Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
8,4

7 reviews over Bed and Breakfast Atboot in het Nederlands

Wat zeker goed was waren de bedden - goede matrassen (super geslapen). De kamers zijn goed schoon . Minder: geen sjampoo en zeep om je te douchen (dus zelf meenemen): jammer! God ontbijt maar wel aan de prijs.

Gereisd met partner in september 2016

Mooie plek, maar....

ewschutzmann
28-5-2015

De kamers/studio's/appartementen waren door Niet geisoleerde wandjes van elkaar geschieden.....Super slecht! Je kon niet ongestoord met elkaar praten als je buren reeds op fabeltjeskrant-tijd naar bed gingen!!!!

Gereisd met partner in juli 2013

fantastisch ......

marijke kerkhof
27-7-2013

zeer mooi appartement aan het water. konden ons bootje zo aan de steiger aanleggen. Zeer schoon en heel goed ontbijt. heel centraal t.o.v. vaarroutes door heel Friesland. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2013

Een echte aanrader!!!!

Bart & Esther
12-8-2012

Vanuit het app. kijk je op het water (incl. de huursloep). Bij binnenkomst zie je gelijk dat je op een goede plek terecht bent gekomen. Alles is super schoon, geen defecte spullen en het is mooi ingericht. Beide hardwerkende gastheren, André en Gerard, doen hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken. Zij zaten beiden in het complot m.b.t. het huwelijksaanzoek aan mijn vriendin. Ik had een aantal dingen die ik graag geregeld wilde hebben en zij hebben alles op en top geregeld (ze heeft JA gezegd). In het appartement kun je gebruik maken van gratis WIFI, er staan een tv en een koelkast (met vriesvak), er zijn goede bedden en een lekkere douche. Ook het ontbijt is prima geregeld. Het complex is gelegen op het industrieterrein. Dit lijkt in eerste instantie vreemd, maar daar merk je helemaal niets van!

Een echte aanrader voor iedereen die van water, een prima accommodatie en goede service houdt!! Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend!

HET BOEKEN WAARD!!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Keurig nette kamer

Ingrid & Johan
17-7-2012

De accomodatie ligt op het industrieterrein, helemaal aan het einde. te ver om te lopen naar het centrum. De 3-persoonskamer ligt op de 1e verdieping en heeft geen mooi uitzicht; op het industrieterrein. De kamers op de onderste verdieping hebben een deur naar buiten. De kamer is brandschoon. heeft 3 aparte bedden. deze zijn goed. ook een kleine tv aan de muur. Er is een waterkoker op de kamer aanwezig met theezakjes ed. Het ontbijt wordt op de kamer bezorgd en is uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig weekend

R. Linde
14-7-2012

Op rustige locatie aan de rand van het leuke dorpje Grou, direct aan het water hebben wij een geweldig weekend doorgebracht. We werden allerhartelijks ontvangen door Andre. Het appartement was bijzonder schoon en voorzien van alle dagelijkse behoeften.(koffie, thee, handdoeken, theedoek en bedlinnen) Op zaterdag hadden wij de sloep gehuurd en kregen hierbij een complete map met allemaal routes die we konden afleggen. Een fantastische dag gehad op het water. We zijn zeker van plan om dit nog een keer te herhalen.

Gereisd met partner in Fri Jul 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne Bed & Breakfast direct aan het water

Sjoerd van Aalderen
3-6-2012

Met pinksteren een lang weekend verbleven in één van de appartementen. Dit is ons in één woord uitstekend bevallen. De appartementen liggen direct aan het terras aan het water, waar de rust en vogelgeluiden je tegemoet komen. Bij mooi weer kun je rustig ontbijten aan het water. De eigenaren zijn erg vriendelijk en verzorgen desgewenst een uitgebreid ontbijt 's morgens dat op de kamer wordt bezorgd. Hoewel het complex zelf niet in het centrum ligt, ben je er met de auto binnen 5 minuten. De locatie is rustig, dus geen last van feestgeluiden van de kroegen en discotheken die je in het centrum hebt. De kamers zijn stijlvol, schoon en licht. Als je meerdere dagen verblijft is één van de appartementen aan te raden. Wij zijn nog met de sloep die door de eigenaar wordt verhuurd op pad geweest. Je kunt prachtige tochten maken op de meren, vennen en sloten rond Grou.

Kortom: Een erg prettige uitvalsbasis om Grou en omgeving te verkennen. En voor ons voor voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2012

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Atboot in Grou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Atboot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.