietske Bosch, perfecte inrichting met alle denkbare faciliteiten. Grote omsloten boomgaard en (kruiden.)tuin met speelmogelijkheden Mooie ligging in het Friesche landschap nabij het hooggelegen kerkje van Hegebeintum. Aanrader!

Beste familie de Groot,

Gereisd met vrienden in juli 2014