Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Waardering

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over De Klokkenstoel

• 9John en Astrid24-08-2021

Erg gied

Is een mooi net b en b een aanraderNiets te veel als je iets vraagtMooi dakterras om s avonds over het Sneekermeer te kijkenVriendelijk Alles netjesGoed ontbijt je kan kiezen wat je wil en netjes staat het bij je op tafel

• 9Peter Rouwen10-08-2021

Geweldig

Gastvrijheid ten top. Wat een heerlijk verblijf en wat een persoonlijke aandacht.

• 6Marianne05-08-2018

Beetje tegenvallend

Wij kwamen alleen om wat te eten. Goed: - vriendelijk en behulpzaam personeel - schitterende locatie - fijne sfeer Niet goed: - prijs-kwaliteitsverhouding van het eten - aankleding tafels Wij eten regelmatig bij restaurants in het hogere segment maar ook bij grandcafés. Het eten wat wij bij de Klokkenstoel hebben genuttigd, was prima. Maar daar is ook alles mee gezegd. De combinaties in het gerecht hoorden echt niet bij elkaar. Los van elkaar was het prima maar opgemaakt op het bord en samen gebracht als hap was het wat minder. Nadien hadden mijn man en ik nog trek. Het was het geld zeker niet waard.

• 10Familie Bogaarts09-06-2018

Uitmuntend!

Wij hadden een sloeparrangement waar deze B&B bij zat. We zijn zeer verrast door het niveau van alles. De plek is fantastische, de bedden liggen echt heerlijk, het appartement is van alles voorzien wat je nodig hebt, het is super schoon, het ontbijt is overheerlijk (te lekker eigenlijk waardoor je te veel eet :) ) , de gastheer en gastvrouw zijn zeer gastvrij en heel hartelijk.....kortom uitmuntend!! Echt geweldig!! We zijn twee machten geweest en we hebben 1 x in het naastgelegen restaurant gegeten wat ook overheeelijk was. Een dikke aanrader deze BB!!

• 9Riëtta Klijn03-01-2018

Fantastisch verblijf en super ontbijt

Super mooie lokatie heeft deze B&B en het ontbijt was heerlijk in het voorhuis. Het voorhuis is super gezellig ingericht. Ook de gastheer en gastvrouw zijn gezellig, we hebben veel gelachen rondom o.a. het organiseren van de jaarlijkse oud op nieuw evenementen. Wij komen zeker terug!

• 9Familie Jansen31-12-2017

Gastvrijheid ten top in heerlijke B&B

Met familie van 8 personen beide Kerstdagen bij Marga en Joop mogen doorbrengen.Fantastisch leuke, gezellige en comfortabele B&B. Kamers waren prima verzorgd, heerlijke bedden en de grote gemeenschappelijke ruimte met alle keukenfaciliteiten bood alle mogelijkheden om samen te zitten, praten, lezen, koffie/thee te drinken,spelletjes te doen enz. En.......het ontbijt op beide Kerstdagen was een *-hotel waardig !!

Marga en Joop jullie waren een voortreffelijke gastvrouw/-heer en ook nog bijzonder gezellige mensen. Een herhaalbezoek zit er ongetwijfeld nog eens in. Familie Jansen

P.S. Zoals we vroeger zeiden : een "10" is voor de juffrouw, vandaar zes vette "9's"

• 10Marjan22-08-2017

gastvrij pareltje op prachtige locatie

Een geweldige ervaring om hier te verblijven. Zeer gastvrije ontvangst, uitgebreid tè lekker ontbijt, hele dag staat er koffie en thee ter beschikking met een lekker stukje koek of krentenbrood, super schone kamers en als toegift een geweldig uitzicht. Gelegen onderaan de klok die je ieder uur bij de tijd houdt maar gelukkig tussen 23 en 7 uur zijn mond houdt. Waren blij verrast door deze accommodatie, de zeer gastvrije Margo en haar crew en het fantastische uitzicht. We komen graag terug. Oh ja, en het gehele verblijf was ook nog eens verrassend betaalbaar. Een aanrader dus.

• 10ineke bloemers27-07-2015

Om nooit te vergeten.....

Wat een geweldige plek! Heerlijke bedden in leuk ingerichte kamer, een ontbijt waar je u tegen zegt en een gezellige gemeenschappelijke ruimte waar je heerlijk kunt zitten en een dakterras met het mooiste uitzicht van Friesland! Heerlijk!

• 9Familie vM17-07-2015

Prachtige B&B in het Friese land

Prachtige ligging met uitzicht op de Goingariepster Poelen, hebben wij hier overnacht met onze zeilboot. Een zeer verzorgde B&B met schone, ruime kamer en een fantastisch ontbijt waarbij alles aanwezig was wat we ons konden bedenken. Zeer vriendelijke eigenaren die je echt als gast behandelen. Een plekje om naar terug te keren.

• 9Gerda&Frans29-04-2015

Fantastische plek

Deze B&B is zeker de moeite waard om even voor om te rijden. Vriendelijk en gastvrij. Heerlijk ontbijt met allemaal natuurlijke en verse ingrediënten. het eitje wordt ter plekke en naar persoonlijke wens voor je bereid.

Bed & Breakfast De Klokkenstoel info

Het complex