Vakantiehuis Wetterhûske

28 reviews over Vakantiehuis Wetterhûske in het Nederlands

Fantastisch!!

Willemieke Hemmink,
8-11-2018

Wat een prachtig huisje! Een perfecte accommodatie voor een onvergetelijke tijd in het leuke dorpje Franeker.

Het ontvangst door Folkert en Anja, het huisje met zijn rijke geschiedenis en de liefde waarmee het is ingericht en wordt onderhouden heeft ons doen verbazen dat perfectionisme in dit lieve huisje overal te zien en te voelen is!

Beter dan dit kun je bijna niet krijgen!

Veen,
24-10-2018

Een heerlijk huisje met werkelijk alles erop en eraan. We kregen een zeer vriendelijke ontvangst en alles zag er picobello uit. Het is heel knus en prima voor 2 personen. Er is ook veel informatie over Friesland te vinden in de boekenkast. Een mooie douche, apart toilet, fris bed, voldoende handdoeken, een goed ingerichte keuken in de bedstee, een leuk binnenplaatsje met terrasverwarming. Het was echt heel goed! Het huisje ligt in de mooie binnenstad van Franeker en is ook lekker centraal in Friesland gelegen. Wij hebben ons prima vermaakt met oa een dagje Vlieland en Leeuwarden en hebben ook de mooie (elfsteden)plaatsen bezocht.

Heerlijke week in een fantastisch huisje!!

Peet van der Sman,
3-7-2018

Klein maar zeer compleet en sfeervol ingericht huis met leuk uitzicht over de gracht. Bij aankomst vriendelijk ontvangen door Folkert&Anja en als je ze nodig hebt kun je ze altijd bellen. Huisje midden in het centrum van de mooie stad Franeker maar wat een rust. Supermarkten en restaurants op loopafstand. Fietsen kunnen gestald worden om de hoek in het souterrain van de andere 2 huisjes, en na een paar km fietsen zit je op het weidse friese landschap. Kortom een heerlijke week gehad en we komen zeker terug.

Direct boeken

Fantastisch verblijf in een leuke stad!

Mike,
30-6-2018

Werden zeer vriendelijk ontvangen door Folker en Anja, die ook tijdens ons verblijf voor ons klaarstonden.

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad in het Wetterhûske. Het huisje was werkelijk van alle gemakken voorzien en had een ideale ligging. Franeker zelf is klein, maar erg gezellig. In de omgeving is meer dan genoeg te doen.

Een aanrader!

Schitterend

paul vranckx,
25-6-2018

Niet voor kinderen. Met de fiets naar Leeuwarden en Harlingen is vlot te doen.

Fantastisch goed, een aanrader, prachtige ligging!

Lina du Bois,
15-4-2018

Alles was super goed! Zeer compleet huisje!

Mooi knus huisje met hoog afwerkingsniveau qua interieur en inrichting. Romantisch ontbijten met uitzicht over het grachtje.

Zeer tevreden

Fried en Miriam,
3-11-2017

Eigenlijk vonden we alles goed. Het was schoon, comfortabel en van alle gemakken voorzien.

Een knus, comfortabel en schoon huisje

Marga Piepers,
4-10-2017

Ofschoon het huisje vrij klein is, heeft het toch een complete en smaakvolle inrichting. Een rustige, centrale ligging met uitzicht op een watertje.

En de ontvangst is allerhartelijkst. Er wordt alles aan gedaan om het verblijf van de gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

Geweldig!

Térèse en Ludo,
12-8-2017

Topaccommodatie, zowel v.w.b. ligging als uitrusting. Aan werkelijk alles is gedacht en het is erg schoon.

Uitermate vriendelijke ontvangst van de eigenaren, die je ook nog voorzien van de nodige nuttige tips.

Een aanrader!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wetterhûske in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wetterhûske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.