Tijdelijk €25 aanbetaling

De Stadsherberg

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Stadsherberg voor je op een rij gezet:

4.2OnvoldoendeScore uit 16 reviews
+11

4.2OnvoldoendeScore uit 16 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over De Stadsherberg

• 1Marcel Hartman13-11-2022

Klacht super slecht opgelost

We gingen op zaterdag omstreeks 13:30 uur even een broodje eten en we hadden voorheen prima ervaringen. We hadden beide niet erg trek dus besloten we om een broodje licht pittige kip te delen. Het zag er heerlijk uit totdat mijn vrouw een hap van de kip nam en aangaf dat ze het vond dat het een vreemde nasmaak had en helaas moest ik dat ook erkennen. Bij erg aardige mevrouw in de bediening aangegeven en ze nam het mee en zei ook dat als het niet lekker is dat ze het mee nam .Het was overigens niet bedorven , we hadden haar gezegd doe dan maar 2 vleeskroketten op brood. Ze kwam even later terug met een het schaamrood op de kaken want ze gaf aan dat 4 man in de keuken het geproefd hadden maar dat men vond dat er niets aan de hand was . En dat als we iets anders bestelden we dat gewoon extra moesten betalen. Op de vraag wie dat gezegd had gaf ze aan de bedrijfsleider, waarom komt hij zelf niet aan tafel ? Betaald en zwaar teleurgesteld !

• 10Tiny30-01-2021

Fijne mensen, fijne kamer, heerlijk eten

Fijne mensen die hun best doen om het jou als gast naar de zin te maken, erg gastvrij. Ivm Corona maatregelen was het restaurant niet open, maar ze hebben een heerlijke maaltijd op onze kamer geserveerd.

• 7Clementine09-07-2020

Het hotel viel erg tegen, restaurant fantastisch.

De kamers zijn heel klein en zwaar verouderd. Het lichtgele gordijn zorgde helaas voor veel licht 's morgens vroeg. Het bed is echt goed maar daar is dan alles mee gezegd. Een oude stoel, een oud tafeltje en de kamer is vol. Geen nachtkastjes. Badkamer kan schoner. Ramen kunnen niet open waardoor wij het benauwd vonden. Het ontbijt is precies uitgeteld: vier boterhammen, twee beschuiten, twee ! aardbeien, drie plakjes kaas, twee plakjes ham, twee plakjes rookvlees. In het restaurant staan zeer bevlogen koks die van de maaltijden een feestje maken. Het personeel is bijzonder vriendelijk en voorkomend. Mooie ligging aan het water.

• 6theo20-09-2015

nooit meer.

Mooi van buiten,hele kleine slaapkamers, veel achterstallig onderhoud. Vriendelijk personeel, goed ontbijt,prachtige locatie als het koud is,met mooi weer moet de deur s'nachts open,want er kan geen raam los. Gratis Wifi, maar die doet het niet.

• 10Mart Nieuwburg27-05-2015

Fantastische plek

Gastvrijheid ten top. Eigenlijk dom van ons om deze Herberg te waarderen. We zouden deze Topper geheim moeten houden. Geweldig!

• 9Ineke en Henk Wels04-06-2014

fantastische plek en uitstekend eten

rustige plek een het water goed ontbijt heerlijk diner

• 9Harry Kapteijn29-07-2013

Super plek, bediening, maaltijden

Tijdens het motorweekend van Join the Club verbleven wij 2 nachten in dit gezellige hotel. Niets dan lof over de gastvrijheid, service, vriendelijk personeel en fantastische maaltijden met veel creativiteit. De ligging is subliem met steigerhout meubels/lounge hoek aan het water waar het tot laat in de avond heerlijk toeven is. Garage boxen voor de motoren, alles super geregeld, een echte aanrader!!!

• 9demoyedirk23-05-2013

Aanradertje !

Hotel De Stadsherberg is een leuk ,rustig aan het water gelegen hotel met een uitstekende service. Het ontbijt en het diner zijn op niveau. De kamers zijn misschien een beetje klein maar voor ons is dit geen probleem. Goed gelegen om Friesland te verkennen. Parking aan de overkant van de straat (tijdens het weekend misschien wat te klein).

• 8weksel01-06-2012

Mooi hotel, aardige bediening, lekker eten.

Mooie ligging aan het water. Leuk terras ook. Kamer bevond zich in ander pand, 10 meter verderop. Kamer was redelijk groot, badkamer net nieuw. Seniorentoilet was echt te hoog, ben benieuwd voor welke lengte mensen dit toilet opgehangen is. Twee Velux-venstertjes die niet erg veel frisse lucht gaven (ze mogen wel eens schoongemaakt worden; bergen stof!). Geen airco, wel een ventilator beschikbaar in de kast. Verder alles prima in orde.

Lekker gegeten, maar niet bijzonder. Ontbijt is prima geregeld.

• 9Nathalie21-05-2012

Gezelligste Hotel van Friesland!

Dit is een ontzettend leuk,gezellig Hotel met een Heerlijk Restaurant en een Super Service. Zeker een Aanrader en een adres om terug te komen

Hotel De Stadsherberg info

• AirconditioningNiet beschikbaar