Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7

Contact

29 reviews over Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7

• 2019
    10M.V.03-07-2019

Fantastisch - een echte aanrader!

Wij sluiten ons volledig bij de eerdere reviews aan. De gastvrijheid en service van de eigenaars is uitzonderlijk. Wij waren erg onder de indruk van de wijze waarop er in het huis aan alles gedacht is, voelde ons er heel snel thuis, hebben genoten van Franeker en kwamen heerlijk tot rust. Een van de best verzorgde huisjes waar we ooit hebben gezeten dus er zijn al verschillende vervolgplannen gesmeed of familie en vrienden bedacht aan wie wij dit verblijf aan moeten raden. Als u een trip naar Friesland overweegt is dit een perfecte basis. Ik geef bijna nooit alleen maar tienen, maar hier zijn ze echt op zijn plaats.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10J.17-05-2019

Prachtig logement, attente, gastvrije eigenaren.

Een prachtig logement, een prima uitvalsbasis om Friesland te verkennen. De eigenaren zijn bijzonder attent en gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Familie Vande Weghe-Janssens01-09-2018

Topverblijf in het mooie Franeker!

We kijken terug op een zeer aangenaam verblijf in Molepôlle. We hebben genoten van het prachtige pand met een perfecte ligging aan de rand van de binnenstad. De voorbijvarende boten geven tegelijk rust en een gezellige bedrijvigheid. Franeker was voor ons de ideale uitvalsbasis om Friesland te ontdekken, het stadje is inderdaad de ster van de Elfstedentocht. We hebben er allemaal van genoten en zullen het fietsen op de talrijke mooie fietswegen missen... Bedankt voor de gastvrijheid en misschien tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Jos Mayntz14-02-2018

Top! Een echte aanrader!

Zoals de andere logementen, Wetterhûske en Bolwerkhûske, is ook Molepôlle (6) in een woord fantastisch! Van alle gemakken voorzien, prachtig uitzicht, de slaapkamers hebben elk hun eigen badkamer en toilet, heel smaakvol ingericht en heerlijk warm in de koude februarimaand. Kortom: top!! Een plek om terug te komen!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

10Hans06-12-2017

Prima accomodatie op geweldige locatie.

Qua inrichting nagenoeg alles op goed niveau aanwezig. Royale woonkamer en twee prima slaapkamers met zeer goede bedden. Berging/garage aanwezig voor fietsen inclusief oplaadmogelijkheden. Goed uitzicht op een levendig kanaal en bijna in het centrum van een levendig Franeker met leuke eetgelegenheden. Prima verzorging door de eigenaren zonder enige vorm van opdringerigheid. Het is saai maar wij geven op alle niveaus een tien.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Gemma en Harry03-12-2017

Niet te evenaren. Geweldig.

Dit is werkelijk een meer dan complete vakantiewoning. Voldeed bovenmatig aan onze verwachtingen en hier is op niets kritiek te leveren. De eigenaren hebben een vanmtiewoning gecreëerd die in alle opzichten voldoet aan wensen van luxe, sfeer, ruimte en de aanwezigheid van zaken die je om je heen graag aantreft en je gemak bieden. Het huis straalt een warme sfeer uit door gebruik van design meubilair, zeer luxe sanitair en een aankleding waar zelfs interieuradviseurs met genoegen naar zullen kijken. De beste materialen zijn gebruikt en maakt dat je dit huis als een warme jas om je heen slaat vanaf het moment dat je binnenkomt. De familie Kuperus heet de gasten bij aankomst van harte welkom en stralen ook uit dat ze willen dat de gast van de woning en de omgeving geniet. Werkelijk een plek, zeker ook gezien de ligging aan het water waar je graag verblijft en vooral zeker graag terug wil komen. Chapeau.

Gereisd met partner in november 2017

• 9Renske23-05-2017

Prachtige vakantie in een prachtig logement!

De service van de eigenaar is echt uitstekend, met een gezellig, schoon logement waar echt alles aanwezig is. Het is ons zo goed bevallen dat we zeker volgend jaar met plezier terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Danielle08-01-2017

Heerlijk verblijf

De Molepôlle is een mooi en sfeervol, authentiek huis en van alle gemakken en luxe voorzien. Goed ingerichte keuken, heerlijke bank in de woonkamer met mooie kachel voor de schouw. Uitzicht op de vaart is super. Ook een groot modern toilet op de woonetage ontbreekt niet. Boven twee ruime slaapkamers met elk eigen douche en toilet. Op het bed liggen heerlijke matrassen. Prima locatie voor uitstapjes in de buurt. Franeker zelf is al meer dan de moeite waard om te verkennen. Folkert en Anja zijn zeer gastvrij, betrokken en flexibel. Alles was tot in de puntjes geregeld. Vanwege het laagseizoen was het mogelijk om in overleg vroeger in te checken. Ook op de dag van vertrek (er was "code oranje" afgegeven) mochten we blijven totdat de wegen weer veilig waren. Al met al, we hebben er heerlijke dagen gehad en we komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2017

• 10fam poortinga07-10-2016

bijzonder geslaagd

Het ligt mooi, en de huisjes zijn zeer volledig en netjes ingericht. Smaakvol, en prettig.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Maaike29-08-2016

Prachtig huis mooi gelegen en geweldige service!

Wij hebben beide appartementen gezamenlijk gehuurd. De ligging is fantastisch! Aan het water waar boten voorbij varen en om de hoek van gezellige winkels, terrasjes en bezienswaardigheden zoals planetarium Eise Eisinga en museum Martena. Inrichting is naast comfortabel, smaak- en sfeervol ook heel praktisch. Goede badkamers en complete keuken. Er was werkelijk niets wat ontbrak. De vriendelijke eigenaren kwamen ons van het station halen toen ze hoorden dat we per trein zouden komen. Onze bagage werd met de auto meegenomen en wij liepen met de gastvrouw naar de appartementen welke een kleine afstand was.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

0 tips over Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7