Tijdelijk €25 aanbetaling

6VoldoendeScore uit 58 reviews

6VoldoendeScore uit 58 reviews
  • 6Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Zeezicht voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over Zeezicht

• 6Piepet13-03-2022

Te prijzig

Wij sliepen in kamer 125 prachtig uitzicht net boven de bar. Er was een activiteit tot 2230 het geluid komt er heel erg doorheen omdat het een oud pand is. De douchestraal heeft weinig druk waardoor het dansen onder de douche wordt om nat te worden . Haren wassen is voor mij geen optie . Het was er schoon . Ook handig om te weten er is geen lift. Goede bedden, mooi uitzicht, vriendelijke mensen. Balans prijs en kwaliteit is niet goed. Ontbijt 15 € terwijl er maar een soort vleeswaren is en geen verse melk. Ook het suikerbrood was een dag uitgedroogd . Er kwam wel een nieuwe. Appelsap was er niet of werd niet aangevuld .

• 4Karin23-08-2019

Geen tweede keer meer.

Dit hotel is geen aanrader. De kamers zijn zeer klein en de badkamer is uit de jaren '70. De prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit, veel te duur. En het ontbijt is voor 15 euro per persoon ook niet wat je voor dit geld mag verwachten. Het enige pluspunt is het avondeten, de saté is lekker. Het receptiepersoneel is ook niet vriendelijk.

• 8Jembee26-07-2019

Mooie locatie

Vanwege een dagje Vlieland , hebben we twee nachten gelogeerd in Hotel Zeezicht. Fijn om al om 13.30 uur te kunnen aankomen. Afgesloten parkeerplaats, kost wel €7,50 per dag, deze is niet ruim, maar goed... De kamer met balkon is niet groot, wel schoon, wel prachtig uitzicht. De overnachtingsprijs is wel hoog, zonder ontbijt, dit kost € 15.00 per persoon per keer. Gelukkig wisten we dit voor het boeken wel, zo kwamen we niet voor verrassingen te staan. Goed bereikbaar met openbaar vervoer en op loopafstand van de veerboot en haven. Personeel is vriendelijk.

• 5Rea02-09-2018

Nooit weer!

Onaardig en ongeïnteresseerd volk achter de balie. Locatie prima. Tv beeld is korrelig en oranje. Schone maar gedateerde kleine kamer.

• 4Mina04-05-2018

Mooie ligging maar geen fijn personeel!

Kamer was prima, onderlaken bed was vies. Personeel, niet vriendelijk met name de eigenaar is een zeer onvriendelijk man. Werd afgesnauwd door een medewerker omdat ik vroeg of ik een tafel voor het ontbijt mocht, ze wist niet dat ik kwam, en gaf aan dat ze het nu ging regelen op een zeer vervelende toon. Warme melk gevraagd leek moeilijk Kortom niet plezierig . Op de kamer was de tv niet te bedienen, batterij leeg 😡. S avonds in het restaurant loopt men continue te poetsen en tijdens het ontbijt raast er een stofzuiger! De ligging van het hotel is prima kamers redelijk . Bed is laag zacht (oud). De prijs 5 euro voor een glas wijn vind ik wel een euro teveel. Dit was mijn tweede bezoek en tevens de laatste.

• 3Herma04-09-2017

Nooit meer

De locatie is fantastisch maar dat wordt teniet gedaan door de rest. Het hotel is te duur (wij betaalden 125 euro per nacht), de kamers zijn te klein, het personeel is ronduit ongastvrij en dwingend. Het is niet schoon; de ontbijttafels worden met de handen schoongeveegd. Het ontbijtbuffet is slecht van kwaliteit en erg sober. Afspraken worden niet nagekomen. De douche is zo klein dat de bedieningsknoppen boven de toiletpot zitten; de handdoeken hangen op hun beurt weer naast en half boven de toiletpot. De haren van de vorige gasten zaten nog aan de muur. De douchekop was ronduit smerig. Geen haken voor onze jassen, 1 stoel aan het bureau. Als je wilt tv kijken moet je op bed liggen. Zitten is niet mogelijk omdat je dan met je hoofd in de lamp zit. De TV is van erbarmelijke kwaliteit. Korrelig en oranje. De nachtkastjes zijn stoffig. Die moesten we van de plek schuiven omdat we de koffer anders nergens kwijt konden. De stander voor de koffer kon uitgevouwen gewoon nergens staan. ZO KLEIN, VIES en verschrikkelijk duur.

• 1Sicco11-04-2017

Slecht

We waren met twee personen met baby en moesten voor drie volwassen afrekenen, ondanks dat dit ons van tevoren anders verteld was. Hotel is oud en slecht ingericht, ontbijt was erg slecht met droog brood, houdbare melk en aanmaak jus van een dag oud. Heb zeer veel hotels gezien, maar dit is veruit het slechtste wat ik ooit gezien heb. Personeel is nors en onvriendelijk en ziet er onverzorgd uit. Kamer was niet schoon en badkamer stonk gewoon naar riolering.

• 9M.spanjaard18-10-2016

Super goed hotel

Voor mijn werk hier 1 nacht te gast geweest en in 1 woord fantastisch..... Super mooie kamer en een service zoals service moet wezen. Lekker eten en een goed ontbijt.

Erg bedankt voor de goede service.

• 5Ben T.04-06-2016

Nooit weer, oubollig

Terras en de ligging van het hotel

• 8Bert en Hendriët Kramer02-05-2016

"Zeezicht doet naam eer aan!"

Een uitstekend hotel, met prima service. Een oud pand, dus krakende trappen en smalle gangen. Maar een kamer met een uitzicht om te zoenen! En 's avonds kun je gezellig zitten in de bar en een spelletje doen. Ze komen niet om de haverklap vragen wat je drinken wilt. Je voelt je er zo vrij als wat. Het eten is er heerlijk en daarna nog even lekker relaxen in de zon op het terras. Het hotel ligt in het centrum van Harlingen, pal naast oude haven, brug en binnengracht, met aan de overkant de terminal van de boten naar Terschelling en Vlieland. Pas wel op voor de wat nauwe doorgang door de slagboom naar de parkeerplaats!

Hotel Zeezicht info

• AirconditioningNiet beschikbaar