Hotel Haje Heerenveen

Hotel Haje Heerenveen
6,6

152 reviews over Hotel Haje Heerenveen in het Nederlands

Yvon, 13-4-2018

Het was heel een vies !! Het smerigste hotel wat ik ooit in Nederland heb gezien! Om je voor te schamen! Geen föhn op de kamer terwijl die er wel had moeten zijn volgens de site. Vieze glazen in het restaurant. Ik kom hier nooit meer !

Gryt, 29-10-2017

Ontbijt was prima en aardig personeel, maar die kamer kon echt niet meer. Schimmel in de verouderde badkamer. Vlekken en viezigheid op het gele tapijt en lange zwarte haren in het bed brr.. uitzicht was leuk maar door de beslagen ramen ondanks ramen open was er alsnog weinig te zien ;) dit was het geld niet waard

S., 20-9-2017

Ik had voor twee dagen geboekt en betaald, maar ben na een nacht weggegaan. Heb een klacht ingediend en mijn geld voor de tweede nacht teruggevraagd. Het management zou contact met mij opnemen. Zoals eigenlijk wel verwacht heb ik daar nooit meer iets van gehoord. Hieronder mijn ervaring met dit hotel en restaurant.

Vergane glorie. Kamer uit het tijdperk stenen kruik. Lamp stuk en geen enkel stopcontact om iets aan op te laden of aan te sluiten. Vloerbedekking doet zeer aan je ogen. Kamerdeur sluit niet goed en om af te sluiten moet je een sleutel gebruiken.

In het restaurant vriendelijke bediening. De kip die uit de keuken kwam was rauw, dus teruggestuurd. Vervolgens een half uur geen communicatie…niets. Bij navraag zei de bediening dat het wat langer duurde omdat het vlees goed gaar moest worden en dat er een leerling in de keuken stond. Maar de leermeester greep helaas niet in en liet de jongen ook met zijn vingers in het vlees knijpen om te voelen of het gaar was. Dit gebeurde zichtbaar vanuit het restaurant. Toen ik dat zag was mijn eetlust bedorven. Ik heb het voorgerecht afgerekend en ben weggegaan. De dame uit de bediening schaamde zich duidelijk voor de gang van zaken.

Het ontbijt was erg karig twee soorten ham en twee soorten kaas. Geen beschuit, cracker of roggebrood gezien. Ook hier weer erg vriendelijke bediening. De keus was dus erg beperkt en het ontbijt kostte wel 11,50.

Geen aanrader

Marita en Paul, 3-9-2017

Hotel is gelegen nabij de autosnelweg, dus kun je geen raam openzetten zonder last te krijgen van het lawaai.

Het hotel is gedateerd maar sommige kamers zijn gerenoveerd. Badkamerdouche met gordijntje dat onvoldoende afsluit zodat bijna de ganse badkamer nat wordt bij het douchen. De kamer zelf was netjes.

Ontbijt is verzorgd en uitgebreid (zelfs versgeperst sinaasappelsap).

Avondeten is ondermaats, bijna allemaal gefrituurde gerechten. Voldoet voor een etappehotel maar is geen aanrader voor mensen die een fietsarrangement boeken. Dan zijn er hotels die centraler gelegen zijn (bv. in het stadscentrum).

Centraal gelegen

K.bakker, 25-8-2017

Mooie uitvalsbasis om te fietsen. Heerenveen ontzettend gezellige stad. Heel veel leuke terrasjes en winkels. Lemmer is ook een aanrader.

toevallig hier aangekomen...

Schellingen Marie-José, 26-7-2017

Uit noodzaak hier moeten logeren. Maar de mensen van de receptie , nl. toen Jente heeft ons zo goed willen helpen . Deze jongen verdient een pluim, hij doet zijn stiel met hart en ziel. Ook de mevrouw 's anderdaags heeft ons zoveel nuttige informatie gegeven. Dit heeft ons pechweekend toch nog doen slagen.

Dank u wel , receptie Hajé !!!

Slechte ervaring

Ruiterpad1, 19-7-2017

Ik vind het hotel en gedateerd en absoluut niet schoon. Het hotel is niet duur, maar is, naar mijn mening, uiterst matig. De keuken van het restaurant sluit om 20.00 uur. De kamer was niet schoon. Oude vieze vloerbedekking. De telefoon zat onder een dikke laag stof. Ik kan weinig positiefs melden.

prima hotel!

iw, 30-5-2017

kamer niet superdeluxe maar wel netjes en schoon, heel vriendelijk personeel en lekker ontbijt!

fantastisch zeker weer!!

magdalena, 18-5-2017

zeer leuk verblijf aangenaam hotel zeeeeer!! vriendelijk personeel. snap de andere slechte recencies niet!!

Gedateerd en ongezellig

Fam., 7-5-2017

Kamer is nog uit de jaren 70. Erg basic. Douche heeft geen volledige douchewand of gordijn waardoor de badkamer waarschijnlijk helemaal nat wordt. Wc maakt een hoop herrie en duurt eindeloos voordat het waterreservoir is gevuld. Geen radio zender op de ouderwetste, ienieminie tv... het ontbijt is redelijk, van alles wel iets maar niet uitgebreid. 1 soort brood, 1 sap, 1 yoghurt etc. We hebben een half uur incident ontbijruimte gezeten maar we hebben al die tijd niemand gezien.. geen personeel, geen gasten en ook geen zachte muziek op de achtergrond. Hotel lijkt wel verlaten... en dat in t weekend.

We hebben een aantal aanbieders voor Haje Heerenveen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haje Heerenveen in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haje Heerenveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haje Heerenveen scoort een 6.63 uit 10 op basis van 152 reviews.