Géén boekingskosten

Molepôlle 6 & 7

Vakantiehuis
NederlandFrieslandFraneker

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 35 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 35 reviews
  • 10Ruimte
  • 10Waardering

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Molepôlle 6 & 7

• 10Johan19-08-2021

Mooi, schoon en unieke locatie. Fantastisch!

Wij hoiden altijd van nieuwe ervaringen, maar hebben nu dan toch voor het eerst voor de tweede keer hetzelfde huis geboekt en bezocht. De reden: Mollepolle biedt een mooi en smaakvol ingerichte bovenwoning. Zeer schoon. Zeer mooi gelegen in het mooie centrum van Franeker. Fantastisch is het uitzicht van alle boten die voor je raam langs komen varen. Televisie is niet meer nodig. Leuke locatie om de omgeving te verkennen. Genoeg te doen. Watersport op de friese meren, bezoeken van de elf steden etc.

• 10Ruimte
  • 10etje12-07-2021

erg goed,

Het is de tweede keer dat we hier zijn en we voelden ons meteen thuis. Ideale ligging, op loopafstand van familie. En winkels

• 10MvD08-01-2021

Fantastysk hûs

Mijn moeder en ik hebben het erg naar onze zin gehad en mooie feestdagen kunnen vieren. Het Kerstmenu dat is bezorgd door "De Poort van Franeker" was uitstekend. Ondanks de beperkingen van de lockdown hebben we veel gezien van Friesland en genoten van de weidse landschappen en prachtige stadjes. De Molepôlle is een erg fijne en comfortabele woning waar wij ons direct thuis voelden. Franeker is erg leuk en de mensen zijn vriendelijk. Zoals die meneer die ons spontaan uitleg gaf over het kaatsen toen we stonden te kijken bij het Sjûkelân en een kaatsballetje uit z'n fietstas pakte. Vanuit de woning een heerlijk uitzicht op het Van Harinxmakanaal met plezier- en beroepsvaart. Fascinerend en geen moment storend. De verhuurders zijn attent, stipt, vriendelijk en weten hoe Gastvrijheid hoort te zijn. Wij komen graag terug. Groet aan Anja & Folkert.

• 10P. Demandt09-10-2020

Top locatie!

Prachtige vakantiewoning in de mooie provincie Friesland! Alles erop en eraan. De enthousiaste en attente eigenaren Folkert & Anja zorgen ervoor dat niets ontbreekt. 5 min lopen van het gezellige centrum van Franeker. Gelegen aan heel rustig zijstraatje aan het kanaal (geen doorgaand verkeer). Je ziet de schepen vanuit de woonkamer langsvaren. Geweldig! Op loopafstand diverse restaurants waar je heerlijk en betaalbaar kunt eten. Onze favoriet: Poort van Franeker.

• 10F Bakker24-07-2020

Aanbeveling

Heel fijn, compleet, prachtige plek, sfeervol, heerlijk sanitair, goede bedden, mooi stadje en prachtige omgeving om te fietsen, wandelen

• 10Ettie09-02-2020

Uitstekend

De woning is van alle gemakken voorzien: goede verwarming, ruime douches, twee kledingkasten per slaapkamer, met veel handdoeken. Slaapkamers met comfortabele bedden, veel privacy, mooi, rustig gelegen. De woonruimte met goed ingerichte keuken , goed gevulde servieskast, heeft uitzicht op het Harinxma kanaal, er is praktisch geen verkeer door de straat. De supermarkt is op loopafstand. De auto hebben wij aan overkant van kanaal geparkeerd. Wij vinden dat het huis smaakvol is ingericht, alle kleuren op elkaar afgestemd. Wij voelden ons er meteen thuis. De eigenaar en eigenaresse waren bij aankomst aanwezig en namen de tijd om ons wegwijs te maken Een uitstekend alternatief voor een hotel.

• 10M.V.03-07-2019

Fantastisch - een echte aanrader!

Wij sluiten ons volledig bij de eerdere reviews aan. De gastvrijheid en service van de eigenaars is uitzonderlijk. Wij waren erg onder de indruk van de wijze waarop er in het huis aan alles gedacht is, voelde ons er heel snel thuis, hebben genoten van Franeker en kwamen heerlijk tot rust. Een van de best verzorgde huisjes waar we ooit hebben gezeten dus er zijn al verschillende vervolgplannen gesmeed of familie en vrienden bedacht aan wie wij dit verblijf aan moeten raden. Als u een trip naar Friesland overweegt is dit een perfecte basis. Ik geef bijna nooit alleen maar tienen, maar hier zijn ze echt op zijn plaats.

• 10J.17-05-2019

Prachtig logement, attente, gastvrije eigenaren.

Een prachtig logement, een prima uitvalsbasis om Friesland te verkennen. De eigenaren zijn bijzonder attent en gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt!

• 10Siggi&Sascha15-10-2018

... und wir sind auch zurückgekommen, ....

... bereits zwei Mal! Aufgrund unseres tollen Wochenende in Jahr 2016 haben wir im Frühjahr 2017 noch einmal ein verlängertes Wochenende und zu Ostern 2018 eine Woche bei Anja und Folkert in der Molepolle verbracht. Beide Male war es wieder wunderschön! Das Haus ist absolut zu empfehlen! Nichts wird uns davon abhalten, bald wieder ein paar Tage in schönster Umgebung in Franeker bei Anja & Folkert zu verbringen.

Bis dahin aber erst einmal: hartelijk bedankt voor heel mooie dagen en tot ziens bij jou in Franeker. Groetjes uit Keulen Siggi en Sascha

• 9Familie Vande Weghe-Janssens01-09-2018

Topverblijf in het mooie Franeker!

We kijken terug op een zeer aangenaam verblijf in Molepôlle. We hebben genoten van het prachtige pand met een perfecte ligging aan de rand van de binnenstad. De voorbijvarende boten geven tegelijk rust en een gezellige bedrijvigheid. Franeker was voor ons de ideale uitvalsbasis om Friesland te ontdekken, het stadje is inderdaad de ster van de Elfstedentocht. We hebben er allemaal van genoten en zullen het fietsen op de talrijke mooie fietswegen missen... Bedankt voor de gastvrijheid en misschien tot een volgende keer!

Vakantiehuis Molepôlle 6 & 7 info

• CafeNiet beschikbaar