Hotel Haje Heerenveen

Hotel Haje Heerenveen
6,2

13 tips over Hotel Haje Heerenveen

Andre, 28-2-2014
Vraag een kamer aan de achterzijde.
Kimmie, 24-6-2013
het ontbijt voor maar 11.75 per persoon is echt een TOPPER !
Elly , 25-9-2012
15 autominuten rijden naar Sneek, leuk stadje om een paar uurtjes te shoppen.

We hebben een aantal aanbieders voor Haje Heerenveen voor je op een rij gezet:

Bakker, 2-9-2012
We hebben het weekend verdeeld in het deel groen met als plaatsen Olderbekoop, gorredijk, jubbega,akkrum en oranjewoud en vervolgens het blauwe waterdeel met als plaatsen Joure , Sneek, Sloten en Lemmer.
sofievanhees, 16-8-2012

Etensreisbuffet (weekend) is een absolute aanrader! Naar het centrum lopen is best nog een eind, daar hebben we fantastisch gegeten bij 'De Buurman', zowel lunch als diner. Uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs.De Mexicaan daarnaast is een absolute misser, de kok had er duidelijk geen zin in, een biefstuk vol pezen, niet smakelijk en ook mijn gezelschap kreeg een zooi eten op bord geplempt, het zag er niet uit!

Nog één tip: Zorg voor een muggenspray o.i.d. voor op de hotelkammer.

jellekebroer, 13-8-2012

maak vooral gebruik van de etensreis! Nog nooit hebben wij gebruik gemaakt van zo'n uitgebreid buffet. Het was geweldig om bediend te worden door een kok die zoveel plezier in zijn werk uitstraalde.

Alles zag er heel verzorgd uit, er was van alles genoeg en er werd goed aangevuld. COMPLIMENTEN!!!

Monique, 30-7-2012
Het prachtige Buffet voor lunch & in de avond uurtjes jummyyyyyy mág je eigelijk niet missen ;))
Kok, 22-7-2012

De gemiddelde leeftijd was 70+

Internet bereik op de kamer was zeer goed!

Wat irritant was dat er OVERAL PRIJSJES op stonden. Zelfs aan de tafel waar je aan at ,de stoelen waar je op zat, de kandelaar op tafel,het nachtlampje op je kamer enz enz.. Alles is te koop daar.

Op de gang oke.. maar het was overal. Het lag er TE DIK boven op.

wil van de logt, 6-7-2012
receptie verplaatsen en de bar ruimer maken
Eva Drijfhout, 4-7-2012
In het laatste juni weekend is er altijd in het centrum "Night of the Koemarkt", overdag dweilfestival met verschillende dweilorkesten uit heel Nederland en 'savonds het grote "Night of the Koemarkt"-Prom-Concert, met brassband Pro Rege, dweilorkest de Glasblazers en verschillende nederlandse artiesten. Het is in het centrum van Heerenveen, open air en vrij toegankelijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Haje Heerenveen voor je op een rij gezet: