Hotel Van der Valk Hardegarijp-Leeuwarden

Kleine hotelsWeer vandaag3°1°
Hotel Van der Valk Hardegarijp-Leeuwarden
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hardegarijp-Leeuwarden voor je op een rij gezet:

409 reviews over Hotel Van der Valk Hardegarijp-Leeuwarden in het Nederlands

geen airco!

E. van Baaren,
27-7-2018

onze eerste negatieve ervaring met van de valk: slaapbank scheef, geen airco (niet uit te houden op de kamers ) , lawaai overlast, werkzaamheden rondom hotel, containers die geleegd worden vroeg in de ochtend onder je raam, receptioniste die het te druk heeft met haar mobiel waardoor ze de klanten vergeet! 1 pluspunt, avondeten prima. maar jongens doe wat aan klimaatbeheersing! het is niet fijn met 30-35 graden op je kamer te liggen!

Denk niet terug te komen

C.H.Veen,
24-1-2018

Eten te zout, door Een zaal naar de kamers of buitenom. Veel lawaai door werkzaamheDen, een keer al om goed 6 uur 's ochtends. Parkeerterrein te nat en te krap. Stoep bij regen naar de hoofdingang erg glad (Waarschuwing sympatiek, maar verandert niets aan de gladheid, gewoon tegevaarlijk!!!!).

Helemaal prima

Marinka,
7-1-2018

In eerste instantie lijkt het hotel een beetje oubollig maar de hotelkamer was modern en van alle gemakken voorzien. Geen gebruik van het restaurant gemaakt dus dat ik niet beoordelen. Het ontbijt was ook prima.

Leuk hotel.

Len123,
2-1-2018

Kan er niet zo heel veel over vertellen omdat we allebei ziek geworden zijn en uiteindelijk weer naar huis gegaan zijn.

Maar wat we ervan meegemaakt hebben was zonder meer prima! Zéér aardig en attent personeel.

Prima centraal gelegen hotel om Friesland te ontde

Fam Van den Dam,
31-12-2017

Niet een super hip Van der Valk hotel maar de pas gerenoveerde kamer was keurig en van alle gemakken voorzien

Erg plezierig verblijf. Zeer vriendelijk personeel

Conny Aertse-Klijn,
30-12-2017

Fijn bed. Veel handige toiletspulletjes, vooral als je je tandpasta bent vergeten. Sfeervol hotel met mooie kerstversiering. Heerlijk gegeten. Zowel het diner als het ontbijt.

prima

Stevan,
28-12-2017

Vanwege de stroomstoring (nacht van 27-28 dec.) was het totaal donker op de kamer. Wegens ziekte moest ik er die nacht vaak uit. Erg lastig zonder licht.

Op de gang brandde noodverlichting. Zou een klein lampje op de kamer geen goed idee zijn?

Perfect - komen steeds weer terug

O.de HEK,
28-12-2017

Dat het aan alle eisen honderd procent voldoet

Nachtje in Friesland

Arthi Kouwenhoven,

Fijn hotel

Netjes en vriendelijk personeel

Fijn hotel, goed eten en vriendelijk personeel

Aad en Conny Brizee,
28-12-2017

Heerlijk eten en ondanks de drukte met kerst mooi uitgeserveerd en erg lekker. Vriendelijk personeel en fijne kamer. Klein minpuntje was het ontbijt op 1e kerstdag. Koffie uit kannen die iedere keer leeg waren en niet echt iets leuks ivm kerst. Hadden met kerst er meer van verwacht na ervaringen met andere van der Valk vestigingen. Beetje simpel. 2e kerstdag was het met de koffie beter.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hardegarijp-Leeuwarden in Hardegarijp (Hurdegaryp), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hardegarijp-Leeuwarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.