Camping Lan en Mar

Camping Lan en Mar
9,6

23 reviews over Camping Lan en Mar in het Nederlands

kleinschalige watersportcamping met ruime plaatsen en vriendelijke mensen. hoewel wij laat waren met reserveren(2 weken vooraf) was er nog een prachtige plek. watersportmogelijkheden voor mensen met en zonder eigen boot. als het mooi weer is, waan je jezelf een god in Frankrijk. Zwemmen kan direct in het meer. Ook de boerderij is vrij om te bekijken. fietsen in de omgeving biedt ook veel mogelijkheden. Sneek ligt op fietsafstand. Het sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. het is afgelegen, maar toch goed bereikbaar en midden in de watersportwereld. Geen minpunten te bedenken. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. Ik vond het heel bijzonder dat zij mij herkenden van 10 (!) jaar geleden.

Helemaal relaxed

Aafke Hagens,
31-7-2018

Leuke camping met eigen haven en mogelijkheid tot huren boot bij je ruime campingplaats. Ook een mooi gedeelte waar je lekker het water in kunt om af te koelen. Net en schoon sanitair! 2km van centrum Heeg. Mooie fietsomgeving. Honden zijn welkom maar moeten uitgelaten worden langs een vrij drukke weg en er is op loopafstand niet een lekker wandelgebied voor ze. Ze mogen wel mee zwemmen. Voor kinderen is er animatie en een 'honk' en een trampoline en wat speeltoestellen. Je mag een kijkje nemen op de boerderij en daar is ook een speurtocht waardoor je kennis maakt met het boerenbedrijf. De warme bakker uit het dorp komt met de broodbus naar de camping. De eigenaren zijn vriendelijk en relaxed. Wij hebben er erg genoten.

Super boerderij camping. Echte aanrader!

Alice,
27-7-2018

Niet al te grote, zeer aangename en rustige camping pal aan het Heegermeer. Haven met ligplaatsen, valken te huur en goede zwem mogelijkheden. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is nieuw en schoon.

Ligt 5 minuten fietsen buiten Heeg waar een supermarkt is en diverse restaurants.

Deze camping is een echte aanrader!

super watersportcamping

kees
5-9-2016

goede camping met prima sanitair en mooie haven met trailerhelling

Fantastische camping en haven

Chris
21-8-2016

Wat een mooie plek direct aan het meer. Gezellige camping met goed en schoon sanitair. Vriendelijke en gastvrije mensen en voor onze dochter veel te beleven. Ook de haven is perfect met geweldig uitzicht over het meer en de camping. Aanrader.

Erg goed

Jolanda
19-8-2016

Mooie ligging goede haven volop mogelijkheden. Voor ieder wat wils.

Mooie kindvriendelijke watersportcamping!

Fam Geelhoed
1-8-2016

Ruime plekken, goed sanitair, zwemmen, zeilen, heerlijk spelen op de camping, 1 km van Heeg, fantastische ligging. Vriendelijke receptie en genoten van het boerenbedrijf. Ook activiteiten op de camping voor de kinderen en Heeg biedt ook een goed gevulde weekagenda met voor iedereen wat wils!

een fantastische boerderijcamping!

stijn
27-7-2016

Echt een fantastische camping met een mooi zwemplek. Het toiletgebouw is superschoon. Mijn kinderen vonden het hier geweldig met de skelters en mooie valken die je kunt huren, topkwaliteit

Fijne camping maar

Piet
15-7-2016

De hele camping was top maar ik zou er niet meer heengaan. Wij zaten met zijn allen bij de tent toen de hond van de boer kwam snuffelen dat was allemaal oké. Toen de boer aankwam schopte hij de. Hond veel te hard en dat arme beest werd aan zijn nekvel meegetrokken... Dat was in mijn ogen zo onterecht dat ik besloten heb niet meer terug te komen.

W.Huitema, eigenaar, 3-10-2016
Bedankt voor uw review. We vinden het erg jammer dat u om deze (in onze ogen onterechte beschuldiging) reden niet meer bij ons op de camping wilt komen. Gelukkig vinden andere gasten de hond super lief, gehoorzaam en kinderen zijn er dol op. Eigenlijk zou u dit met eigen ogen eens moeten zien zodat u kunt terugkomen op uw woorden. Dan kunt u ook zien dat we de hond vooral veel belonen een veel positieve aandacht geven in deze belangrijke puppy fase waarin ze veel moeten leren.

Fantastische camping op een super plek!

Marjon
14-7-2016

Mooie uitvalsbasis om per boot of auto Friesland te verkennen. Gemoedelijke gezellige familiecamping. Prima service.. Wij zijn hier nu voor de 5e keer en het zal niet de laatste keer zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lan en Mar in Heeg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lan en Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.