Camping Minicamping De Frije Fries

12 reviews over Camping Minicamping De Frije Fries in het Nederlands

Super plek

Sjoerd
18-5-2018

Super plek. Heerlijk in de natuur. Prachtige omgeving. eenvoudig en goed

Erg genoten!

Corien
22-4-2018

Fantastische plek om te kamperen! Rust, ruimte en frijheid. Een mooie omgeving om te fietsen! Kortom erg genoten.

Unieke plek midden in de natuur

Bogchelman
30-7-2017

Camping is eenvoudig maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door prachtige ligging. Het grootste veld biedt een fantastisch uitzicht op het weidelandschap en vogels. Stilte die je bijna nergens aantreft, slechts geluiden van vogels. Hier kom je tot rust! Aan te bevelen!

Veldjes zijn mooi onderhouden. Sanitair is verouderd maar schoon. Eigenaren heel vriendelijk en gastvrij.

Minpuntje is de beperkte afwasmogelijkheden (geen warm water) en slecht wifi ontvangst.

Rustige camping mooie velden

Paul Schmidt
3-6-2017

Rustig veldje bij vriendelijke eigenaren. (Afwas)faciliteiten zijn wat beperkt en het internet matig (alleen wifi in de buurt van de boerderij).

Oude reviews (archief)

Genoten! Voor de liefhebbers van rust en ruimte is deze minicamping perfect. Wijds zicht over de Friese landerijen of beschut tussen de bomen met je caravan of tent, het kan allemaal. Nabij Heerenveen, Joure en vlak bij de mooie Friese meren. Veel (met name diverse) wandel- en fietsmogelijkheden in de omgeving. Het sanitair is netjes en schoon, de gastvrouw erg gastvrij. Zeker een aanrader!!!

Lekker ontspannen in de natuur.

Bas & Eeuwkje
17-7-2016

Heerlijke open plaatsen met vrij uitzicht over natuurpark.

Vrije wandel en fiets mogelijkheden vanuit de camping.

Voor de boodschappen kunt u naar het nabij gelegen Heerenveen.

Wat niet ! Ik zou het niet kunnen bedenken.

Leuke minicamping in de prachtige natuur.

Gerdjan Visser
17-7-2016

Camping de Frije Fries is een uitermate perfecte locatie voor de start van een mooie fiets of wandeltocht in de provincie Friesland. Ten mide van diverse wateren, landerijen en bossen. Fijn ontvangst en omgang. Vrijblijvend waar je wild staan, of op het grote veld of het kleine veld met wijds uitzicht.

Kort om een echte aanrader voor een weekendje weg of een welverdiende vakantie.

Fantastische plek

Bert en Bianca Scheffer-Candido
16-7-2016

Rustige en ruime kampeerplekken. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Dicht bij recreatieplas de Heide is 2.5 k en 4 km naar tjeukemeer en 7 km naar Heerenveen.Vriendelijke ontvangst. Wij komen er al 16 jaar.

camping om vaker terug te komen

gustaaf modderman
23-7-2013

Wij zijn hier vaker geweest en aan Fries hartelijkheid ontbreekt het daar nog steeds niet. Gezellig vol was het maar voor ons fietskampeerders toch een plekje vrij.

positief: mooi uitzicht op Friese weidegronden en natuurreservaat/ schaduw- en zonnige plekken/ dicht bij Heerenveen/ sanitair eenvoudig maar schoon/ kippetjes zijn zeer tam en kun je haast aaien

negatief: geen mogelijkheid tot omruilen koelelementen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Frije Fries in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Frije Fries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Frije Fries scoort een 8.77 uit 10 op basis van 12 reviews.