Vakantiehuis Wetterhûske

Meer vakantiehuis info

Contact

36 reviews over Vakantiehuis Wetterhûske

• 10Fam. Philips08-08-2020

Genieten in een een mooi huisje in Franeker.

Wij hebben een week “gewoond” in het Wetterhuske en het was geweldig! Het huisje ligt aan de rand van het centrum van Franeker en alles is op loopafstand. Parkeren kan op 5 minuten lopen. Het huisje is heel schoon en is prachtig en modern ingericht, met een fijne zitbank en een heerlijk bed. De trap naar boven is wat steil, misschien iets om rekening mee te houden als je minder goed ter been bent. De inrichting van het huisje is meer dan compleet, wat je kunt bedenken is aanwezig (meer dan voldoende handdoeken): Het piepkleine terrasje, met tuintafel en stoelen, ligt aan het water en je kunt je bootje aanmeren voor de deur. Op advies van Folkert hebben wij e-bikes gehuurd van Buck, prima geregeld, de fietsen worden gebracht en weer opgehaald. Al met al een prima accommodatie en de volgende keer gaan we voor het Bolwerkhuisje aan de andere kant van Franeker 😀 Tot ziens Anja en Folkert (bedankt voor de welkom thuis kaart).

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10G Rijsdijk21-06-2020

Een unieke woning in mooi Franeker

Een unieke, 2 persoons woning met oog voor detail, in mooi Franeker met een leuk uitzicht op een grachtje en een intiem terrasje aan de achterzijde.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Ellen29-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Dit was tweede keer dat wij in een huis van Anja en Folkert logeerden. Vorige keer in de Molepolle. Ook dit huis heeft een prachtige ligging en is heel comfortabel. Heel compleet ingericht. En niet te vergeten, bijzonder aardige eigenaren die je hartelijk welkom heten! Wij komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Brambilla ( Italia )29-06-2019

We komen absoluut terug ! Fantastisch

Geweldige ligging, in het centrum (achter de winkelstraat) dus alles lopend kunnen doen zonder last te hebben van de drukte. In één woord ideaal. Het huisje is super schoon, van werkelijk alles voorzien, ook een vaatwasser, perfect voor een stel . Het is ons vaak overkomen dat een verblijf op internet veel mooier wordt beschreven ook door groothoek lens foto's enz. enz. In dit geval is het andersom. Het huisje is veel mooier in het ècht !!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Marianne17-04-2019

Helemaal TOP

Een midweek genoten van het gezellige en comfortabele Wetterhuske. Een heerlijke plek om te relaxen, te genieten van Franeker en de omgeving te verkennen.

Alleen gereisd in april 2019

• 2018
    10Willemieke Hemmink08-11-2018

Fantastisch!!

Wat een prachtig huisje! Een perfecte accommodatie voor een onvergetelijke tijd in het leuke dorpje Franeker. Het ontvangst door Folkert en Anja, het huisje met zijn rijke geschiedenis en de liefde waarmee het is ingericht en wordt onderhouden heeft ons doen verbazen dat perfectionisme in dit lieve huisje overal te zien en te voelen is!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Veen24-10-2018

Beter dan dit kun je bijna niet krijgen!

Een heerlijk huisje met werkelijk alles erop en eraan. We kregen een zeer vriendelijke ontvangst en alles zag er picobello uit. Het is heel knus en prima voor 2 personen. Er is ook veel informatie over Friesland te vinden in de boekenkast. Een mooie douche, apart toilet, fris bed, voldoende handdoeken, een goed ingerichte keuken in de bedstee, een leuk binnenplaatsje met terrasverwarming. Het was echt heel goed! Het huisje ligt in de mooie binnenstad van Franeker en is ook lekker centraal in Friesland gelegen. Wij hebben ons prima vermaakt met oa een dagje Vlieland en Leeuwarden en hebben ook de mooie (elfsteden)plaatsen bezocht.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Peet van der Sman03-07-2018

Heerlijke week in een fantastisch huisje!!

Klein maar zeer compleet en sfeervol ingericht huis met leuk uitzicht over de gracht. Bij aankomst vriendelijk ontvangen door Folkert&Anja en als je ze nodig hebt kun je ze altijd bellen. Huisje midden in het centrum van de mooie stad Franeker maar wat een rust. Supermarkten en restaurants op loopafstand. Fietsen kunnen gestald worden om de hoek in het souterrain van de andere 2 huisjes, en na een paar km fietsen zit je op het weidse friese landschap. Kortom een heerlijke week gehad en we komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Mike30-06-2018

Fantastisch verblijf in een leuke stad!

Werden zeer vriendelijk ontvangen door Folker en Anja, die ook tijdens ons verblijf voor ons klaarstonden.

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad in het Wetterhûske. Het huisje was werkelijk van alle gemakken voorzien en had een ideale ligging. Franeker zelf is klein, maar erg gezellig. In de omgeving is meer dan genoeg te doen.

Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10paul vranckx25-06-2018

Schitterend

Niet voor kinderen. Met de fiets naar Leeuwarden en Harlingen is vlot te doen.

Gereisd met partner in juni 2018

Vakantiehuis Wetterhûske info