9,3

23 reviews over Camping Boerencamping Poelzicht in het Nederlands

Mooi gelegen camping aan groot meer.

Margaret van den Hurk
29-7-2018

Het is heerlijk kamperen op deze camping, direct aan een 'poel' gelegen, wat voor niet-Friese begrippen een behoorlijk grote plas is. Heel leuk is dat de boerderij en de camping zeer dicht bij elkaar liggen waardoor je betrokken wordt bij het wel en wee op de boerderij (melkveehouderij). De familie Flapper is zeer gastvrij en vriendelijk. Hoewel gespeend van luxe, zijn alle nodige voorzieningen aanwezig en alles werkte ook naar behoren. Kortom: een aanrader voor zowel stellen als gezinnen, als je van rustig kamperen op een mooie plek houdt met heel mooi uitzicht over het meer.

Gereisd Met partner in juli 2018

Héééérlijke camping!

Ingrid
11-7-2018

Supercamping. We hebben nog nooit op zo'n mooie plek gestaan met onze caravan. Direct aan het water, de kinderen konden zo vanaf de steiger het water induiken. Topvakantie geweest. De familie Flapper is bijzonder aardig en hulpzaam. Wat ook leuk is voor de kinderen is niet allen dat er in de omgeving vanalles te doen is, maar ook dat er diverse kalfjes geboren werden tijdens ons verblijf. We hebben een dag een motorbootje gehuurd, en ook dat was een schot in de roos. Het is prachtig varen over de diverse poelen en door de smalle slootjes. Ook het Hegermeer was een belevenis.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch, kom volgend jaar weer.

J S
24-4-2018

Het is een heerlijk rustige camping met plaatsen aan de poel en een haventje aan de poel. De poel staat in verbinding met Heeg en het Heegermeer. Veel gras, mooie houten picknick tafels, genieten maar! Sanitair kan beter. Douches prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Puur genieten!

Paul Suijk
5-9-2015

We zochten een plekje op een rustige boerencamping, aan het water. Na enig speurwerk leek Poelzicht heel geschikt. En inderdaad: genoeg plekjes aan het water op het goed onderhouden terrein. Heerlijk op de steiger een boekje lezen in de avondzon of vanaf de steiger het water op of in. Lekker ontbijten aan één van de picknicktafels. Poelzicht ademde rust uit, ook omdat het zomerseizoen teneinde liep. Boer Flapper en zoon? Vriendelijk, gemoedelijk, behulpzaam! We hebben een heerlijke tijd gehad op Poelzicht en in de omgeving. Het was puur genieten! We komen er heel graag nog een keer terug!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Heerlijke plek

Familie Dingemans
30-8-2015

Een camping waarbij ruimte, rust en natuur centraal staan. Vader en zoon zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een mooie plek aan het water, een aanlegsteiger voor onze boot, genoeg plaats om rustig te vissen en n gemoedelijke sfeer onder de verblijvende gasten. Schoon santiar en heerlijke douches! Elke morgen de verse bakker op de camping, dus lekker ontbijten aan de picknicktafel, met n prachtig uitzicht. Een prachtig plaatsje, Heeg, waar alles wat je nodig hebt is en waar je ook heerlijk kan eten. Sneek op nog geen kwartier afstand. Wij weten het al....onze vakantie van volgend jaar staat al vast...aan het water bij de familie Flapper !!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

prima plek voor jong en vooral ouder

blokker
20-7-2015

mooie 9 dagen gehad bij vader en zoon, vriendelijke goedlachse behulpzame mensen, kano ligt zo in het water, kan overal heen, Heeg en Oudega leuk en ook op de fiets prachtig centraal.

Gereisd Met partner in juli 2015

Geweldige plaats

Marco Warbroek
8-6-2015

Ik wil de Fam. Flapper bedanken hun gastvrijheidheid en voor de gezellige dagen. Prima viswater en heerlijk rustig.

gr Marco Warbroek

Gereisd Met vrienden in juni 2015

De eerste keer...

M. Yasar
10-5-2014

Voor de aller-aller-eerste-keer met onze nieuwe Camper wezen kamperen om het 'eens uit te proberen' tijdens het afgelopen Paasweekend. We hebben een geweldig ontvangst gekregen door de heer Flapper. Hij had alle tijd en geduld voor uitleg. Perfecte sta-plek gekregen, direct aan het water. Mooie visplek!! Alle voorzieningen voorhanden, incl Wifi. Het hele terrein is zeer goed onderhouden. Wij komen zeker een keer terug!! Ik raad het eenieder aan en maak je geen zorgen om de prijs 😉

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Superplaats

Spkk
28-12-2013

Al vaak verbleven, superplaats. Ruime plaatsen, mooie visstekken. In de buurt heerlijk fietsen, winkelen in Sneek. Wij hopen hier nog vaak te komen Enige minpuntje is sanitair, maar wij hebben een wc in de caravan.

Gereisd Anders in januari 2012

Gemoedelijke camping aan het water

Gerda van Beek
17-8-2013

Camping Poelzicht in Heeg is een eenvoudige camping, prachtig gelegen aan een meer, met open verbinding naar de Friese meren. Je kunt vanaf de camping goed vissen en zwemmen, heerlijk in de zomer. De boer is erg gastvrij en makkelijk, hij verhuurt bootjes tegen een redelijk tarief. Prettige sfeer en met mooi weer de beste accomodatie die je je kunt voorstelllen. Verwacht geen luxe, maar geniet van de prachtige ligging.

Gereisd Met partner in augustus 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping Poelzicht in Heeg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping Poelzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.