Reviews over Gaastmeer

Hans Petersen,
    21-10-2018

Wat een schitterende locatie. Sfeervol verbouwde monumentale herenboerderij met prachtige appartementen. Geslapen in DeFuut, smaakvolle 2-persoons studio met eigen terras. Comfortabel ingericht met aandacht voor details. Heerlijk bed, mooie keuken en badkamer. We hebben genoten. Gerard en Margriet bedankt voor de gastvrijheid. Voor nu en nog eens!

Heerlijke dagen gehad

Familie met kinderen,
    20-7-2018

Wij hebben heerlijke dagen op deze camping gehad. De ligging is erg goed. 2 dagen een bootje gehuurd en daarmee de omgeving verkend.

De kinderen hebben zich vermaakt met de trampoline, schommel en tafeltennis. Vooral de geitjes en kippen vonden ze heel erg leuk.

Het sanitair is netjes en schoon.

Vriendelijke eigenaren.

Top weekendje weg!

Vriendengroep zusters,
    1-7-2018

Super stek aan het water.

Prachtig netjes appartement met een vriendelijke eigenaar!

Leuk om met de veerpont over te steken en een wandeling naar Workum te maken.

De kinderen (en volwassenen) hebben zich uitstekend vermaakt met de skelters en tafeltennistafel in de aparte ruimte. De ”mancave” op zolder met bar was een gewilde plek om even te netflixen!

helemaal goed!

Ann Bosmans,
    25-6-2018

perfecte lokatie voor een grote groep. netjes, schoon, van alle comfort voorzien.

Heerlijke plek in prachtige omgeving!

Madelon,
    8-4-2018

Wat een heerlijke plek om even helemaal bij te komen, in deze prachtig verbouwde boerderij in Gaastmeer aan het water. Tot in de puntjes verzorgde, van alle gemakken voorzien én super smaakvol ingerichte appartementen (een must voor mensen die een Scandinavische sfeer in het interieur houden!). Heerlijke bedden! Margriet en Gerard ontvingen ons zeer hartelijk en waren terecht trots op de bijzondere plek die ze hebben weten te creëren. We komen graag in de zomer nog eens terug.

Gaastmeer scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews