Reviews over Gaast

We hebben genoten en zijn weer helemaal bijgetankt

Eduard,
    22-6-2018

Prachtig uitzicht op het meer , heerlijk rustig en toch dichtbij alle voorzieningen in Makkum en Workum

Prima onderkomen voor een paar dagen

Simone,
    29-7-2017

Mooie ligging vlak aan het IJsselmeer in een rustig dorpje. De ontvangst was erg hartelijk. Ons appartement was in het voormalige tapasrestaurant gevestigd. De bar met apparatuur stond nog in de huiskamer. Hierdoor maakte het appartement een wat rommelige indruk en oogde het ook klein. Complete keuken, deels ook nog van het restaurant. Op zich een prima verblijf, maar wat ons betreft slechts voor een paar dagen.

super verblijf, wil er nog dikwijls terugg aan

hill en jor,
    3-8-2015

heel netjes, rustig, aangenaam dorpje, leuke bevolk

, gebonden aan de natuur, je kan de stress van een gans jaar achterlaten, superaangename eigenaars

Mooie omgeving

Van dijk,
    11-2-2014

Alles top geregeld. Een aanrader voor iedereen.

Een oase van rust en ruimte

Henk en Maris,
    21-7-2013

Alles wat er een accommodatie hoort te zijn is er.

Wij houden heel erg van Friesland, diegene die dat ook doet is Gaast een hele goede uitvalsbasis.

Ilse is een gastvrouw naar ons hart, ze er wel maar ook weer niet.

Prijs en kwaliteit zijn zeker in orde

We raden een ieder die van rust ruimte houdt zeker naar Gaast te gaan naar de Koepeltjesplaats

Gaast scoort een 9,8 uit 10, op basis van 3 reviews