Bed and Breakfast Lutje Lollum

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Bed and Breakfast Lutje Lollum
9,2

Laatste review

We zijn vijf dagen in deze fantastische b&b geweest en hebben van daaruit een mooi deel van Friesland kunnen verkennen. Iedere ochtend serveerden de eigenaars een ongelooflijk mooi ontbijt! Niet alleen heerlijk en gezond, maar ook heel creatief, we hebben er iedere keer een foto van gemaakt! Manja en Tjeerd waren ook zeer behulpzaam en deden een aantal mooie suggesties, zodat we prachtige fietstochten konden maken en mooie steden en stadjes hebben bezocht. Tjeerd weet veel over de geschiedenis en de cultuur, heel interessant. Trots als ze op hun provincie zijn hebben ze ons heel enthousiast gemaakt. Wij zijn door deze mooie ervaring echt verliefd geworden op Friesland! In alle opzichten een aanrader!

8 reviews over Bed and Breakfast Lutje Lollum in het Nederlands

Gastvrij, behulpzaam, leuke ideeën, super ontbijt!

Thea en André,
8-7-2018

Heel gezellig

Hallo daar!,
23-9-2017

Met zoon geweest. Enorm ontbijt en lekker bed voor stuntprijs.

heel mooie kamers en lekker ontbijt

nadia,
8-3-2017

op het platteland en dus heel rustig.

heel vriendelijke uitbaters

Geweldig!

Dianne,
11-2-2017

Prachtige b&b, mooie kamers, fijne bedden, leuke/lieve gastvrouw, mooie badkamer en een fantastisch ontbijt!

Fantastische B&B

Marianne
29-5-2016

Mooie, schone kamers. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Voldoende parkeergelegenheid. Er ontbreekt je werkelijk aan niets!!

barbara
18-8-2015

was goed verzorgd, lekker schoon.

Heerlijke zitjes buiten waar de kippetjes rondscharrelde. kamers waren mooi en bedden sliepen heerlijk. het ontbijt was heel uitgebreid.

Echt vakantiegevoel!

Geweldig!

Karin
1-8-2010

Prachtige boerderij, prachtige kamer. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken. Wij hadden de familiekamer, het Kippenhok, met een tweepersoonsbed en een stapelbed. Kamer is compleet met zithoekje, waterkoker voor de koffie/thee en soep. Badkamer is prima, lekkere douche, goed ruim. Ontbijt is top. Zelfgebakken brood, broodjes, beschuit, friese suikerkoek en diverse soorten beleg. Op tafel een bakje verse aardbeien en een aardbeidenbavaroise (vers), zelfgemaakte jam en verse jus de orange. Teveel om op te eten, maar in één woord geweldig!! En wie zegt dat de Friezen stug zijn? Niets van gemerkt, heel aardige, gezellige eigenaren met hun prachtig verbouwde boerderij. Een echte aanrader!

Een geweldige etappeplaats

Jan Oechies
30-6-2010

Op onze fiets Elfstedentocht zochten wij een goede overnachtingsplaats in de buurt van Franeker. Aan de buitenkant van Franker vonden wij Lutje Lollum. In een Kophalsboederij hebben Marja en Tjeerd in de voormalige deel een aantal comfortabele kamers gebouwd. Tevens een gemeenschappelijke ruimte met een keuken. De bedden in de schaapskooi waren echt fantastich. Wij hebben genoten van het heerlijke ontbijt en de gastvrijheid van Marja en Tjeerd. Wij waren erg goed uitgerust voor onze volgende etappe richting Dokkum met Windkracht 5 vanuit het Noord Oosten

We hebben een aantal aanbieders voor Lutje Lollum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lutje Lollum in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lutje Lollum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.