Vakantiehuis Bolwerkhûske

23 reviews over Vakantiehuis Bolwerkhûske

• 2019
    10Elly de Beer23-03-2019

Geweldig, alles klopt.

We wilden een aantal musea in Friesland zien en zagen de advertentie voor de stadslogementen in Franeker. Door de goede recensies besloten we het Bolwerkhuuske te boeken. En alles klopt, het is een fantastisch huisje met heel veel gevoel voor stijl en kwaliteit ingericht. Je zou er zo in kunnen trekken om definitief te gaan wonen, het enige wat je dan moet meenemen is je persoonlijke bezittingen en je kleding. Chapeau!!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Jan en Paula31-12-2018

Echt een 10 waard!

Eerst waren we wat sceptisch...allemaal 10-en als beoordeling? Maar ja het is echt zo. Gastvrije ontvangst door Folkert. Heel schoon huisje, luxe, dichtbij centrum maar niet IN het centrum. Ook de inrichting klopt helemaal. Niets is kapot of beschadigd, heerlijke bedden, genoeg kastruimte, fijne gashaard en vloerverwarming, dimbare verlichting. Voor ons is dit zeker in het voorjaar, herfst of winter een heel leuk huisje met een klein plaatsje met terrasverwarming. Je zit wel ingesloten tussen de muren, maar alles is keurig netjes. Stoeltjes en kunstgras ziet er erg leuk uit. Er stond een fles rosé klaar met wat lekkers. Wij konden er al eerder in en later vertrekken. Heerlijk op je gemak ontbijten en tassen inpakken. Franeker is ook heel leuk. Genoeg restaurants om uit eten te gaan, maar supermarkt zit op 1 minuut lopen. Ook leuke winkeltjes in Franeker. Ondanks snipverkouden toch een heel fijn weekend gehad.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Willem-Jan Beekenkamp09-11-2018

Bolwerkhuske, wij komen terug!

Friesland=Goed, Franeker Beter en het Bolwerkhuske Subliem! Een prachtig met gevoel voor smaak- en kwaliteit van top tot teen gerenoveerd Huis. Of eigenlijk Huisje, maar dat doet absoluut geen recht aan de service, locatie en comfort van het Huis. Wil je er samen- of alleen, even lekker tussenuit en genieten van de rust in combinatie met de geneugten van een oer Hollands mooi stadje; Hier moet je zijn!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Caroline29-08-2018

Weer een geweldig verblijf gehad!

Wederom weer een uitstekend verblijf gehad in één van de huizen van Stadslogementen Franeker! Dit keer in het Bolwerkhûske, dat groter is dan het Wetterhûske, waar ik vorig jaar van heb mogen genieten. Ook dit keer was alles weer tip top in orde en hebben we kunnen genieten van het goede gastheerschap van Folkert en Anja. Er stond bij aankomst weer een lekker flesje rosé koud! Het huis is met smaak en compleet ingericht. Werkelijk aan alles is gedacht, je kunt hier met gemak langere tijd verblijven! De ligging van het huis is perfect, middenin het centrum, maar toch met een heel mooi uitzicht over het groen en de Kromme Gracht. Daar kwam Maarten van der Weijden nog langs zwemmen, maar dat hebben we helaas gemist! Franeker is en blijft een enorm leuke stad om in te verblijven, en een verblijf in het Bolwerkhûske is daarbij een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Ineke en Wim05-08-2018

Geweldig

Het Bolwerkhûske is een zeer comfortabel vakantiehuisje dat van alle gemakkelijk is voorzien. In de erg hete zomer van 2018 was de airco op de bovenverdieping erg welkom. In de omgeving van Franeker hebben we leuke fietstochten kunnen maken. Erg fijn dat ook de fietsen een goede, veilige plaats hadden. Wij hebben een supervakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Martien en carla05-08-2017

Geweldge mooie woning van alle gemakken voorzien!

We werden met open armen ontvangen door Folkert en Anja. Zelfs de motor mochten we in hun garage zetten. Mooie toertochten gedaan en hadden ook mooi weer. Franeker is een mooie stad met goede restaurants en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10L. Huisman23-07-2016

Wij hebben een prachtige vakantie gehad.

Het Bolwerkhuske is een prachtige woning op een hele leuke locatie, aan de rand van het centrum. Franeker is een mooi historisch stadje waar genoeg te beleven valt en goede uitvalsbasis om Friesland te verkennen. Wij bevelen iedereen aan om eens een kijkje te nemen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Jos Maijntz05-07-2016

Geweldig, vakantie en toch een "thuisgevoel".

Volledig "uitgerust", het ontbreekt aan niets

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Theo en Ine03-05-2016

Wauw...........een super vakantie

Franeker is een ontzettend leuke plaats, de ligging van het huis is ook heel gunstig. Rust en een leuk uitzicht. Om de hoek ligt de winkelstraat. Aardige, ontzettend gastvrije mensen. Het huis is meer dan compleet. Werkelijk alles is er. Buiten dat is het heel schoon en erg smaakvol ingericht. Alle details kloppen. Ook bij minder weer is het geen straf om heerlijk bij de open haard te genieten van alle comfort.........Kortom; wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Familie Tilstra16-03-2016

Fantastisch, een echte aanrader!

Het huis is compleet ingericht. Er ontbreekt werkelijk niets. Het huis is comfortabel, warm en van alle gemakken voorzien. Zelfs de wasmachine, droger en vaatwasser ontbreken niet. Op de omheinde/beschutte patio kun je zelfs in maart al van een vroeg voorjaarszonnetje genieten. Anja en Folkert zijn zeer gastvrije gastgevers die je met raad en daad bijstaan. Wij zijn hier zelf redelijk lang te gast geweest en hebben van iedere dag genoten. Je loopt heel gemakkelijk (geen 5 minuten) even het centrum in voor leuke culturele- en toeristiche hoogtepunten en restaurantjes en ook de supermarkt vind je op 3 minuten afstand.

Gereisd met partner in februari 2016

1 tip over Vakantiehuis Bolwerkhûske

• Fam.Groote., 23-05-2015

Friesland ontdekken en dan "thuis" komen in het centraal gelegen prachtige "Bolwerkhûske" in Franeker.

0 vragen over Vakantiehuis Bolwerkhûske

Vakantiehuis info