Camping De Verborgen Hoek

21 reviews over Camping De Verborgen Hoek

• 2019
    9A.S.04-05-2019

Fantastische camping

Wij hadden met onze 4 kinderen een fantastische meivakantie op deze christelijke camping. Veel refo’s, maar we waren niet de enige niet-refo’s en voelden ons prima thuis. Zeer goed onderhouden terrein, ruime plaatsen en vrij uitzicht vanuit onze stacaravan. De stacaravan was ruim en superschoon, het terrein zeer goed onderhouden. De eenvoudige animatie was gezellig en goed georganiseerd. Het voetbalveld, airtrampoline en de grootste speeltuin waren favoriet bij onze kinderen. 2 dagen gefietst vanuit de camping, omgeving leent zich daar uitstekend voor.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Fam. A.01-08-2018

Gezellige vakantie in Zuid-Friesland!

De camping is vernieuwd. Sfeervol en gezellig. Sanitair goed, animatie tijdens schoolweken prettig. Voor de kinderen zijn er gratis skelters te leen, springkussen, zwembadje etc. Kortom; een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8E.G.15-08-2016

Heerlijke camping met ruime plaatsen

Camping heeft grote afgebakende plaatsen. Veel activiteiten voor jong en oud. Gezellige campingeigenaren. Ook de sfeer op de camping is erg gezellig. De ligging is rustig maar dichtbij grotere plaatsen en water, waar je je prima kunt vermaken. Het onderhoud vraagt iets meer aandacht, maar is niet storend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Hannah25-05-2016

Prachtig stuk natuur voor deze camping

Heerlijk ruime staanplaatsen. Onze koepeltent kon er ruimschoots staan. Op zondag idd alles gesloten maar dat kan je verwachten op een christelijke camping. Houden zo. Sanitair is voldoende, maar de wasmachines zouden groter en met munten moeten werken. Industrie wasmachine zouden beter zijn. Min punt is de aankomst. Bij de vorige eigenaars alles keurig. Nu echt een bende. Uitstraling is dat wat je bent. Dus opruimen de aankomstbalie. Verder hele fijne camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 10Paul25-05-2016

''Gezellig genieten''

Mooie camping met gezellige mensen. Lekker ruim opgezet, leuke activiteiten. En een leuke en mooie omgeving. Voor de kinderen een zwembadje, skelters, dieren en heel veel speeltuinen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Niels24-05-2016

Gewelidig

Het is een mooi gelegen camping waar enorm veel te doen is voor de jeugd! Daarnaast is eetgelegenheid 'het frietkotje' een heerlijke plaats om vaak lekker te eten. Gewelig

Camping De Verborgen Hoek, werknemer, 25-05-2016

Dankjewel voor je beoordeling Niels. Fijn dat je het bij ons naar je zin hebt gehad. Wij hopen dat je nogmaals je vakantie bij ons vier.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 9N.O.22-12-2015

Gezellige familiecamping

Leuke, gezellige, christelijke vakantiecamping! Kinderen kunnen zich er prima vermaken met de dieren op de kinderboerderij, op de speeltoestellen en in het zwembad. Ruime plaatsen bij de caravans en bij de chalets. Chalet heeft alles wat je nodig hebt. In de omgeving kan je veel varen (en andere watersporten) en fietsen.

• 8Eetgelegenheden

Camping de Verborgen Hoek, werknemer, 25-05-2016

Dankjewel voor je beoordeling N.O. Fijn dat je het bij ons naar je zin hebt gehad. Wij hopen dat je nogmaals je vakantie bij ons doorbreng

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 1Robert10-08-2015

Dit nooit meer...

Camping is duidelijk bedoeld voor strenggelovige mensen! Alle respect hiervoor, maar voor niet-gelovigen zoals wij was dit niet fijn. Onze kinderen mochten zondags niet zwemmen of skelteren. Moeilijk te begrijpen voor onze kinderen. Bij aankomst iedereen een handje, maar na zondag (toen duidelijk was dat we niet 2 keer naar de kerk gingen) was men niet meer zo spontaan... Vlak voor vertrek kregen we van onze gelovige over buurman als afscheidscadeau twee bijbels en een fles wijn! Laat iedereen in z'n waarde, gelovig of niet gelovig!

