Géén boekingskosten
NederlandFrieslandGorredijkVakantiehuizen GorredijkVakantiehuis Groepsaccommodatie de Turfhoeke

Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Turfhoeke

Meer vakantiehuis info

38 Reviews over Groepsaccommodatie de Turfhoeke

• 10Martha06-09-2021

Meer dan geweldig !!

De eigenaren Eva en Remco wonen zelf met hun dochtertjes in een ander stuk van deze geweldige ruime grote boerderij en beheren ook een camping. Echter merk je daar totaal niets van tijdens het verblijf, er is een groot terras met uitzicht over een stuk tuin met natuurlijke borders en de brede sloot. Fantastisch uitzicht! Een completere accommodatie ga je niet vinden op zo'n locatie. Eva en Remco zijn super gastvrouw en -heer en niks is ze te gek. Ze blijven discreet maar ten alle tijde bereikbaar en we hebben genoten van volledige privacy. Wij waren met een groep van 10 vrienden en hebben een fantastisch weekeinde gehad, gekookt in de volledig ingerichte keuken voorzien van alles wat je maar nodig hebt. De pizza's bakken in de buitenoven was de kers op de taart, wat een feest was het !! Alle slaapkamers ruim en met eigen badkamer is ook heel fijn, goede bedden en heerlijk beddengoed ! Als er ooit een aanrader was, dan is dit 'm wel !!

• 9Knol m14-08-2020

Compleet prachtig huis

Mooie ligging. Vissen, kanoën, lekker wandelen. Mooi terras. Prachtige keuken. Voor ons gezin een prachtige tijd gehad.

• 9Angela Ouwehand25-02-2020

Fantastisch verblijf

Fantastisch groot mooi huis. Mooie keuken van alle gemakken voorzien. Grote woonkamer met gezellige hoekjes. Prachtige slaapkamers met fijne bedden. Alles is heel schoon. Veel ruimte om het huis.

• 10Dieuwke27-11-2019

Top accommodatie!

Het verblijf op de Turfhoeke is ons erg goed bevallen. Wij hebben tevens gebruik gemaakt van het pizza bakken, dit was erg gezellig en goed verzorgd door de eigenaren van de Turfhoeke.

• 9Wil01-10-2019

Geweldig

In het weekend van 13 t/m 15 september met onze familie (15 personen) in deze schitterende accommodatie verbleven. Prachtige ligging dichtbij Gorredijk. Het is de vijf sterren absoluut waard. Hartelijke ontvangst van Maaike en Hessel. Goed onderhouden accommodatie met ruime slaapkamers en luxe badkamers. Geweldige grote en goed onderhouden tuin. BBQ mogelijk, zowel overdekt als in de openlucht. Het ontbijt, indien geboekt, wordt voor je klaargezet en weer opgeruimd. Al met al een familieweekend dat we niet snel zullen vergeten.

• 10De Koning13-09-2019

Fantastisch!

Wij hebben als vriendengroep een weekend genoten! Wat een fijn, gezellig en schoon huis. Erg ruim opgezet met een grote (horeca)keuken. Alle slaapkamers met een eigen badkamer is heerlijk. De bedden waren ook erg goed. Er zijn veel spelletjes aanwezig, van sjoelbak tot bordspellen, ideaal! Er kan ook gebruik worden gemaakt van een barbecue. Winkelen bij Modeplein Rinsma in Gorredijk is een echte aanrader!

• 10Arlet13-06-2019

Een heerlijke plek!

De Turfhoeke is een fantastisch huis met veel luxe. We waren hier een lang weekend met familie en hebben allemaal genoten. Heel fijn om een eigen badkamer te hebben waardoor iedereen veel privacy heeft. Het huis heeft meer dan voldoende ruimte zowel binnen als buiten. Ook de spelletjes waren fijn voor de regenachtige dag.

• 10Paul van der Kuip03-06-2019

Heel erg goede accomodatie!

We gaan met de familie jaarlijks een lang weekend op pad, dit doen we al heel wat jaartjes. Inmiddels alle delen van Nederland gezien, dus ook veel groepsaccomodaties. De Turfhoeke springt er echt hoog boven uit. In een woord: perfect. Geweldige keuken, alles super schoon. Mooie kamers en erg mooi sanitair. Leeftijden: van 3 tot 65 jaar

• 9Wim Verbeek26-04-2019

Ronduit genieten

Erg gezellige hotelboerderij. We waren met 6 gezinnen hier. Ieder zijn goed ingerichte kamer. De gezamenlijke ruimte was top met zeer goede keuken. In de avond genoten can de (gas) barbecue

• 10Carla de Vries17-10-2018

Perfect!

Prachtig gelegen, heel rustig tussen de weilanden

Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Turfhoeke info

• CafeNiet beschikbaar