Vakantiepark Bloemketerp ***

69 reviews over Vakantiepark Bloemketerp in het Nederlands

nooit meer

olie, 30-1-2018
  • Onderkomen2

Verleden week weer een paar dagen in een huisje geweest.Na klachten verleden jaar en beloofde verbetering was het nog erger dan verleden jaar.Lamp met duck tape/lekkage douche bak/geen rem op de bedden/bij elkaar geraapt bestek/geen licht boven eet tafeltje/geen licht boven spiegel badkamer.Klacht ingediend maar de reactie was zeer lauw.Ja bon voor 2 pers.volgende keer.Maar echt nooit meer Bloemketerp.

fantastisch

fam soldaat, 24-7-2017
  • Onderkomen7

wat een fijne ruime plaatsen,we hebben genoten, je kan een ,hek door en een lidel en een albert hein om de hoek .

en je loop zo centrum van Franeker in ,er zijn zoveel dingen te bezichtigen, en ook genoeg activiteiten .personeel heel vriendelijk.

Tip michien fijn dat de camping afgesloten word s nachts

Goede ligging.

Fam. Bitter, 6-9-2016
  • Onderkomen6

Wij verbleven een weekend in bungalow 16/17 met 5 volwassenen en 4 kinderen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, het had alleen qua schoonmaak beter gekund, vooral omdat de gasten hiervoor betalen.Overal vieze vingers van vorige huurders. Heerlijk veld voor de kinderen achter de huisjes om te spelen. Weinig speeltoestellen, neem vooral zelf voldoende mee (bal etc.) Aandachtspunten: gevaarlijk dat de ramen boven niet veilig afgesloten kunnen worden. Bedden staan er pal onder, kinderen kunnen zo staand op het bed naar buiten kukelen in een onbewaakt ogenblik. Slaapkamer beneden met daaraan gekoppeld de badkamer. Hierin hing een vreselijke rioollucht, erg vervelend.Veel buitenlandse arbeiders in de rest van de huisjes die op zaterdagavond/nacht behoorlijk wat herrie maakten.

Jammer dat er voor het zwembad dat zich op het park bevindt iedere keer dat je gaat zwemmen entree betaald moet worden. Positief is dat je vanuit het park zo Franeker in loopt en als je het park uit loopt direct een Lidl en AH aantreft voor je boodschappen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bloemketerp voor je op een rij gezet:

Rustig en centraal gelegen camping

Peter Wrekenhorst, 12-7-2016
  • Onderkomen6

Prima camping om uit te rusten, centrum op loopafstand, grote supermarkt zeer dichtbij.

Zwembad, bowlingbaan, sportcentrum, restaurant, cafetaria enz.

Toch heeft deze camping een maar, er komen denk ik te weinig toeristen op af omdat die niet weten hoe ideaal deze camping is. Je zit dicht bij de eilanden, Leeuwarden, Sneek enzovoort. Ook Franker is een prachtige stad met grachten, leuke restaurants en natuurlijk het Planetarium.

Een maar is op de camping te merken, in juni hing er nog geen 2016 activiteiten-kalender. Ook viel mij op dat douche nr. 3 helaas niet werkte, weg 50 cent wat dat kost een douche van 6 minuten. Hoewel dat laatste niets van te zeggen valt want schoon zijn ze absoluut.

De ingang van de camping staat er inmiddels meer dan 20 jaar volgens mij, tijd voor wat modernisering kan geen kwaad denk ik.

Maar als ik de camping een cijfer moet geven is het wel een 7+ en voor iedere leeftijd eigenlijk wel toegankelijk.

Wij komen er in ieder geval dit jaar nog terug.

Prachtige grote campingplaatsen

Marjan, 8-5-2016
  • Onderkomen10

Mooi plekje om Friesland te verkennen. Mooie verzorgde camping, Lidl en Ah om t hoekje ideaal. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker retourwaardig!!

fantastisch

j witteveen, 22-10-2015
  • Onderkomen8

mooi park,mooie bungalows,veel vertier,vlakbij supermarkten en centrum,goed personeel

Fantastisch!

Fam. Staals, 4-9-2015
  • Onderkomen10

We stonden op de camping. Op een perfect mooi grasveld met erg ruime plaatsen met water, stroom en tv aansluiting.

Schoon toiletgebouw, niets op aan te merken.

Erg vriendelijk personeel. Met animatie voor de kinderen, erg leuk.

Genoeg te doen op de camping ook bij slecht weer: bowlingbaan, binnen speeltuin en een zwembad .... alles in prima staat. Onze jongens van 11 en 9 hebben zich er super goed vermaakt!

Prijs kwaliteit verhouding erg goed, vooral met de speciale zomer aanbieding.

Vlakbij twee supermarkten (poortje van de camping uit en je bent er al ). En je bent zo in het centrum van Franeker te voet.

Een aanrader dus!

Prima huisjes voor groepen

LM, 4-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij hebben hier met een groep vriendinnen in een van de bungalows geslapen en hebben het heerlijk gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien en ziet er netjes uit. Ook de faciliteiten op het park zijn voldoende. Het vakantiepark is dichtbij het centrum en supermarkten.

Verrassend goed

Tjerk, 20-8-2015
  • Onderkomen8

Het kamperen op deze stadscamping is een waar genoegen. Prachtig in de natuur gelegen, royale plekken, en toch maar op enkele honderden meters van de pittoreske binnenstad van Franeker. Hierdoor is werkelijk alles bij de hand. Van vers geperst sinaasappelsap en knapperige broodjes bij de naastgelegen supermarkten tot de smakelijkste maaltijden bij diverse goede restaurants. Het personeel op de camping is vriendelijk, het sanitair schoon en de Internetverbinding prima. Ja, we komen hier graag terug!

Leuke woning, Perfecte ligging

deboer, 6-6-2015
  • Onderkomen7

Een hele mooie ligging, dicht bij 2 supermarkten en het centrum. Ook leuk voor kinderen, want er zit een zwembad, Monkey Town en speeltoestellen op het park.

We hebben een aantal aanbieders voor Bloemketerp voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bloemketerp in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bloemketerp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bloemketerp scoort een 7.4 uit 10 op basis van 70 reviews.