• 7Staat v/h sanitair

Camping de verborgen hoek, werknemer, 25-05-2016

Hoi RMW, Dankjewel voor je feedback. Ik begrijp best dat het soms lastig is als niet gelovige tussen zoveel mensen die wel geloven en naar de kerk gaan. Toch wil ik je meegeven dat het nooit onze intentie is geweest dat je na de zondag niet meer werd aangekeken. Voor ons zijn alle kampeerders gelijk je ben dan ook zeker niet de enige klant die niet christelijk is. Wij hebben inmiddels wel iets gedaan met je feedback De folders zijn inmiddels aangepast zodat duidelijk is dat de skelters en het zwembad op zondag niet toegankelijk zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Rik Van Eldik 08-07-2015

Geweldige plek

Hele leuke camping vlakbij balk waar je mooi kan winkelen en ijsjes eten bij de camping kan je ook vissen en zwemmen mooi gebied mooie huisjes enz enz

Wij komen er voor ons 12 of 13 e jaar en vinden het nog steeds leuk

Camping de verborgen hoek, werknemer, 25-05-2016

hoi Rick, Dankjewel voor je reactie!! wij zijn blij dat jullie het ieder jaar weer zo goed naar je zin hebben bij ons. Tot van de zomer!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 7Natascha Hoogenkamp27-05-2015

Mooie camping, maar voor ons niet nog een keer.

Camping wordt gerund door vriendelijke familie. De camping heeft zeer ruime plekken. Wasgelegenheid op het speelveld werd netjes bijgehouden.

Een klein minpuntje: op zondag hanteren zij een rustdag waardoor je niet mag aankomen of vertrekken. Dit hebben zij ook keurig op hun website aangegeven. Echter wat zij niet vermelden maar waar je wel op zondag mee geconfronteerd wordt is dat zondag "rustdag" ook betekent dat je zelf niets mag ondernemen. Op zondag mag je geen voorbereidingen voor vertrek treffen (dus ook niet alvast je voortent opruimen en afbreken). Kinderen mogen op zondag geen gebruik maken van de skelters of het springkussen. Het skelterhok wordt geblokkeerd door containers en vast gemaakt met touwen. Het springkussen laten ze leeglopen. Deze informatie zouden ze duidelijker moeten vermelden op hun website. De kinderen vonden dit niet leuk.

Houdt er dus rekening mee dat dit een mooie camping is maar die wel bepaalde regels hanteerd op zondag.

Camping de Verborgen Hoek, werknemer, 25-05-2016

Hoi MHoogenkamp, Dankjewel voor je reactie en feedback. Vervelend dat je kinderen het als net prettig hebben gevonden dat ze op zondag niet met de skelters konden spelen. Wij hebben inmiddels iets met je feedback gedaan. Op de folders die bij de reservering worden mee gestuurd staat meer informatie over de rustdag die wij op zondag houden. en je tip is een hele mooie. de plekken op het grootte veld hebben inderdaad een prachtig uitzicht op de speeltuin zo hebben de ouders ook lekker vakantie. ;)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

3 tips over Camping De Verborgen Hoek

• William van Asselt, 07-08-2014

Bouw een groot zwembad en niet zo flut zwembad als er nu is waar je alleen in kan als het echt mooi weer is.

• Robert, 10-08-2015

Laat de camping duidelijk op zijn website zetten dat het bedoeld is voor (zeer) gelovige gasten! Voorkomt voor niet gelovigen een grote teleurstelling!!! Blij dat we geen 3 weken hadden geboekt.

• Natascha Hoogenkamp, 27-05-2015

Als je kleine kinderen hebt vraag om een plek bij het speelveld. Plekken zijn zeer ruim opgezet en je kunt ze in de gaten houden terwijl ze aan het spelen zijn.

1 vraag over Camping De Verborgen Hoek

• J.Wiersma, 24-03-2018

Stageld

Wat kost een jaarplaats voor een stacaravan

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig