Vakantiehuis Bolwerkhûske

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-1°
Vakantiehuis Bolwerkhûske

18 reviews over Vakantiehuis Bolwerkhûske in het Nederlands

Bolwerkhuske, wij komen terug!

Willem-Jan Beekenkamp,
9-11-2018

Friesland=Goed, Franeker Beter en het Bolwerkhuske Subliem! Een prachtig met gevoel voor smaak- en kwaliteit van top tot teen gerenoveerd Huis. Of eigenlijk Huisje, maar dat doet absoluut geen recht aan de service, locatie en comfort van het Huis. Wil je er samen- of alleen, even lekker tussenuit en genieten van de rust in combinatie met de geneugten van een oer Hollands mooi stadje; Hier moet je zijn!

Weer een geweldig verblijf gehad!

Caroline,
29-8-2018

Wederom weer een uitstekend verblijf gehad in één van de huizen van Stadslogementen Franeker! Dit keer in het Bolwerkhûske, dat groter is dan het Wetterhûske, waar ik vorig jaar van heb mogen genieten.

Ook dit keer was alles weer tip top in orde en hebben we kunnen genieten van het goede gastheerschap van Folkert en Anja. Er stond bij aankomst weer een lekker flesje rosé koud!

Het huis is met smaak en compleet ingericht. Werkelijk aan alles is gedacht, je kunt hier met gemak langere tijd verblijven! De ligging van het huis is perfect, middenin het centrum, maar toch met een heel mooi uitzicht over het groen en de Kromme Gracht. Daar kwam Maarten van der Weijden nog langs zwemmen, maar dat hebben we helaas gemist!

Franeker is en blijft een enorm leuke stad om in te verblijven, en een verblijf in het Bolwerkhûske is daarbij een echte aanrader!

Geweldig

Ineke en Wim,
5-8-2018

Het Bolwerkhûske is een zeer comfortabel vakantiehuisje dat van alle gemakkelijk is voorzien. In de erg hete zomer van 2018 was de airco op de bovenverdieping erg welkom. In de omgeving van Franeker hebben we leuke fietstochten kunnen maken. Erg fijn dat ook de fietsen een goede, veilige plaats hadden. Wij hebben een supervakantie gehad

Direct boeken

Geweldge mooie woning van alle gemakken voorzien!

Martien en carla,
5-8-2017

We werden met open armen ontvangen door Folkert en Anja.

Zelfs de motor mochten we in hun garage zetten.

Mooie toertochten gedaan en hadden ook mooi weer.

Franeker is een mooie stad met goede restaurants en vriendelijke mensen.

Wij hebben een prachtige vakantie gehad.

L. Huisman
23-7-2016

Het Bolwerkhuske is een prachtige woning op een hele leuke locatie, aan de rand van het centrum.

Franeker is een mooi historisch stadje waar genoeg te beleven valt en goede uitvalsbasis om Friesland te verkennen.

Wij bevelen iedereen aan om eens een kijkje te nemen.

Geweldig, vakantie en toch een "thuisgevoel".

Jos Maijntz
5-7-2016

Volledig "uitgerust", het ontbreekt aan niets

Wauw...........een super vakantie

Theo en Ine
3-5-2016

Franeker is een ontzettend leuke plaats, de ligging van het huis is ook heel gunstig. Rust en een leuk uitzicht. Om de hoek ligt de winkelstraat. Aardige, ontzettend gastvrije mensen. Het huis is meer dan compleet. Werkelijk alles is er. Buiten dat is het heel schoon en erg smaakvol ingericht. Alle details kloppen. Ook bij minder weer is het geen straf om heerlijk bij de open haard te genieten van alle comfort.........Kortom; wij komen zeker terug.

Fantastisch, een echte aanrader!

Familie Tilstra
16-3-2016

Het huis is compleet ingericht. Er ontbreekt werkelijk niets. Het huis is comfortabel, warm en van alle gemakken voorzien. Zelfs de wasmachine, droger en vaatwasser ontbreken niet. Op de omheinde/beschutte patio kun je zelfs in maart al van een vroeg voorjaarszonnetje genieten.

Anja en Folkert zijn zeer gastvrije gastgevers die je met raad en daad bijstaan.

Wij zijn hier zelf redelijk lang te gast geweest en hebben van iedere dag genoten. Je loopt heel gemakkelijk (geen 5 minuten) even het centrum in voor leuke culturele- en toeristiche hoogtepunten en restaurantjes en ook de supermarkt vind je op 3 minuten afstand.

Super vakantiewoning

Nelly en Ben
22-9-2015

Dit is een meer dan compleet vakantiehuis dat mooi maar vooral ook erg comfortabel is ingericht. De ligging is uitstekend. De omgeving is mooi en rustig, het centrum is prima te voet bereikbaar en vanuit Franeker zijn veel mooie elfsteden- en havenstadjes gemakkelijk met de auto of het openbaar vervoer bereikbaar. Ook kun je vanuit het nabijgelegen Harlingen met de boot een dagje naar Terschelling of Vlieland. Een mooie gelegenheid om kennis te maken met deze prachtige eilanden.

Anja en Folkert zijn zeer attente verhuurders en terecht trots op hun mooie woning. Ze ontvangen je erg gastvrij en zijn betrokken zonder opdringerig te zijn. De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend en we hopen dan ook van harte dat we weer een keer te gast mogen zijn in dit heerlijke vakantiehuis.

1 woord, Fantastisch

Hanneke Heijmans
25-7-2015

Het bolwerkhuske, is in 1 woord fantastisch. Midden in het hart van Franeken. Onze complimenten gaan uit naar Folkert en Anja, voor hun gastvrijheid en het neerzetten van een super, luxe en heel schoon vakantiehuis. Wij hebben mede dankzij jullie een hele leuke week gehad. Nogmaals bedankt.

Ton en Hanneke

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bolwerkhûske in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bolwerkhûske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.