Camping De Alde Stjelp

Camping De Alde Stjelp

8.3Fantastisch

Nederland, Friesland, Grou

Op vakantie geweest naar De Alde Stjelp?

8.3Fantastisch

Meer camping info
    Tonen op kaart

3 reviews over Camping De Alde Stjelp

• 9Gustaaf12-05-2016

Stukje Frysk Paradijs

Camping positief: zeer hartelijke eigenaren/ gemoedelijke sfeer/ ruime plaatsen/ prachtig natuurgebied langszij met roerdomp/ koekoek/ visdief/ rietgors/ bergeend enz. enz. Stiltegebied onder de rook van Grou en Leeuwarden Camping negatief: beetje simpele sanitair-groep, wel brandschoon hoor

Gereisd met partner in mei 2016

• 8joke Kempes01-07-2012

ongelooflijke ligging.

Schitterend gelegen ,vooral als je rust wilt en genieten van de natuur.Met de camera ben ik er op uit getrokken om wat foto's te maken. Na de regen was het vergezicht het mooist?

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Wendy26-08-2011

Rustige ruime camping net buiten de drukte

Rustige ruime camping net buiten de drukte van Grou. We werden hier persoonlijk en vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Aangezien de camping op 7 km van de meeste restaurants ligt werden we geholpen door andere gasten van de camping en door Epke en Janneke. Ze verkopen namelijk verse groenten op de camping, eitjes en als je geluk hebt ook gerookte paling. De paling word op de camping gerookt en je kan deze dus echt lekker vers gerookt kopen. :) Het sanitair gebouw bestaat uit een erg ruime douche en de gebruikelijke (af)wasbakken. Er is zelf papier en zeep aanwezig, muntjes zijn niet nodig. Erg veel luxe voor z'on kleine camping dus.

Gereisd met partner in juli 2011

1 tip over Camping De Alde Stjelp

• joke Kempes, 01-07-2012

Genieten en hopen op mooi weer .

0 vragen over Camping De Alde Stjelp

Nog geen informatie beschikbaar over Camping De Alde Stjelp