Hotel Haje Heerenveen

Hotel Haje Heerenveen
6,4

155 reviews over Hotel Haje Heerenveen in het Nederlands

Stoffige kamer, stinkend muf beddengoed, verwassen handdoeken die stinken, een douche zonder scherm waardoor het douchewater de kamer inloopt, haren van de vorige gasten mogen aanschouwen, geen airco. Ontbijt was een zoektocht, wordt ingedeeld naar eigen inzicht van de medewerker, ene dag het brood bij het beleg de andere dag het brood tegenover het koffieapparaat. Koffieapparaat slecht te bedienen , beste tijd gehad. Bij het inleveren van de kamer sleutel geen medewerker te vinden achter de receptie. Sleutel maar op de balie gelegd.

niet voor herhaling vatbaar

H.J.Holverda
1-6-2018

De entree. De eenpersoonskamer nr. 69 stinkt is oudbollig, geen usb aansluiting.

Ook de leesruimte en de boeken zijn niet meer van deze tijd. Door het gehele hotel

Hangt een ouderdoms en bejaarde geur. De "flatscreen" tv is een gewone tv.

Dit hotel is echt aan vernieuwing toe.

Voor ons nooit meer.

Irma
29-5-2018

Personeel doen goed hun best maar....onze kamer was zeer stoffig. Toen ik dat ging melden bij de receptie heeft ze het kamermeisje gevraagd om onze kamer te stoffen maar volgens haar had ze het al gedaan.Er zat een zeer dikke laag stof achter op de tv, dikke stoflaag op het schilderij boven het bed, de voetstukken van de lampen met stof, schilderijtjes met stof, vensterbank zeer vies. Dit zijn dingen die niet van een paar dagen zijn. In een hoek naast het bed een flinke stofweb.Het douchegootje zat vol met haren.Dit is echt niet bevorderend voor iemand met astma.De trap naar het restaurant is niet schoongemaakt tijdens ons verblijf (3 dagen)net zoals de grond van het restaurant. Wij zijn gebleven omdat wij plannen hadden maar hier komen wij zeker nooit meer. Ontbijt werd niet goed aangevuld.Het meisje dat daar in haar eentje rond liep wist niet eens hoe de koffie automaat werkte.

Yvon
13-4-2018

Het was heel een vies !! Het smerigste hotel wat ik ooit in Nederland heb gezien! Om je voor te schamen! Geen föhn op de kamer terwijl die er wel had moeten zijn volgens de site. Vieze glazen in het restaurant. Ik kom hier nooit meer !

Gryt
29-10-2017

Ontbijt was prima en aardig personeel, maar die kamer kon echt niet meer. Schimmel in de verouderde badkamer. Vlekken en viezigheid op het gele tapijt en lange zwarte haren in het bed brr.. uitzicht was leuk maar door de beslagen ramen ondanks ramen open was er alsnog weinig te zien ;) dit was het geld niet waard

S.
20-9-2017

Ik had voor twee dagen geboekt en betaald, maar ben na een nacht weggegaan. Heb een klacht ingediend en mijn geld voor de tweede nacht teruggevraagd. Het management zou contact met mij opnemen. Zoals eigenlijk wel verwacht heb ik daar nooit meer iets van gehoord. Hieronder mijn ervaring met dit hotel en restaurant.

Vergane glorie. Kamer uit het tijdperk stenen kruik. Lamp stuk en geen enkel stopcontact om iets aan op te laden of aan te sluiten. Vloerbedekking doet zeer aan je ogen. Kamerdeur sluit niet goed en om af te sluiten moet je een sleutel gebruiken.

In het restaurant vriendelijke bediening. De kip die uit de keuken kwam was rauw, dus teruggestuurd. Vervolgens een half uur geen communicatie…niets. Bij navraag zei de bediening dat het wat langer duurde omdat het vlees goed gaar moest worden en dat er een leerling in de keuken stond. Maar de leermeester greep helaas niet in en liet de jongen ook met zijn vingers in het vlees knijpen om te voelen of het gaar was. Dit gebeurde zichtbaar vanuit het restaurant. Toen ik dat zag was mijn eetlust bedorven. Ik heb het voorgerecht afgerekend en ben weggegaan. De dame uit de bediening schaamde zich duidelijk voor de gang van zaken.

Het ontbijt was erg karig twee soorten ham en twee soorten kaas. Geen beschuit, cracker of roggebrood gezien. Ook hier weer erg vriendelijke bediening. De keus was dus erg beperkt en het ontbijt kostte wel 11,50.

Geen aanrader

Marita en Paul
3-9-2017

Hotel is gelegen nabij de autosnelweg, dus kun je geen raam openzetten zonder last te krijgen van het lawaai.

Het hotel is gedateerd maar sommige kamers zijn gerenoveerd. Badkamerdouche met gordijntje dat onvoldoende afsluit zodat bijna de ganse badkamer nat wordt bij het douchen. De kamer zelf was netjes.

Ontbijt is verzorgd en uitgebreid (zelfs versgeperst sinaasappelsap).

Avondeten is ondermaats, bijna allemaal gefrituurde gerechten. Voldoet voor een etappehotel maar is geen aanrader voor mensen die een fietsarrangement boeken. Dan zijn er hotels die centraler gelegen zijn (bv. in het stadscentrum).

Centraal gelegen

K.bakker
25-8-2017

Mooie uitvalsbasis om te fietsen. Heerenveen ontzettend gezellige stad. Heel veel leuke terrasjes en winkels. Lemmer is ook een aanrader.

toevallig hier aangekomen...

Schellingen Marie-José
26-7-2017

Uit noodzaak hier moeten logeren. Maar de mensen van de receptie , nl. toen Jente heeft ons zo goed willen helpen . Deze jongen verdient een pluim, hij doet zijn stiel met hart en ziel. Ook de mevrouw 's anderdaags heeft ons zoveel nuttige informatie gegeven. Dit heeft ons pechweekend toch nog doen slagen.

Dank u wel , receptie Hajé !!!

Slechte ervaring

Ruiterpad1
19-7-2017

Ik vind het hotel en gedateerd en absoluut niet schoon. Het hotel is niet duur, maar is, naar mijn mening, uiterst matig. De keuken van het restaurant sluit om 20.00 uur. De kamer was niet schoon. Oude vieze vloerbedekking. De telefoon zat onder een dikke laag stof. Ik kan weinig positiefs melden.

We hebben een aantal aanbieders voor Haje Heerenveen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haje Heerenveen in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haje Heerenveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haje Heerenveen scoort een 6.43 uit 10 op basis van 155 reviews.