Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Tobbedanser

NederlandFrieslandHarlingen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Tobbedanser voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over De Tobbedanser

• 9Jannes05-10-2020

Keurig netjes

Zeer schone en nette kamer. Zo zie je ze niet vaak. Erg vriendelijke en attente eigenaar. Bracht ons naar de boot en stond precies op de afgesproken tijd weet klaar om ons te halen. Zeer compleet voor een geweldige prijs.

• 6Marcus22-08-2020

Slapen op t industrieterrein

Gastvrije mensen maar toch n aantal dingen die ons omvielen - je zit in een hal op een industrieterrein -warme kamers (geen airco) -de honden van de eigenaren ruik je goed in de eetzaal -hagelslag was n half jaar over satum toen wij er waren..

Voor de rest hele gastvrije mensen.

• 10Coby Strijdhorst03-03-2020

Heerlijk relaxte overnachting!

Op het laatste moment besloten om hier te overnachten vooraf aan het vertrek naar Terschelling. Wat een relaxte ervaring in de Tobbedanser! Na aankomst gezellig koffie en thee gedronken met Albert en Linda, wat een lieve en gastvrije mensen. We hebben genoten van een gezellige kamer met heerlijke bedden en een prachtige badkamer. De volgende ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar. Na het ontbijt lekker uitgerust naar de veerhaven voor vertrek met de boot naar Terschelling. Het is zo goed bevallen dat we meteen geboekt hebben voor april. We kijken er al naar uit!

• 10Lenie13-06-2019

Gewoon boeken deze B&B het is hier goed toeven!

Wij werden heel vriendelijk ontvangen, wij waren al heel vroeg in Harlingen maar dat was geen probleem. Ingeschreven en een sleutel meegekregen, dus konden wij gaan en staan waar wij wilden. Wij werden aangenaam verrast door de ruimte en de netheid van de kamer, ook het sanitair was nieuw. Linda vertelde dat het al 8 jaar in gebruik was, dat had ik niet gedacht. De volgende morgen een heerlijk ontbijt gehad met vers afgebakken broodjes en verse jus d'orange (waar krijg je dat nog tegenwoordig) en dat voor een bedrag van slechts €5,00! Bijzonder gezellig met de andere gasten aan de grote tafel ik de gastenhuiskamer. Wij hebben genoten!

• 10schuitemaker29-04-2018

wij geven deze B&B een 10 in allen opzichten ,schoon,goed ontbijt,ruime kamers,wifi,vrij parkeren .rustig slapen ,overal goed bereikbaar,je kan allen kanten op,vlieland,terschelling,leeuwarden,fietsen mooie omgeving,bootje huren.en vooral warm ontvangst zeer vriendelijk Albert en linda ,doen echt hun best,fotokopie om te fietsen etc.Dit is echt een aanrader ,wij komen zeker terug,

• 10laura10-09-2015

prima, zeer gastvrij

zeer comfortabele kamer, een warm en zeer gastvrij onthaal. een aanrader!

Bed & Breakfast De Tobbedanser info

• AirconditioningNiet beschikbaar