Géén boekingskosten

Meer camping info

25 Reviews over Zwinzicht

• 9Ronald van Noordenburg13-09-2021

Prima camping

We hebben een week op deze camping gestaan in september, zeer ruime plaatsen en prima sanitair. Goede plek om de omgeving per fiets te verkennen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Kraan10-08-2021

Prima locatie tussen de Friese meren

Ruime plekken, zowel in zon of schaduw. Vriendelijke eigenaren. Locatie is mooi centraal gelegen om heerlijke fietstochten te kunnen doen om de vele meren in de buurt. Sanitair is ok en daar horen op het platteland ook vogelnestjes en spinnenwebben bij ;-). Het is tenslotte een boerderijcamping. Prima plek! De huiskippen zijn een prachtig schouwspel als je je ontbijt klaar zet! En.. gastvrij is het echt; de buur-kids mochten met de boer mee op de tractor het grote veld in :-). Voor de modernere jeugd; wifi hapert wel eens, maar als je van contact houdt, spreek dan alle gastvrije buren eens aan. Best gezellig ;-)

• 8Kraan10-08-2021

Prima locatie

Ruime plekken, zowel in zon of schaduw. Vriendelijke eigenaren. Locatie is mooi centraal gelegen om heerlijke fietstochten te kunnen doen om de vele meren in de buurt.Sanitair is ok en daar horen op het platteland ook vogelnestjes en spinnenwebben bij ;-). Het is tenslotte een boerderijcamping. Prima plek!De huiskippen zijn een prachtig schouwspel als je je ontbijt klaar zet!En.. gastvrij is het echt; de buur-kids mochten met de boer mee op de tractor het grote veld in :-)

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Westra19-11-2020

Puur genieten in Friesland!

Het was in één woord prachtig! De camping is landelijk gelegen in een schitterende omgeving. De eigenaren van deze minicamping zijn heel gastvrij. De camping heeft ruime plekken en keurig sanitair. Wanneer je dat wilt is er heel veel te beleven op de camping; er worden leuke activiteiten georganiseerd, en in de nabije omgeving is veel te zien en te beleven. Wij hebben genoten. Een aanrader Zwinzicht!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Kristel29-09-2020

Mooie plek (met een paar nadelen)

Zeer vriendelijke eigenaren, fijne en ruime plaatsen op een mooi veld en om de avond leuke activeiten voor het hele gezin. Wat dat betreft een aanrader.

Wij hadden op onze plek vanaf de middag al wat schaduw maar tegenover ons stond men de hele dag in de volle zon. Met die warme dagen niet heel aangenaam denk ik.

Helaas waren er op deze camping ontzettend veel muggen en ook spinnen. Heb er nog nooit zoveel in de caravan gehad. Ook in het toiletgebouw hingen er ontzettend veel spinnen aan het plafond en bij de deur wat een tandenpoetsbeurt voor het naar bed gaan niet echt tot een pretje maakte.

Verder was er qua Corona maatregelen niks geregeld en vond ik de toiletten aardig schoon.

• 8TMA Lommen06-09-2020

prachtig!

Heerlijk rustige camping, mooie afgebakende plaatsen met en zonder schaduw. Prima sanitair, lekker warme douches.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Esther van der Werff10-06-2019

Heerlijk!

Zowel Hemelvaart- als pinksterweekend hier verbleven. Wat een heerlijke plek! Ruim, netjes, schoon sanitair en Maaike en Meine zijn super vriendelijke gastheer en gastvrouw. Voor ons als voetballiefhebber werd de beamer geïnstalleerd in de recreatie ruimte. Voldoende leuke Friese plaatsen in de omgeving om te bekijken. Maar lekker voor de caravan op de camping is ook heerlijk! We komen volgend jaar graag weer terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8René Hoftijzer13-05-2018

Prima locatie we komen dan ook graag weer naar Hac

Het is hier ontzettend leuk . Wij komen hier vaker omdat het ons prima bevalt.

Leuke camping en aardige eigenaren.

Er is veel voor iedereen te doen niet alleen voor de kinderen.

• 8Peter14-08-2017

Super relaxte camping

Leuke camping. Wij super vakantie. Kinderen (9 en 12 jaar) waren hele dagen aan het spelen in de hooischuur, op de camping met de skelters, trampoline en met de pony bezig. Bij regen waren ze in de recreatieruimte en de hooischuur te vinden. Kortom het kostte moeite om ze van de camping af te krijgen. In het hoogseizoen werden zonder extra kosten leuke activiteiten in de avond georganiseerd voor jong en oud, zoals broodjes bakken boven het kampvuur, vissen met de boer etc. Wij vonden het een heerlijke camping waar je echt jezelf kunt zijn en kinderen lekker kunnen spelen. In de omgeving leuke friese plaatsjes om te bezoeken en leuke markten etc als je de kinderen tenminste mee kunt krijgen. Aanrader zijn de ballonfeesten in Joure .

• 8H. Boersma16-02-2017

Mooie natuur en fijne plek voor de kinderen

Samen met mijn man en kinderen(8 en 11 jaar) heb ik een weekje op camping Zwinzicht gestaan. Een prima camping met leuke eigenaren! De camping is gelegen in een mooie omgeving, je kan er prachtig fietsen en wandelen. Ook is de camping erg leuk voor kinderen, onze kids mochten meehelpen op de boerderij en zelfs even op het paard rijden, ze vonden het geweldig!

Camping Zwinzicht info

Camping-informatie