Vakantiehuis Bolwerkhûske

Meer vakantiehuis info

Contact

27 reviews over Vakantiehuis Bolwerkhûske

• 10Hans en Wilma20-09-2020

Een schoon en super comfortabel vakantie huis

Een leuk huis op een fijne plek. We voelden ons gelijk thuis. De inrichting was mooi, compleet en praktisch. Dichtbij het mooie centrum van Franeker. Genoeg te beleven en een prima fietsomgeving.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Theo&Ine de Graaff12-07-2020

Ontspannen in mooi Franeker

Super. Comfortabel, compleet....er ontbreekt niets, erg schoon , leuk uitzicht en goede ligging.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Simone27-05-2020

Helemaal geweldig!!

Prachtig vakantiehuis met werkelijk alles erop en eraan!! Na een zeer gastvrij ontvangst door Anja, 3 dagen optimaal genoten van het Bolwerkhuske met onder andere een fijne patio voor een heerlijk ontbijtje in de zon! In het huis is alles volop aanwezig, niet alleen bestek of handdoeken, maar ook allerlei keukenapparatuur. Het hele huis is met veel smaak verbouwd en ingericht, ik voelde me er helemaal thuis. De ligging is perfect, alles is op loopafstand en Franeker is een heel gezellig stadje met allerlei leuke winkels. Helaas was het Planetarium vanwege Corona nog dicht, maar dat is een uitstekende reden om gauw weer terug te gaan naar het Bolwerkhuske!!

Alleen gereisd in mei 2020

• 10Sandra22-05-2020

Fenomenaal!

Een eigen huis met optimale privacy en de service van een hotel. Oké, ontbijtje moest je even zelf maken, maar werkelijk alles was aanwezig: volledig ingerichte keuken, potten, pannen, servies, zelfs kruiden om een lekker gerecht te bereiden en alles met een ongekend luxe afwerking. Supercomfortabele hoekbank en gezellige gashaard incluis. Het bed was opgemaakt en ook badtextiel in overvloed. En dat alles met uitzicht op het water, de bomen en alles wat de natuur te bieden heeft. Hulde aan Anja en Folkert!

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10Elly de Beer23-03-2019

Geweldig, alles klopt.

We wilden een aantal musea in Friesland zien en zagen de advertentie voor de stadslogementen in Franeker. Door de goede recensies besloten we het Bolwerkhuuske te boeken. En alles klopt, het is een fantastisch huisje met heel veel gevoel voor stijl en kwaliteit ingericht. Je zou er zo in kunnen trekken om definitief te gaan wonen, het enige wat je dan moet meenemen is je persoonlijke bezittingen en je kleding. Chapeau!!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Jan en Paula31-12-2018

Echt een 10 waard!

Eerst waren we wat sceptisch...allemaal 10-en als beoordeling? Maar ja het is echt zo. Gastvrije ontvangst door Folkert. Heel schoon huisje, luxe, dichtbij centrum maar niet IN het centrum. Ook de inrichting klopt helemaal. Niets is kapot of beschadigd, heerlijke bedden, genoeg kastruimte, fijne gashaard en vloerverwarming, dimbare verlichting. Voor ons is dit zeker in het voorjaar, herfst of winter een heel leuk huisje met een klein plaatsje met terrasverwarming. Je zit wel ingesloten tussen de muren, maar alles is keurig netjes. Stoeltjes en kunstgras ziet er erg leuk uit. Er stond een fles rosé klaar met wat lekkers. Wij konden er al eerder in en later vertrekken. Heerlijk op je gemak ontbijten en tassen inpakken. Franeker is ook heel leuk. Genoeg restaurants om uit eten te gaan, maar supermarkt zit op 1 minuut lopen. Ook leuke winkeltjes in Franeker. Ondanks snipverkouden toch een heel fijn weekend gehad.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Willem-Jan Beekenkamp09-11-2018

Bolwerkhuske, wij komen terug!

Friesland=Goed, Franeker Beter en het Bolwerkhuske Subliem! Een prachtig met gevoel voor smaak- en kwaliteit van top tot teen gerenoveerd Huis. Of eigenlijk Huisje, maar dat doet absoluut geen recht aan de service, locatie en comfort van het Huis. Wil je er samen- of alleen, even lekker tussenuit en genieten van de rust in combinatie met de geneugten van een oer Hollands mooi stadje; Hier moet je zijn!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Caroline29-08-2018

Weer een geweldig verblijf gehad!

Wederom weer een uitstekend verblijf gehad in één van de huizen van Stadslogementen Franeker! Dit keer in het Bolwerkhûske, dat groter is dan het Wetterhûske, waar ik vorig jaar van heb mogen genieten. Ook dit keer was alles weer tip top in orde en hebben we kunnen genieten van het goede gastheerschap van Folkert en Anja. Er stond bij aankomst weer een lekker flesje rosé koud! Het huis is met smaak en compleet ingericht. Werkelijk aan alles is gedacht, je kunt hier met gemak langere tijd verblijven! De ligging van het huis is perfect, middenin het centrum, maar toch met een heel mooi uitzicht over het groen en de Kromme Gracht. Daar kwam Maarten van der Weijden nog langs zwemmen, maar dat hebben we helaas gemist! Franeker is en blijft een enorm leuke stad om in te verblijven, en een verblijf in het Bolwerkhûske is daarbij een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Ineke en Wim05-08-2018

Geweldig

Het Bolwerkhûske is een zeer comfortabel vakantiehuisje dat van alle gemakkelijk is voorzien. In de erg hete zomer van 2018 was de airco op de bovenverdieping erg welkom. In de omgeving van Franeker hebben we leuke fietstochten kunnen maken. Erg fijn dat ook de fietsen een goede, veilige plaats hadden. Wij hebben een supervakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Martien en carla05-08-2017

Geweldge mooie woning van alle gemakken voorzien!

We werden met open armen ontvangen door Folkert en Anja. Zelfs de motor mochten we in hun garage zetten. Mooie toertochten gedaan en hadden ook mooi weer. Franeker is een mooie stad met goede restaurants en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juli 2017

Vakantiehuis Bolwerkhûske info