Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

36 Reviews over Bolwerkhûske

• 8Corry08-06-2022

Een prima kennismaking met het Bolwerkhuske.

Het huis was comfortabel met mooi uitzicht op het water. Soms wat gehorig. Meestal genoeg mogelijkheden om te ontspannen in en buiten het huis.

• 8Natuur

Folkert, Eigenaar, 24-06-2022

Een bijzondere review! Sinds kort zijn de criteria op Zoover veranderd en zijn er categorieën aan toegevoegd die voor een vakantiehuisje niet relevant zijn. Wij serveren geen eten en geven zelf op onze website aan niet geschikt te zijn voor kinderen. Maar krijgen er wel een cijfer voor....... Dat klopt natuurlijk niet.

• 10Ettie en Robert27-05-2022

Een heel prettig en gezellig huis.

Een zeer gezellig ingericht huis, val alle gemakken voorzien en de binnenplaats ideaal om even te zitten. Verder is de verzorging gelijk aan een hotel. De ontvangst was zoals gewoonlijk hartelijk. Mijn familie woont op 2 minuten lopen vandaar. Dus ligging ideaal.

• 10Natuur

Folkert, Eigenaar, 28-05-2022

Hartelijk dank voor deze geweldige review! Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. En mooi dat jullie het zo waarderen. We doen het met plezier! We zien dat Zoover weer het item "kindvriendelijk" heeft opgevoerd. Op onze website staat: Vakantiehuis het Bolwerkhûske is vooral ingericht voor volwassenen, wij vinden ze minder geschikt voor kleine kinderen. In kinderbedjes en dergelijke kunnen wij dan ook niet voorzien. Bovendien zouden wij ons hart vasthouden zo aan het water. Goed om dat maar weer eens te benadrukken! En altijd welkom!

• 10Ella van Melis10-08-2021

Dit is echt een pareltje!

Geweldig huis, van alle gemakken voorzien. Fantastische ontvangst. De ligging is ook perfect. De omgeving is van hieruit zeer goed te verkennen.

• 9Lidia Mangelschots10-08-2021

Een zorgeloze thuisgevoel vakantie!

Onze verwachtingen werden helemaal ingelost. De verwelkoming door de eigenaars was echt hartelijk, ze gaven je een echt welkom gevoel.Het vakantiehuis was heel gezellig ingericht met alles erop en eraan. Rustig gelegen met een prachtig uitzicht, ondanks dat het huisje in het midden van de stad ligt.Er zijn ook veel mogelijkheden in het stadje, eigenlijk voor elk wat wils: het planetarium; een must, het stadsmuseum; mooi; de eetgelegenheden en winkels; zeker voldoende.Je kan er prachtige fietsuitstappen maken. Kortom voor iedereen een aanrader.

• 9Uulke10-08-2021

Super-de-lux verblijf!

Je kunt het zo gek niet bedenken of het is aanwezig in dit super-de-luxe en kraakheldere verblijf en allemaal van topkwaliteit. Ligging direct aan het water waar je de kikkers vrolijk hoort kwaken. En Franeker heeft veel te bieden: of je nu wilt wandelen, fietsen of het water op wilt zoeken, beetje shoppen is ook heel gezellig. Het enige aandachtspuntje is de trap naar boven naar het slaapvertrek: minder geschikt als je slecht ter been bent, dus dat is wel iets om rekening mee te houden voordat je boekt. Verder niets dan lof!

• 10Ursula Proebsting04-08-2021

Jederzeit wieder!

Ein liebevoll eingerichtetes Haus zum Wohlfühlen! Die technische Ausstattung (Wäschetrockner, Kaminofen, Klimaanlage) übertrifft bei Weitem den Standard von Ferienhäusern. Die Lage ist fantastisch, harmonisch eingebettet in die schöne Stadt Franeker.

• 10Astrid de Bruijne28-02-2021

Niet verder zoeken........ dit huis boeken.

Wat een fijne en complete vakantie woning. Alles aanwezig .Lieve eigenaars, die de woning met liefde en zorg smaakvol hebben ingericht. Alles klopt aan dit huis. Schoon , comfortabel , strak in de verf. 👍

• 10Echtpaar07-02-2021

Genieten met een grote G

Heerlijk huis, knus en werkelijk alles is er. De eigenaren zijn attent en gastvrij.

• 10Corrie en Klaas17-10-2020

Prima vakantie.

Smaakvol ingericht huisje, aan echt alles is gedacht om ons welkom te voelen. Rustgevend uitzicht op een grachtje met ruisend riet, toch in het centrum van Franeker. Boxspringbedden prima, trap heel degelijk en begaanbaar. Erg schoon.

• 10Hans en Wilma20-09-2020

Een schoon en super comfortabel vakantie huis

Een leuk huis op een fijne plek. We voelden ons gelijk thuis. De inrichting was mooi, compleet en praktisch. Dichtbij het mooie centrum van Franeker. Genoeg te beleven en een prima fietsomgeving.

Vakantiehuis Bolwerkhûske info

• AirconditioningBeschikbaar