Hotel De Watersport

NederlandFrieslandHeeg

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel De Watersport voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 18 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 18 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

Contact

18 Reviews over De Watersport

• 5Ramon03-08-2021

Teleurstellend

Restaurant serveert goed eten, maar de porties zijn opmerkelijk klein.

• 7De vries07-09-2019

Gezellig maar chagrijnige bediende

Mooie locatie om te zitten onder de overkapping terwijl het hoosde! Gezellige avond gehad en lekker gegeten. Het werd snel geserveerd na dat het door ons besteld was. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

De bediende dame in de witte blouse vonden we niet sympathiek. Dat was jammer! Ze keek chagrijnig en maakte een negatieve opmerking naar de groep. Het leek er op dat ze niet blij was met onze aanwezigheid. Dat was een groot minpunt en drukt een stempel op de fijne avond.

• 6Reneloes03-09-2018

Eenmalig

Nette kamer, basic, mini balkonnetje uitzicht op parkeerplaats. Voor 1 nacht voldoende Terras prima in orde, ontbijtbuffet netjes wel op tijd komen anders is het merendeel op, en komt niks extra's bij op is op!!!!

• 6H.B28-09-2017

jammer

locatie is goed,bediening chaotisch,soms verkeerde bestelling brengen, 2 x gegeten bij diner en bij het afrekenen werd niet eens gevraagd of alles naar wens was. Moesten vragen om kamer schoon te maken ivm met nieuwe handdoeken [prijs kamer was best hoog].TIP antislip in het bad om problemen met uitglijden te voorkomen

• 7NannoSijtse10-05-2017

Goed voor een nachtje

Kleine kamer (deels schuin dak) in bijgebouw, waterzijde, klein balkonnetje. Koffie en theezetmogelijkheid. Badkamer met bad. Leuk dorp. Restaurant, meer een café waar je kunt eten. In overdekt buitenterras mocht kennelijk worden gerookt.

• 8Bezoeker24-04-2017

Prima voor 1 nacht

• punten Locatie; midden in het dorp en aan het water. Restaurant; helaas hier niet gegeten maar ziet er erg gezellig uit met een leuk terras. Kamer; heel basic ingericht maar voldoet prima. De douchekop in mijn kamer was stuk maar ik heb dit niet gemeld aan de receptie (mijn fout dus). Leuk dat er een balkon was op de kamer. Ontbijt; was prima in orde.
    • punten Gehorig; op zondagmorgen om 06.30 uur stonden er een heel aantal dames luidruchtig te discussiëren op de gang. Ze dachten denk ik dat ze het rijk voor hen alleen hadden.
  • 9Fam.Ketelaars21-04-2017

Lekker ontspannen, we hebben genoten

Lekker ruime kamer. Simpel maar heel schoon en een heerlijk (groot) bed. Aardig personeel en lekker gegeten. Jammer van het koude weer anders was het op het terras aan het water vast zalig geweest. Speciale aandacht kregen we omdat we (tweeling) één van de verblijfsdagen jarig waren. Dit had ik (als verrassing voor mijn zus) wel van tevoren per mail gevraagd maar de invulling ervan was heel goed verzorgd.

• 8Hendrika06-08-2016

fijn verblijf

Leuk hotel, mooi terras aan het water, vriendelijke mensen, goede bediening. schone kamer. 's avonds lekker gegeten op het terras. degelijk ontbijt, lekkere verse broodjes. heerlijk gekookt ei. goede koffie. minpunten: douchen in het bad. En het ontbijt kon iets uitgebreider.

• 10mw smit13-01-2016

fantastisch

super gezellig hotel. heerlijk eten en mooie ligging. ga er graag weer heen.

• 1hanny06-08-2015

eten

We hebben hier gegeten, schandalig, de sla kwam uit een zak met 2 stukjes tomaat totaal geen dressing. Snitzel was 1 en al paneermeel. Strocanoff Saus was uit een pakje. Het schaaltje waar de saus in zat waren stukken af. Toen ik uiteindelijk er wat van zei, kreeg ik de mededeling we horen hier nooit wat over. Heb gezegd nou nu wel. Kregen niet eens te horen sorry, laat staan een kop koffie voor het ongemak.

Erg slecht. Bediening ook.

Hotel De Watersport info

Facilities