Tijdelijk €25 aanbetaling

9.6FenomenaalScore uit 18 reviews

9.6FenomenaalScore uit 18 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Veensluis 20

• 10Harry02-04-2018

Een heel attente gastvrouw

Perfecte accommodatie, een 10, in alle opzichten. Heel attent ook, en je krijgt prima informatie.

• 9Jeroen17-03-2018

Prima

Hanneke is zeer vriendelijk. Rustig gelegen maar dicht bij Heerenveen. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

• 9M.J.Markus31-05-2017

Fantastisch voor herhaling zeker.

Heerlijk rustig, en slapen prima, goede bedden, en je kunt heerlijk op je eigen balkon zitten en naar de vogels luisteren en genieten.

• 9Aleid Collaris12-11-2016

Een schitterend verblijf bij Veensluis 20!

Ik werd gastvrij ontvangen door Hanneke. Dat zij met liefde haar mooie B&B runt, is te zien. Ik had een prachtige kamer tot mijn beschikking, met alle (moderne) gemakken voorzien. De kamer heeft zelfs een groot balkon, heerlijk wanneer het een mooie dag is! Een ruime kamer, met een heerlijk bed en fijne douche. Ik kreeg een lekker ontbijt, welke in de ochtend klaar werd gezet. Ik vond het prettig dat ik daardoor op de kamer kon ontbijten. Ik raad Veenhuis 20 dus ook zeker aan!

• 10Jan en Ella Weidijk29-07-2016

Boven verwachting!!

Veensluis 20 ligt aan de buitenrand van Heerenveen, in een groene omgeving. De B&B heeft een eigen opgang en bestaat uit een woon/slaapkamer, eigen toilet en badkamer en een ruim balkon. De kamer is gezellig ingericht en bevat vele handige snufjes. De bedden sliepen lekker. Badkamer is van alles voorzien. Er is een mogelijkheid om koffie te zetten in een naast gelegen pantry. Waterkoker staat in de kamer. 's Morgens bracht Hanneke, de eigenaresse, ons een uitgebreid ontbijt op het door ons uitgekozen tijdstip. Gratis WiFi. Het was voor ons de eerste keer dat we gebruik maakte van een B&B maar na Veensluis 20 zullen we er zeker vaker gebruik van gaan maken. Maar of dit te overtreffen valt betwijfel ik.

• 10Ron en Margriet20-06-2016

Heerlijk genoten!

Rustig gelegen comfortabele B&B. Ruime kamer met eigen ingang. Bij mooi weer een fijn balkon! Prima bedden. TV met veel kanalen. Zeer goed ontbijt. Heel leuk verblijf gehad dankzij de goede zorgen van Hanneke.

• 10Vanderlei Texas19-04-2016

Alles was goed. Geen aanmerkingen.

Geweldige bed and breakfast. Prive entrance. Vriendelijke gastvrouw die breakfast elke keer anders maakt naar de wensen van de gast. Kon niet beter.

• 9Nelly14-03-2016

Goed en gezellig

Erg gezellig en goed verzorgd. Schoon. 2 nachten er geslapen gaan zeker voor nog wel eens er naar toe. Nu ivm schaatsweekend maar lijkt me ook erg leuk om er een weekendje te zijn in andere tijd van jaar.

• 10Wil en Joyce21-12-2015

Heel rustig en goed Bread & breakfast.

Ontvangst is heel hartelijk en goed. Alles wordt goed uitgelegd en een koffieapparaat en koelkast aanwezig. Wanneer je evt iets mocht missen dan kun je bellen en wordt het geregeld. Het ontbijt is goed en veel en elke dag anders ( was er drie dagen ) De gastvrouw komt tussen door nog ff vragen of er nog wensen zijn. We komen er al meerdere jaren. Het is zeer aan te raden.

• 9CvG25-09-2015

great to stay

Very welcome and friendly, nice location to stay. Used the accommodation second time, high standard is sustained.

Bed & Breakfast Veensluis 20 info

Het complex