Vakantiepark
8,1

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten8,0

8 reviews over Vakantiepark Aan het Water (Waterpark Heeg) in het Nederlands

Centrale ligging in Heeg.

Peter en Akli
3-8-2017
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Een fantastisch verblijf gehad samen met partner. Niets op aan te merken en super gastvrij. Niets is teveel, is er wat wordt er in oplossingen gehandeld. Je wordt behandeld alsof je familie bent. De eigenaars / echtpaar Chris, Marian en een van de dochters Marit hebben ons een 10 nachten in de watten gelegd. We hadden onze eigen sloep bij ons en mochten deze voor de deur parkeren.😀👍

Gereisd Met partner in juli 2017

Mooie vakantiewoningen met een fantastische liggin

Zoomers
5-8-2016
  • Activiteiten9

De ligging van de woningen is fantastisch. Je bent lopend zo in Heeg en met de boot snel op het Heegermeer. De woningen zijn compleet. De beheerder had zelf geen sloep meer beschikbaar maar ging bij de reservering van de woning voor ons bellen met andere verhuurders, binnen een half uur was een sloep voor ons geregeld. Top service, we kunnen een verblijf op het park aanraden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Een absolute aanrader!

Renske ten Bosch
1-8-2016

Hartelijke en gastvrije ontvangst, schone kamer, goede bedden, mooie ligging aan het water en een heerlijk ontbijt met vers fruit en Fries suikerbrood.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk weekend gehad!

Anna
5-7-2015
  • Activiteiten8

Samen zijn we een weekend in pension Aan het water geweest. Heerlijk gehad. De kamers zijn klein, maar gemoedelijk, wat de pensionhoudster ons ook duidelijk had verteld toen we belden om te reserveren. Het is er brandschoon. Ontbijt is niet zoals in een van der Valk hotel, maar het was heerlijk. Elke ochtend vers afgebakken broodjes, fruit en het suikerbrood was goddelijk lekker. Onze boot konden we gewoon bij het pension aanleggen. Staande mast route naar het meer. We zijn o.a. naar Sloten gevaren, prachtig. Kortom: heerlijk gehad!

Gereisd Met partner in juni 2015

Grote teleurstelling

ron van Hal
9-8-2014
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

72 euro voor een belachelijk krappe 2 p. kamer. Bed moest verschoven worden om er langs te kunnen. Gastvrijheid bij receptie ver te zoeken (onsympatieke eigenaresse/gastvrouw). Om af te rekenen (cash, geen pin! - en dat anno 2014) moesten we eerst geld gaan pinnen bij de Rabobank op 15 minuten loopafstand. Teleurstelling.

Hier gaat het duidelijk om het geld en niet om de gast een goed gevoel te geven. Lekker wegblijven.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek, heel vriendelijke gastvrouw.

Janet
12-8-2011
  • Activiteiten8

Ondanks het slechte weer prima naar ons zin gehad. Vanuit Heeg veel mogelijkheden voor uitstapjes. Sneek En Joure zijn echte aanraders. Pension is knus en schoon en het ontbijt heel goed. Fijn persoonlijk contact.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig pension!

Daan
10-8-2011
  • Onderkomen9

Wij hebben hier een overnachting gehad ivm de Sneekweek die gaande was. Het Pension is nog vrij nieuw en ziet er van binnen tiptop uit. Knap persoon als je iets kan vinden wat nog vies is. De kamer die we hadden was wat klein, maar van een pension moet je ook geen hotelkamers verwachten. Ook het ontbijt was goed geregeld. In de ontbijtkamer stond een tafeltje klaar met wat afgebakken broodjes en een schaaltje met verse aardbeien. Verder nog lekker krentenbrood, eitjes en koffie of thee. Wij hebben die een perfecte overnachting gehad. Dit pension is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Een pareltje

familie K
28-7-2011
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Dit vakantiepark is prachtig! Alle huizen liggen aan het water en als ze geen tuin hebben, is er een balkon met mooi uitzicht. Geen vertier in de vorm van zwembaden of disco; maar wel op loopafstand van Heeg (bakker, supermarkt, div. restaurants en terrassen) en een mooi verzorgd, rustig park. Kinderen springen zó van de steiger het water in. Dus niet zo geschikt met kinderen die nog niet kunnen zwemmen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Aan het Water (Waterpark Heeg) in Heeg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Aan het Water (Waterpark Heeg) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.