4,5

160 reviews over Hotel Haje Heerenveen in het Nederlands

Nooit meer!!

FVB,
30-12-2018

Hier 1 nacht verbleven maar dat was echt 1 nacht teveel. Kamer was smerig dat is na klagen schoner gemaakt door de dame achter de receptie. Verder was het ontbijt heel slecht, spullen heel ruim over de datum, geen personeel aanwezig in het restaurant waar je iets aan kon vragen deze kwam na klagen pas tevoorschijn. Hotel is erg gedateerd maar dit wordt opgeknapt en verder ruikt het erg muf in de gangen. De 3 sterren die ze hebben zou nog niets eens 1 ster moeten zijn. Verbaas me er echt over dat er in NL zo’n slecht hotel bestaat.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Buitengewoon.

Anne ter Brugge,
1-12-2018

De prachtige ysbaan Thialf.Abe Lenstra stadion. Mooie winkels. De gastvrijheid van de mensen.

Het prima hotel. En het prachtige gym.centrum ven Epke Zonderland. Voor ons was Heerenveen een openbaring.

Gereisd met partner in november 2018

Voor geen miljoen

Mar,
8-9-2018

Gatverdamme wat een smerig hotel! Never noooooooit meer! Vol met poolse mensen die savonds laaaaat alleen maar de deuren dicht smijten. Badkamer wil je geen stap in zetten zo vies, zelfs in de wc zat nog de behoefte van de vorige loge! Kamers zien er echt niet uit.. ik heb mijn eigen shirt over de kussen heen gedaan omdat ik niet mer myn gezicht op dit kussen wil liggen.. nooit gedacht dat er zulke hotels in Nederland sronden

Gereisd met partner in september 2018

Kamers redelijk . Keuken en eten vies en smerig

Raymond Nijenhuis,
13-8-2018

De ligging is best goed . Het hotel is eenvoudig te bereiken. In de omgeving kun je mooi fietsen. Wij hebben knooppunten gefietst ,in de omgeving is een knooppunt om te starten.

De kamers zijn best goed en het personeel erg vriendelijk ,de meesten zijn studenten.

Nog nooit een hotel gezien met zo'n vieze keuken.

Echt alles was smerig , we kregen een buffet met macaroni , drie dagen later lag er nog opgedroogde macaroni op de warmhoud schalen.

Er stond een knaapje in de keuken in kleding die zo smerig was, dat ik het niet kon laten hem te vragen of hij automonteur was.

Een ander in de keuken heb ik ook aangesproken op de hygiëne , zijn antwoord : ik ben student en moet alleen het hele ontbijt klaarzetten en alles schoonmaken.

Ik doe mijn best , ik weet ook wel dat alles vies is

De bedrijfsleidster ook aangesproken op de hygiëne , ze gaf aan 3 weken op vakantie te zijn geweest. Ik weet zeker dat het voor die 3 weken ook al zo was

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer.

Frans,
30-6-2018

Oud en gedateerd hotel. Kamer en vooral badkamer was niet schoon. Badkamer rook vies en muf. Wc bril zat los: simpele reparatie. Volgens meneer Reimers (programma Herman den Blijker): niet schoon is nooit een excuus. Buiten warm: kamer veel te warm: het is er 's nachts niet onder de 25 graden geweest. Geen flatscreen TV maar uit het jaar 0. Slecht Wifi: niet geschikt voor de Ziggo app. Bed was goed, schone kussen en laken/dekbed. Goede bereikbaarheid. Genoeg parkeergelegenheid. Receptie laat te wensen over.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Stoffige kamer, stinkend muf beddengoed, verwassen handdoeken die stinken, een douche zonder scherm waardoor het douchewater de kamer inloopt, haren van de vorige gasten mogen aanschouwen, geen airco. Ontbijt was een zoektocht, wordt ingedeeld naar eigen inzicht van de medewerker, ene dag het brood bij het beleg de andere dag het brood tegenover het koffieapparaat. Koffieapparaat slecht te bedienen , beste tijd gehad. Bij het inleveren van de kamer sleutel geen medewerker te vinden achter de receptie. Sleutel maar op de balie gelegd.

Gereisd met partner in juni 2018

niet voor herhaling vatbaar

H.J.Holverda,
1-6-2018

De entree. De eenpersoonskamer nr. 69 stinkt is oudbollig, geen usb aansluiting.

Ook de leesruimte en de boeken zijn niet meer van deze tijd. Door het gehele hotel

Hangt een ouderdoms en bejaarde geur. De "flatscreen" tv is een gewone tv.

Dit hotel is echt aan vernieuwing toe.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Voor ons nooit meer.

Irma,
29-5-2018

Personeel doen goed hun best maar....onze kamer was zeer stoffig. Toen ik dat ging melden bij de receptie heeft ze het kamermeisje gevraagd om onze kamer te stoffen maar volgens haar had ze het al gedaan.Er zat een zeer dikke laag stof achter op de tv, dikke stoflaag op het schilderij boven het bed, de voetstukken van de lampen met stof, schilderijtjes met stof, vensterbank zeer vies. Dit zijn dingen die niet van een paar dagen zijn. In een hoek naast het bed een flinke stofweb.Het douchegootje zat vol met haren.Dit is echt niet bevorderend voor iemand met astma.De trap naar het restaurant is niet schoongemaakt tijdens ons verblijf (3 dagen)net zoals de grond van het restaurant. Wij zijn gebleven omdat wij plannen hadden maar hier komen wij zeker nooit meer. Ontbijt werd niet goed aangevuld.Het meisje dat daar in haar eentje rond liep wist niet eens hoe de koffie automaat werkte.

Gereisd met partner in mei 2018

Nooit meer

Yvon,
13-4-2018

Het was heel een vies !! Het smerigste hotel wat ik ooit in Nederland heb gezien! Om je voor te schamen! Geen föhn op de kamer terwijl die er wel had moeten zijn volgens de site. Vieze glazen in het restaurant. Ik kom hier nooit meer !

Gereisd zakelijk in april 2018

Nooit meer

Gryt,
29-10-2017

Ontbijt was prima en aardig personeel, maar die kamer kon echt niet meer. Schimmel in de verouderde badkamer. Vlekken en viezigheid op het gele tapijt en lange zwarte haren in het bed brr.. uitzicht was leuk maar door de beslagen ramen ondanks ramen open was er alsnog weinig te zien ;) dit was het geld niet waard

Gereisd met partner in oktober 2017

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haje Heerenveen in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haje Heerenveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.