Tijdelijk €25 aanbetaling

Oer ´t Hout Grou

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Oer ´t Hout Grou voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 16 reviews

5.3MatigScore uit 16 reviews

Hostel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hostel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Oer ´t Hout Grou

• 5Karin02-08-2020

Ik ga er geen 2e keer meer naar toe!

Hygiëne onder de maat (en dat in Corona tijdperk). Het meeste personeel is vriendelijk, maar ze missen m.i. professionele begeleiding. Met wat simpele aanpassingen en verbeteringen zou dit een geweldig hostel kunnen zijn. Ligging is perfect.

• 10Christiaan08-03-2019

prijs/kwaliteit top, verwacht geen hotel

Prima accommodatie, mooie ligging en prachtige omgeving. De kamer was standaard, maar dat hadden we al de website gezien, voor de rest prima bedden. Bed opmaken hadden we geen zin in, en handdoeken meenemen ook niet, dus voor € 7.50 het comfortpakket geboekt, opgemaakt bed, handdoeken erbij en een welkomstdrankje, helemaal top ! Ontbijt prima en het kon op bijna elk door ons gewenst tijdstip, prettige mensen, relaxed, flexibel en vriendelijk.

• 1R. Gertner20-08-2017

Slecht maar te toen voor als he geld weg wel geven

Bij aankomst alles goed maar GEEN handdoeken die moet je huren. Omdat ik voor mijn werk op tijd weg moet heb ik afgesproken dat ik mijn eten uit de koelkast kan halen "prima toch" maar de eerste dag de deur dicht dus geen ontbijt gehad maar wel voor betaald. Zelf bed opmaken na een werkdag dan ben je bekaf en dan ook nog je eigen bed opmaken met een laken nee geen hoeslaken maar een ouderwetse laken set . Kamer vrij klein, geen tv, de bar was ook dicht . Dit had beter gekund.

• 10Misja03-06-2017

Awesome hostel!

Everything was just perfect! Location is great. Quiet but central and all watersport facilities are at walking distance. Very neat and clean rooms, breakfast is good and the overall vibe is super friendly!

• 6Hans14-04-2017

Niet geschikt voor oudere mensen.

De hostel was voor ons even een noodgreep door een afgezegd logie adres. We moesten rekening houden met een kamer met een stapel bed en namen het risico. Dat bleek ook zo te zijn. Voor bejaarde mensen zoal wij is een stapelbed niet geschikt. De kamer was stoffig en zagen ongedierte op het bed wegkruipen. Geen warm water door een storing, zelf bed opnaken en afhalen, geen handdoeken, wel te halen bij receptie. Kleine gedateerde kamer 7m2 voor 50 euro. 1 stopcontact voor de teloplader en 1 onbruikbare achter een bedspijl. Geen bekers in badkamer voor tandeborstel. Wel begripvolle en vriendelijke bediening. Kortom geschikt voor jeugd vanaf 16 en max tot 40 jaar in goede conditie. Bijvoorbeeld voor een sea scouting. Ontbijt voor die 5 euro prima. Kamer voor het gebodende te duur. Wifi prima. Speelhal met automaten 30% defect.

• 10Matthijs Blaauboer12-02-2017

Fantastisch 10+

Kamers zijn goed en schoon, en zeer vriendelijk personeel Als u ooit op zoek bent naar een slaapplaats in Grou dan zou ik deze hostel zeer aanbevelen.

Ik heb er geslapen van Vrijdag 10 Februari tot Zaterdag 11 Februari 2017 voor 1 nacht. Ik wou een evenement mee maken die daar was in Grou op 11 Februari ( Sint Piter )

Zelf doe ik ook Sinterklaas activiteiten voor minima gezinnen in de kop van Noord Holland, en heb ze hier ook over verteld bij de hostel en daarom wou ik graag ook dit evenement van Sint Piter eens graag mee maken omdat dit een jaarlijkse traditie is in Februari.

omdat ik ze verteld had over mijn goede doel en hun nog een tas vol met Speelgoed hadden staan hebben ze deze toen aan mij geschonken, ik vond dat natuurlijk een geweldig gebaar.

Dus mocht u ooit eens in Grou ( friesland ) terecht komen en u zoekt een slaapplaats boek dan zeker deze hostel.

Ik heb zelf alleen 1 nacht geslapen op basis van ( logies ) Ontbijt en Diner heb ik dus niet gehad dus daar kan ik niets over beoordelen.

• 9Sophie Gulcher04-06-2013

Mooie, frisse plek, tegen goede prijs

Hostel Oer 't Hout is een mooie lokatie met een goede prijs-kwaliteit verhouding! Je kan zien dat de bar, restaurant en terras flink onde rhanden zijn genomen. De bar is levendig en gezellig, fijne plek om onze lange dag buiten af te sluiten met een drankje. Ook de bbq smaakte erg goed. De kamers zijn simpel, maar voor de prijs die je betaald prima. WIj komen weer!

• 8Fam. de Vries21-04-2013

Gezellig en goed verzorgd

Goed verzorgde familie reunie gehad. Catering top! erg uitgebreid en mooie producten. Kamers basic maar netjes. Voor voordelig en echt goede kwaliteit is dit echt een aanrader! De nieuwe eigenaren doen het goed!

• 8Gonda Blokhuis25-03-2013

Prachtige plek

Afgelopen week een twee daagde vergadering gehad bij voormalig jeugdherberg Oer 't Hout. Een geweldige verbetering zeg, je merkt aan alle facetten dat er een frisse wind doorheen waait. Kamers met nieuw sanitair, een nieuwe bar en horeca uitstraling met gastgericht personeel. We hadden zelfs pepermuntjes op tafel in de vergaderzalen, we zijn zeer tevreden en komen deze zomer terug om te zeilen een BBQen met ons hele team. Ho

• 8Wieteke21-03-2013

Een knusse en gezellige herberg!

Dit voorjaar heb ik een nachtje gelogeerd in deze jeugdherberg, wat ontzettend mooi aan het water ligt en met een minuut ben je in het dorpje. Grou is een typisch Fries dorpje en zeker voor watersporters de ideale plek. We werden warm ontvangen door een van de nieuwe eigenaren. Wij hadden een vier persoonskamer, wat prima was want wij waren met z'n tweetjes. S'ochtends hadden wij een prima ontbijt met warme broodjes en een gekookt eitje. S 'avonds hadden wij een lopend buffet wat lekker was.

Hostel Oer ´t Hout Grou info

• AirconditioningNiet beschikbaar