Hotel De Watersport

16 reviews over Hotel De Watersport in het Nederlands

Eenmalig

Reneloes
3-9-2018

Nette kamer, basic, mini balkonnetje uitzicht op parkeerplaats.

Voor 1 nacht voldoende

Terras prima in orde, ontbijtbuffet netjes wel op tijd komen anders is het merendeel op, en komt niks extra's bij op is op!!!!

jammer

H.B
28-9-2017

locatie is goed,bediening chaotisch,soms verkeerde bestelling brengen, 2 x gegeten bij diner en bij het afrekenen werd niet eens gevraagd of alles naar wens was. Moesten vragen om kamer schoon te maken ivm met nieuwe handdoeken [prijs kamer was best hoog].TIP antislip in het bad om problemen met uitglijden te voorkomen

Goed voor een nachtje

NannoSijtse
10-5-2017

Kleine kamer (deels schuin dak) in bijgebouw, waterzijde, klein balkonnetje. Koffie en theezetmogelijkheid. Badkamer met bad. Leuk dorp. Restaurant, meer een café waar je kunt eten. In overdekt buitenterras mocht kennelijk worden gerookt.

Prima voor 1 nacht

Bezoeker
24-4-2017

+ punten

Locatie; midden in het dorp en aan het water.

Restaurant; helaas hier niet gegeten maar ziet er erg gezellig uit met een leuk terras.

Kamer; heel basic ingericht maar voldoet prima. De douchekop in mijn kamer was stuk maar ik heb dit niet gemeld aan de receptie (mijn fout dus). Leuk dat er een balkon was op de kamer.

Ontbijt; was prima in orde.

- punten

Gehorig; op zondagmorgen om 06.30 uur stonden er een heel aantal dames luidruchtig te discussiëren op de gang. Ze dachten denk ik dat ze het rijk voor hen alleen hadden.

Lekker ontspannen, we hebben genoten

Fam.Ketelaars
21-4-2017

Lekker ruime kamer. Simpel maar heel schoon en een heerlijk (groot) bed. Aardig personeel en lekker gegeten. Jammer van het koude weer anders was het op het terras aan het water vast zalig geweest.

Speciale aandacht kregen we omdat we (tweeling) één van de verblijfsdagen jarig waren. Dit had ik (als verrassing voor mijn zus) wel van tevoren per mail gevraagd maar de invulling ervan was heel goed verzorgd.

fijn verblijf

Hendrika
6-8-2016

Leuk hotel, mooi terras aan het water, vriendelijke mensen, goede bediening.

schone kamer. 's avonds lekker gegeten op het terras. degelijk ontbijt, lekkere verse broodjes. heerlijk gekookt ei. goede koffie.

minpunten: douchen in het bad.

En het ontbijt kon iets uitgebreider.

fantastisch

mw smit
13-1-2016

super gezellig hotel. heerlijk eten en mooie ligging. ga er graag weer heen.

eten

hanny
6-8-2015

We hebben hier gegeten, schandalig, de sla kwam uit een zak met 2 stukjes tomaat totaal geen dressing. Snitzel was 1 en al paneermeel. Strocanoff Saus was uit een pakje. Het schaaltje waar de saus in zat waren stukken af.

Toen ik uiteindelijk er wat van zei, kreeg ik de mededeling we horen hier nooit wat over. Heb gezegd nou nu wel.

Kregen niet eens te horen sorry, laat staan een kop koffie voor het ongemak.

Erg slecht. Bediening ook.

zeer beneden peil gegeten

dagmar
22-7-2015

Terwijl het hoogseizoen al een paar weken in volle gang is had het personeel totaal geen controle. Tussen voor-en hoofdgerecht meer dan een uur moeten wachten. Andere tafels kregen allemaal hun eten, dit onder het mom; u had een voorgerecht. .... (?). Vervolgens was het eten niet lekker. Onbeduidende stukjes kip en aardappels met veel te veel peper oid en de welbekende doorgekookte groenten. Onze kritiek werd niet ter harte genomen en alleen maar in discussie. Andere terrasgenoten moesten ook lang wachten, kregen verkeerde bestellingen of andere onbenulligheden. Meiden waren vriendelijk maar leken allen geen enkele horeca ervaring te hebben. De vermoedelijk eigenaar had er duidelijk geen zin in...met nog de nodige weken hoogseizoen te gaan in dit toch sfeervolle dorp.

Comfortabel hotel op een unieke plek

Jan Oechies
20-6-2010

Hotel Watersport was onze eerste overnachting tijdens onze fietselfstedentocht. Ruime kamers met goede bedden. Eerlijk en smakelijk eten in de avond en een goed ontbijt. De fietsen kregen een goede plek achter het terras.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Watersport in Heeg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Watersport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.