Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Turfhoeke

35 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Turfhoeke

• 2019
    10Dieuwke27-11-2019

Top accommodatie!

Het verblijf op de Turfhoeke is ons erg goed bevallen. Wij hebben tevens gebruik gemaakt van het pizza bakken, dit was erg gezellig en goed verzorgd door de eigenaren van de Turfhoeke.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Wil01-10-2019

Geweldig

In het weekend van 13 t/m 15 september met onze familie (15 personen) in deze schitterende accommodatie verbleven. Prachtige ligging dichtbij Gorredijk. Het is de vijf sterren absoluut waard. Hartelijke ontvangst van Maaike en Hessel. Goed onderhouden accommodatie met ruime slaapkamers en luxe badkamers. Geweldige grote en goed onderhouden tuin. BBQ mogelijk, zowel overdekt als in de openlucht. Het ontbijt, indien geboekt, wordt voor je klaargezet en weer opgeruimd. Al met al een familieweekend dat we niet snel zullen vergeten.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10De Koning13-09-2019

Fantastisch!

Wij hebben als vriendengroep een weekend genoten! Wat een fijn, gezellig en schoon huis. Erg ruim opgezet met een grote (horeca)keuken. Alle slaapkamers met een eigen badkamer is heerlijk. De bedden waren ook erg goed. Er zijn veel spelletjes aanwezig, van sjoelbak tot bordspellen, ideaal! Er kan ook gebruik worden gemaakt van een barbecue. Winkelen bij Modeplein Rinsma in Gorredijk is een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Arlet13-06-2019

Een heerlijke plek!

De Turfhoeke is een fantastisch huis met veel luxe. We waren hier een lang weekend met familie en hebben allemaal genoten. Heel fijn om een eigen badkamer te hebben waardoor iedereen veel privacy heeft. Het huis heeft meer dan voldoende ruimte zowel binnen als buiten. Ook de spelletjes waren fijn voor de regenachtige dag.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Paul van der Kuip03-06-2019

Heel erg goede accomodatie!

We gaan met de familie jaarlijks een lang weekend op pad, dit doen we al heel wat jaartjes. Inmiddels alle delen van Nederland gezien, dus ook veel groepsaccomodaties. De Turfhoeke springt er echt hoog boven uit. In een woord: perfect. Geweldige keuken, alles super schoon. Mooie kamers en erg mooi sanitair. Leeftijden: van 3 tot 65 jaar

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Wim Verbeek26-04-2019

Ronduit genieten

Erg gezellige hotelboerderij. We waren met 6 gezinnen hier. Ieder zijn goed ingerichte kamer. De gezamenlijke ruimte was top met zeer goede keuken. In de avond genoten can de (gas) barbecue

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Carla de Vries17-10-2018

Perfect!

Prachtig gelegen, heel rustig tussen de weilanden

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9joske klatter24-09-2018

Direct voor herhaling vatbaar

Prachtige ligging,inrichting en voorzieningen, van zeer gastvrije eigenaars.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Familie De Pooter22-08-2018

Fantastisch en te rap voorbij

We waren met 15 waarvan 7 kinderen. We hebben allen een leuke vakantie doorgebracht van 10 tot 17 augustus 2018 in een prachtige accommodatie met alle mogelijk comfort en in een fantastische mooie streek met vriendelijke en hulpzame mensen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Wendy09-05-2018

Ons 2e bezoek, dus voor herhaling vatbaar.

Het vakantiehuis is modern ingericht met kwalitatief goede spullen. De keuken is zeer uitgebreid, de industriële vaatwasser is fijn en er is ruimte genoeg, zowel binnen als buiten. Het enige minpuntje was het gebrek aan een overzichtelijke kledingkast met planken voor oudere mensen.

Gereisd met vrienden in april 2018

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Turfhoeke

• Leon Eichelsheim, 16-11-2012

We zijn voor een klimsessie van 1,5 uur naar de klimwand in Heerenveen geweest van Mountain Network. Nog niemand had het eerder gedaan, maar het was een groot succes. Vriendelijke en goede begeleiding. Verder lekker gewandeld in de bossen van Olterterp. Auto geparkeerd bij restaurant 'het witte huis'. Daar vandaan loop je rechtstreeks de mooie bossen in. Na afloop lekker koffie met gebak genomen, maar het eten ziet er hier ook prima uit.

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie de Turfhoeke

Vakantiehuis info