Géén boekingskosten

Meer camping info

33 Reviews over Lan en Mar

• 9Joop09-06-2021

Topcamping

Beetje onrustig nog, vanwege de bouw van een nieuwe stal, maar dat is tijdelijk en eigenlijk ook geen last van gehad. Op de drukke dagen (Hemelvaart en Pinksteren) bleef het sanitair opmerkelijk schoon. Het bezoek van de bakker en de pizzaboer was een fijne bijkomstigheid. Erg fijne camping, aardige eigenaren, prachtige locatie.

• 10Billiau Wauters02-01-2021

Fijne camping en vriendelijke uitbaters.

Gezellige camping aan het water zeker voor ons die van zeil en watersporten houden. We komen hier graag terug.

• 8Hoekstra30-08-2020

Prima camping

Afsluiting van de zomer met (uitwonende ) kinderen met aanhang. 1 caravan, 2 tenten. 2 Mooie ruime plekken aan de haven. Buitenhaard voor de avond. Veel wind maar goed beschut. Met bootverhuur van prima boten!

• 5Wim Severijnen30-08-2020

Teleurgesteld

Entree abominabel. Rijplaten om modder ed. te verhullen. Wij stonden op het eerste veldje, waar nauwelijks gras was, maar het onkruid tot boven de enkels groeiden. Het veldje zelf omringd met rozenbottels, waaronder tot ca een halve meter hoogte de brandnetels weelderig tierden. Ook bij stroomkasten en watertappunten, BRANDNETELS. Ook bossages/struiken nauwelijks onderhoud. En dat voor een weekje kamperen ad € 177,00.

Onze vrienden kwamen later en bemerkten dat er geen stroom geleverd werd. Bij aanmelden niets van gezegd. Na informatie bleek dat de stroomkabel al enige tijd onderbroken was, waardoor er een extra lange kabel naar een andere elektrakast gelegd moest worden. Niet gastvrij.

WiFi was zoals in de beschrijving stond zwak. Toiletgebouw goed.

Kortom, dit is een camping voor watersporters. Wij hebben het afgelopen jaar talrijke campings bezocht en dan is de prijs/prestatie verhouding van LAN & Mar ver onder de maat

• 7Staat v/h sanitair

W.Huitema, eigenaar, 26-11-2020

Beste, dit kon even niet anders. Voor het verbeteren van paden, verlichting , nieuwe verblijfsruimte en fietsenstalling moest de boel op de kop. Ik hoop dat u daar wat meer begrip voor kunt opbrengen. Wifi is in dit buitengebied niet snel, dat klopt. We wachten met smart op glasvezel waar ze nu druk mee bezig zijn !

• 9Deed15-08-2020

Zeker terugkomen

Fijne kleine camping direct aan het water. Genoten. Sanitair klein maar erg schoon. Campingplek groot wij hadden eigen water wat prettig is. Uitzicht fenomenaal

• 7Marjoke13-07-2020

Voor ons een tegenvaller!

De camping viel ons erg tegen. Leek op de website een modern (boeren)bedrijf maar kwam op ons over als een veldje met caravans voor de bijverdienste. De entree was op zijn zachtst gezegd een domper, een grote zandbak. Wel positief: het mooie toiletgebouw, schoon en modern. Wat daarbij wel weer irritant was, waren de automaten voor het warme water: 50 cent douchen, 20 cent wastafel, 1 euro babybadje.... ik dacht dat de meeste campingeigenaren nu wel zouden begrijpen dat dat niet meer van deze tijd is.

• 8Staat v/h sanitair

W Huitema, eigenaar, 26-11-2020

Beste, een heel klein stukje pad is even zand geweest, wat we al gauw hebben opgelost met rijplaten . We konden even niet anders omdat we aan het bouwen zijn. Dit seizoen 2021 kunnen mensen genieten van verbrede paden ,meer verlichting, splinternieuwe verblijfsruimte met mooi terras en een nieuwe fietsenstalling met oplaadpunten !! Ps: warm water is nu gratis. Douche is 0,50 cnt omdat anders mensen de haven invaren om even gratis te kunnen douchen. Graag uw begrip hiervoor

• 10Chris12-07-2020

Aanrader, fantastisch, schoon, beleving, ontspan

Wat een fijne ongedwongen sfeer. Wat een fantastische plek en uitzichten. Geweldige beleving van het camping, boerderij en waterleven in combinatie met goede faciliteiten en prijs/ kwaliteit.

• 6Dicky10-07-2020

camping aan het Heegermeer

Verblijf van 24 juni tot 9 juli 2020Niet voor herhaling vatbaar. Bij aankomst gelijk betalen Asci korting kaart werd niet verrekend i.v.m corona. camping eigenaren erg onvriendelijk.Toegangs weg naar de camping erg slecht en toen wij weg reden met de caravan regende het hard en kwamen verzakt te zitten met auto en caravan.Voor ons deze camping niet meer.

• 8Staat v/h sanitair

WHuitema, eigenaar, 26-11-2020

Beste, voor onze nieuwbouw moesten we een stukje van onze mooie verharde paden weghalen. Kom kijken in 2021, dan ziet u het resultaat !!

• 6Elleke02-07-2020

Leuk plekje dichbij Heeg, waar voor ons niet weer

Niet voor herhaling vatbaar. Gelijk betalen bij aankomst, nachtje minder, toch (gedeeltelijke) vergoeding betalen omdat ze er rekening mee heeft gehouden, maar uiteindelijk plek genoeg blijkt te zijn) bijna twee keer omver gereden door snelrijdende boer op grasmaaimachine (kan geen groet of lachje af), boer die om 7.00 uur s ochtends de achterste campinggasten wekt met een hoop herrie van een landbouwmachine, onverharde hobbelige toegangsweg met losse stenen, waar bij vertrek een enorme bult zand op ligt zodat we alle moeite moeten doen om er met auto en caravan er langs te komen. Geen desinfectiemiddelen bij toiletten dames. De voorste plekken dichter bij het water lijken goed, maar sta niet achter de boerderij.

• 7Staat v/h sanitair

W Huitema, eigenaar, 26-11-2020

Beste, gelijk betalen bij aankomst vrij normaal bij campings. In het voor en naseizoen is dat niet nodig bij ons. De persoon op de machine heeft niet de intentie gehad om u omver te rijden . Het kan zijn dat door tijdsdruk, hij uw groet niet heeft opgemerkt. De bult zand en herrie was niet te voorkomen met onze nieuwbouw, wat uiteindelijk maar heel even was. Wij hebben zeep in de wc 's , eind van het seizoen is er zelfs nog een dispenser vervangen bij de heren.

• 9Marjon31-07-2019

Perfect!!

Perfecte watersport camping centraal gelegen. Goede zeilmogelijkheden. Mooie haven. Snel vaargebied nabij camping. Schoon, klantvriendelijk. Topper!!!

Camping Lan en Mar info

Camping-informatie