Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag8°3°
Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7
9,8

Laatste review

Topverblijf in het mooie Franeker!

Familie Vande Weghe-Janssens,
1-9-2018

We kijken terug op een zeer aangenaam verblijf in Molepôlle. We hebben genoten van het prachtige pand met een perfecte ligging aan de rand van de binnenstad. De voorbijvarende boten geven tegelijk rust en een gezellige bedrijvigheid. Franeker was voor ons de ideale uitvalsbasis om Friesland te ontdekken, het stadje is inderdaad de ster van de Elfstedentocht. We hebben er allemaal van genoten en zullen het fietsen op de talrijke mooie fietswegen missen...

Bedankt voor de gastvrijheid en misschien tot een volgende keer!

19 reviews over Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 in het Nederlands

Topverblijf in het mooie Franeker!

Familie Vande Weghe-Janssens,
1-9-2018

Bedankt voor de gastvrijheid en misschien tot een volgende keer!

Top! Een echte aanrader!

Jos Mayntz,
14-2-2018

Zoals de andere logementen, Wetterhûske en Bolwerkhûske, is ook Molepôlle (6) in een woord fantastisch! Van alle gemakken voorzien, prachtig uitzicht, de slaapkamers hebben elk hun eigen badkamer en toilet, heel smaakvol ingericht en heerlijk warm in de koude februarimaand. Kortom: top!! Een plek om terug te komen!

Prima accomodatie op geweldige locatie.

Hans,
6-12-2017

Qua inrichting nagenoeg alles op goed niveau aanwezig. Royale woonkamer en twee prima slaapkamers met zeer goede bedden. Berging/garage aanwezig voor fietsen inclusief oplaadmogelijkheden. Goed uitzicht op een levendig kanaal en bijna in het centrum van een levendig Franeker met leuke eetgelegenheden. Prima verzorging door de eigenaren zonder enige vorm van opdringerigheid. Het is saai maar wij geven op alle niveaus een tien.

Direct boeken

Niet te evenaren. Geweldig.

Gemma en Harry,
3-12-2017

Dit is werkelijk een meer dan complete vakantiewoning. Voldeed bovenmatig aan onze verwachtingen en hier is op niets kritiek te leveren. De eigenaren hebben een vanmtiewoning gecreëerd die in alle opzichten voldoet aan wensen van luxe, sfeer, ruimte en de aanwezigheid van zaken die je om je heen graag aantreft en je gemak bieden. Het huis straalt een warme sfeer uit door gebruik van design meubilair, zeer luxe sanitair en een aankleding waar zelfs interieuradviseurs met genoegen naar zullen kijken. De beste materialen zijn gebruikt en maakt dat je dit huis als een warme jas om je heen slaat vanaf het moment dat je binnenkomt. De familie Kuperus heet de gasten bij aankomst van harte welkom en stralen ook uit dat ze willen dat de gast van de woning en de omgeving geniet. Werkelijk een plek, zeker ook gezien de ligging aan het water waar je graag verblijft en vooral zeker graag terug wil komen. Chapeau.

De service van de eigenaar is echt uitstekend, met een gezellig, schoon logement waar echt alles aanwezig is.

Het is ons zo goed bevallen dat we zeker volgend jaar met plezier terugkomen.

Heerlijk verblijf

Danielle,
8-1-2017

De Molepôlle is een mooi en sfeervol, authentiek huis en van alle gemakken en luxe voorzien. Goed ingerichte keuken, heerlijke bank in de woonkamer met mooie kachel voor de schouw. Uitzicht op de vaart is super. Ook een groot modern toilet op de woonetage ontbreekt niet. Boven twee ruime slaapkamers met elk eigen douche en toilet. Op het bed liggen heerlijke matrassen.

Prima locatie voor uitstapjes in de buurt. Franeker zelf is al meer dan de moeite waard om te verkennen.

Folkert en Anja zijn zeer gastvrij, betrokken en flexibel. Alles was tot in de puntjes geregeld.

Vanwege het laagseizoen was het mogelijk om in overleg vroeger in te checken. Ook op de dag van vertrek (er was "code oranje" afgegeven) mochten we blijven totdat de wegen weer veilig waren.

Al met al, we hebben er heerlijke dagen gehad en we komen zeker terug!

bijzonder geslaagd

fam poortinga
7-10-2016

Het ligt mooi, en de huisjes zijn zeer volledig en netjes ingericht. Smaakvol, en prettig.

Wij hebben beide appartementen gezamenlijk gehuurd. De ligging is fantastisch! Aan het water waar boten voorbij varen en om de hoek van gezellige winkels, terrasjes en bezienswaardigheden zoals planetarium Eise Eisinga en museum Martena.

Inrichting is naast comfortabel, smaak- en sfeervol ook heel praktisch. Goede badkamers en complete keuken. Er was werkelijk niets wat ontbrak. De vriendelijke eigenaren kwamen ons van het station halen toen ze hoorden dat we per trein zouden komen. Onze bagage werd met de auto meegenomen en wij liepen met de gastvrouw naar de appartementen welke een kleine afstand was.

Geweldig en ook nog een onderkomen voor 2 motoren.

Martien Arnemuiden
16-8-2016

Het is een geweldig huis met alles erop en eraan. Je kunt vanuit Franeker prima dagtochten maken. Wij waren op de motor en dat ging prima, ook de elfsteden route gereden.

Comfortabel en compleet huis,geweldige ligging.

Theo en Ine de Graaff
6-8-2016

Het huis is comfortabel, compleet en smaakvol ingericht. Goede bedden en iedere slaapkamer een eigen badkamer. Dus veel privacy als je met meerdere mensen gaat. Het is voor jonge kinderen iets minder geschikt maar dat is goed op te vangen. Gastvrije eigenaren die ten alle tijden beschikbaar zijn en goede tips/adviezen geven. Je voelt je erg welkom

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.