Tijdelijk €25 aanbetaling

9.2FenomenaalScore uit 20 reviews

9.2FenomenaalScore uit 20 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Minicamping De Frije Fries

• 10Marieke27-08-2022

Heerlijk verblijf in de rust

We kwamen met een camper bus en werden hartelijk ontvangen. We kregen de tip om in een heerlijke zwemplas te zwemmen in de weilanden achter de camping. Vraag Catharina zeker hoe je er komt. Fijn sanitair, verzorgd met mooie boeketjes uit eigen tuin, aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Sjoukje Gniewyk17-07-2022

Prima en heerlijk rustige camping: echte aanrader!

Al heel wat keertjes hier geweest en het blijft leuk om terug te komen. Ruimte, kleinschalig en altijd vriendelijk ontvangst😊👍

• 10Fam. Ossentjuk07-07-2022

Fantastische camping

We hebben hier voor de derde keer onze caravan neergezet. De camping is mooi aangelegd en goed onderhouden. Het sanitair is eenvoudig en schoon. Op het achterste veldje heb je een schitterend uitzicht over de weilanden, natuurgebied it Fryske Gea. Als je stilte en rust zoekt, dan treft je dat hier. De ideale omgeving om je innerlijke batterij weer op te laden. Wij komen graag terug voor de rust en de gastvrijheid van Menno en Catharina de Vries.

• 9Hans Vries de30-06-2022

Wat een verademing!

We hebben hier zo heerlijk gekampeerd. De kleine gezellige camping is mooi en bloemrijk aangelegd. Op het achterste veldje hadden wij een schitterend wijds uitzicht over het natuurgebied van it Fryske Gea. In een meertje vlakbij konden we heerlijk zwemmen in schoon water. Het sanitair is eenvoudig maar zeer schoon. Dit deel van Friesland, dicht bij het merengebied kenden we niet zo goed maar het is ons zo goed bevallen dat we hier zeker terugkomen. Mede door de gastvrijheid van Menno en Catharina de Vries, de eigenaren.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Isabel24-08-2021

Heerlijk

De camping is erg mooi en ligt prachtig met een mooi uitzicht (wel afhankelijk van waar je staat). Erg vriendelijke eigenaresse. Het toiletgebouw is netjes, maar het was minder prettig dat hierin ook een koelkast en waterkoker staan. Zo heb je niet helemaal privacy. Je kan lekker wandelen in de omgeving en op 400 meter afstand is een meertje om in te zwemmen. Wij hebben genoten!

• 9Fam. Hofman10-08-2021

Prachtig uitzicht en lekker rustig!

We hadden een prachtige plek met vrij uitzicht.Het sanitair was schoon.De eigenaren zijn erg vriendelijke mensen.Mooie wandeling vanaf de camping gemaakt.Veel fietsmogelijkheden.Vlakbij Heerenveen.

• 9Thamara19-04-2020

Rustig kamperen met prachtig uitzicht!

Prachtige rustige plek midden in de natuur. Het was erg rustig toen wij er waren dus plek genoeg. Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. Het terrein oogt heel knus. Erg mooie zonsondergang. Wij komen zeker terug.

• 9Nina Vlek24-06-2018

Top camping!

Fantastisch weekend gehad op deze leuke camping! We werden zeer goed ontvangen in een hele mooie omgeving. Sanitair en rest van de voorzieningen is erg goed verzorgd. Ons weekend was helemaal compleet toen we s'avonds gezellig met een drankje rond het kampvuur konden zitten. Is zeker voor herhaling vatbaar, top camping!

• 10Sjoerd18-05-2018

Super plek

Super plek. Heerlijk in de natuur. Prachtige omgeving. eenvoudig en goed

• 9Corien22-04-2018

Erg genoten!

Fantastische plek om te kamperen! Rust, ruimte en frijheid. Een mooie omgeving om te fietsen! Kortom erg genoten.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Minicamping De Frije Fries info