Hotel Welgelegen

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Hotel Welgelegen
8,1

61 reviews over Hotel Welgelegen in het Nederlands

Fantastisch gelegen in mooie omgeving.

Johan.
13-8-2018

Een fantatisch rustig gelegen hotel/herenboederij. Veel nog in orginele staat. De dames verzorgden ons prima met goed ontbijt en voortreffelijk diner.

Een echte aanrader voor mensen die van rust en goed eten houden in mooie omgeving.

voor herhaling vatbaar

Henny Maes
14-4-2018

Prachtige locatie .

Erg vriendelijke ontvangst en de verzorging was op en top

Zalig !

Zalig charmant verblijf !
19-8-2017

Een gezellig landelijk en héél charmant hotel waarbij de vriendelijke uitbaatsters zich echt uitsloven om een echt lekker buffetmaaltijd, een goed ontbijt en een nette kamer aan te bieden. We genoten van de prachtige 'pronkkamers' ... en de gehele landelijke omgeving. Ideaal voor elke 'elfstedentochtfietser' !!

Voordeeluitjes.nl

De omgeving en het oude maar prachtige, statige landgoed(hotel) is een weldaad van rust en sfeer.

Dit hotel is zeer recentelijk overgenomen door twee (gedreven) zussen die er werkelijk alles aan doen om het hun gasten naar het zin te maken.

De diverse zalen waar je kunt verblijven hebben een heel chique uitstraling gecombineerd met een warm 'thuis'gevoel.

Ook de maaltijden zijn van goede kwaliteit.

Heerlijk

Herbert Jansen
14-3-2017

Onder het nieuwe management heeft dit hotel echt een duw in de goede richting gekregen.

Alles kan, niets moet. Kamers schoon, lekker eten

Welgelegen!

C Steens
8-3-2017

Het hotel is mooi gelegen langs de elfstedentocht fietsroute. De 2 nieuwe eigenaren zijn zeer enthousiast en gastvrij. Wij hebben heerlijk gegeten en goed geslapen. Komen zeker nog eens terug

Prachtige locatie

J. Anholts
5-3-2017

Verzorging is uitstekend! Vriendelijke mensen.

Prachtige accommodatie voor elk wat wils.

Een aanrader.

Mooie nieuwe start!

Gerard
        27-2-2017

Wij waren met een jachtgzelschap de eerste gasten voor de nieuwe eigenaars, meteen in het eerste weekend na de overdracht.... Dat was aan niets te merken! Jolanda en Nancy met personeel hebben het heel goed gedaan. We hebben een geweldige sluipjacht gehad in het Friese Gaasterland en Landgoed Welgelegen is een perfecte start en finish locatie. Geweldige koffie specialiteiten, gezellige borrel en een heerlijk stamppotbuffet. Het was een topweekend. Jolanda en Nancy heel veel succes op Welgelegen en hopelijk tot volgend jaar.

Geweldige locatie

Berend
        6-2-2017

Wij waren afgelopen weekend met een jagersgezelschap op Landgoed Welgelegen. Hartelijke ontvangst door twee gastvrije zusters die het hotel deze week hebben overgenomen. Om dan meteen het eerste weekend al zo'n topservice te kunnen verlenen is natuurlijk fantastisch. Koffie specialiteiten, een voortreffelijk stampotbuffet en een gezellige aangeklede borrel met landelijke hapjes. De overnachtingsfaciliteiten zijn eenvoudig, maar schoon en netjes. Jolanda en Nancy veel succes met de opstart van jullie hotel, hartelijk dank voor een mooi weekend, we komen graag volgend jaar weer!

nooit meer!

Schoonen en Willems
        17-8-2016

Ligging en buitenkant hotel zag er veelbelovend uit. Kamer boven was eenvoudig; matrassen schoven uit elkaar. Informatie over het hotel op een beduimeld a4-tje. Diner was slecht!: Varkenshaas en zalm beide te gaar met vieze sauzen.Geen champignons gezien in de bruine saus! Waterige wortelbolletjes. Heel veel VLIEGEN in het restaurant en dus op het eten! Ontbijt was okay. Gelukkig in deze ruimte minder vliegen.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welgelegen in Harich - Gaasterland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welgelegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.