Hotel Haje Heerenveen

158 reviews over Hotel Haje Heerenveen in het Nederlands

Voor geen miljoen

Mar
8-9-2018

Gatverdamme wat een smerig hotel! Never noooooooit meer! Vol met poolse mensen die savonds laaaaat alleen maar de deuren dicht smijten. Badkamer wil je geen stap in zetten zo vies, zelfs in de wc zat nog de behoefte van de vorige loge! Kamers zien er echt niet uit.. ik heb mijn eigen shirt over de kussen heen gedaan omdat ik niet mer myn gezicht op dit kussen wil liggen.. nooit gedacht dat er zulke hotels in Nederland sronden

Kamers redelijk . Keuken en eten vies en smerig

Raymond Nijenhuis
13-8-2018

De ligging is best goed . Het hotel is eenvoudig te bereiken. In de omgeving kun je mooi fietsen. Wij hebben knooppunten gefietst ,in de omgeving is een knooppunt om te starten.

De kamers zijn best goed en het personeel erg vriendelijk ,de meesten zijn studenten.

Nog nooit een hotel gezien met zo'n vieze keuken.

Echt alles was smerig , we kregen een buffet met macaroni , drie dagen later lag er nog opgedroogde macaroni op de warmhoud schalen.

Er stond een knaapje in de keuken in kleding die zo smerig was, dat ik het niet kon laten hem te vragen of hij automonteur was.

Een ander in de keuken heb ik ook aangesproken op de hygiëne , zijn antwoord : ik ben student en moet alleen het hele ontbijt klaarzetten en alles schoonmaken.

Ik doe mijn best , ik weet ook wel dat alles vies is

De bedrijfsleidster ook aangesproken op de hygiëne , ze gaf aan 3 weken op vakantie te zijn geweest. Ik weet zeker dat het voor die 3 weken ook al zo was

Nooit meer.

Frans
30-6-2018

Oud en gedateerd hotel. Kamer en vooral badkamer was niet schoon. Badkamer rook vies en muf. Wc bril zat los: simpele reparatie. Volgens meneer Reimers (programma Herman den Blijker): niet schoon is nooit een excuus. Buiten warm: kamer veel te warm: het is er 's nachts niet onder de 25 graden geweest. Geen flatscreen TV maar uit het jaar 0. Slecht Wifi: niet geschikt voor de Ziggo app. Bed was goed, schone kussen en laken/dekbed. Goede bereikbaarheid. Genoeg parkeergelegenheid. Receptie laat te wensen over.

Voordeeluitjes.nl

Stoffige kamer, stinkend muf beddengoed, verwassen handdoeken die stinken, een douche zonder scherm waardoor het douchewater de kamer inloopt, haren van de vorige gasten mogen aanschouwen, geen airco. Ontbijt was een zoektocht, wordt ingedeeld naar eigen inzicht van de medewerker, ene dag het brood bij het beleg de andere dag het brood tegenover het koffieapparaat. Koffieapparaat slecht te bedienen , beste tijd gehad. Bij het inleveren van de kamer sleutel geen medewerker te vinden achter de receptie. Sleutel maar op de balie gelegd.

niet voor herhaling vatbaar

H.J.Holverda
1-6-2018

De entree. De eenpersoonskamer nr. 69 stinkt is oudbollig, geen usb aansluiting.

Ook de leesruimte en de boeken zijn niet meer van deze tijd. Door het gehele hotel

Hangt een ouderdoms en bejaarde geur. De "flatscreen" tv is een gewone tv.

Dit hotel is echt aan vernieuwing toe.

Voor ons nooit meer.

Irma
29-5-2018

Personeel doen goed hun best maar....onze kamer was zeer stoffig. Toen ik dat ging melden bij de receptie heeft ze het kamermeisje gevraagd om onze kamer te stoffen maar volgens haar had ze het al gedaan.Er zat een zeer dikke laag stof achter op de tv, dikke stoflaag op het schilderij boven het bed, de voetstukken van de lampen met stof, schilderijtjes met stof, vensterbank zeer vies. Dit zijn dingen die niet van een paar dagen zijn. In een hoek naast het bed een flinke stofweb.Het douchegootje zat vol met haren.Dit is echt niet bevorderend voor iemand met astma.De trap naar het restaurant is niet schoongemaakt tijdens ons verblijf (3 dagen)net zoals de grond van het restaurant. Wij zijn gebleven omdat wij plannen hadden maar hier komen wij zeker nooit meer. Ontbijt werd niet goed aangevuld.Het meisje dat daar in haar eentje rond liep wist niet eens hoe de koffie automaat werkte.

Yvon
13-4-2018

Het was heel een vies !! Het smerigste hotel wat ik ooit in Nederland heb gezien! Om je voor te schamen! Geen föhn op de kamer terwijl die er wel had moeten zijn volgens de site. Vieze glazen in het restaurant. Ik kom hier nooit meer !

Gryt
29-10-2017

Ontbijt was prima en aardig personeel, maar die kamer kon echt niet meer. Schimmel in de verouderde badkamer. Vlekken en viezigheid op het gele tapijt en lange zwarte haren in het bed brr.. uitzicht was leuk maar door de beslagen ramen ondanks ramen open was er alsnog weinig te zien ;) dit was het geld niet waard

S.
20-9-2017

Ik had voor twee dagen geboekt en betaald, maar ben na een nacht weggegaan. Heb een klacht ingediend en mijn geld voor de tweede nacht teruggevraagd. Het management zou contact met mij opnemen. Zoals eigenlijk wel verwacht heb ik daar nooit meer iets van gehoord. Hieronder mijn ervaring met dit hotel en restaurant.

Vergane glorie. Kamer uit het tijdperk stenen kruik. Lamp stuk en geen enkel stopcontact om iets aan op te laden of aan te sluiten. Vloerbedekking doet zeer aan je ogen. Kamerdeur sluit niet goed en om af te sluiten moet je een sleutel gebruiken.

In het restaurant vriendelijke bediening. De kip die uit de keuken kwam was rauw, dus teruggestuurd. Vervolgens een half uur geen communicatie…niets. Bij navraag zei de bediening dat het wat langer duurde omdat het vlees goed gaar moest worden en dat er een leerling in de keuken stond. Maar de leermeester greep helaas niet in en liet de jongen ook met zijn vingers in het vlees knijpen om te voelen of het gaar was. Dit gebeurde zichtbaar vanuit het restaurant. Toen ik dat zag was mijn eetlust bedorven. Ik heb het voorgerecht afgerekend en ben weggegaan. De dame uit de bediening schaamde zich duidelijk voor de gang van zaken.

Het ontbijt was erg karig twee soorten ham en twee soorten kaas. Geen beschuit, cracker of roggebrood gezien. Ook hier weer erg vriendelijke bediening. De keus was dus erg beperkt en het ontbijt kostte wel 11,50.

Geen aanrader

Marita en Paul
3-9-2017

Hotel is gelegen nabij de autosnelweg, dus kun je geen raam openzetten zonder last te krijgen van het lawaai.

Het hotel is gedateerd maar sommige kamers zijn gerenoveerd. Badkamerdouche met gordijntje dat onvoldoende afsluit zodat bijna de ganse badkamer nat wordt bij het douchen. De kamer zelf was netjes.

Ontbijt is verzorgd en uitgebreid (zelfs versgeperst sinaasappelsap).

Avondeten is ondermaats, bijna allemaal gefrituurde gerechten. Voldoet voor een etappehotel maar is geen aanrader voor mensen die een fietsarrangement boeken. Dan zijn er hotels die centraler gelegen zijn (bv. in het stadscentrum).

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haje Heerenveen in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haje Heerenveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.