Vakantiehuis Bloemketerp

Contact

77 reviews over Vakantiehuis Bloemketerp

• 9Aletta14-02-2014

Fantastiche plek

In september zijn wij hier nog een weekendje geweest. Monkey Town was toen net geopend. Hartstikke leuk voor kinderen en de ouders kunnen er leuk zitten. Ideale ligging, 5 minuten lopen van het centrum van Franeker

• 8Adrie Skubch-Rietdijk12-11-2013

Heerlijk gehad!!! Volgend jaar weer

Erg mooie huisjes, mooie plaats, dicht bij de stad. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

• 8A.S. Feenstra10-10-2013

Rustige plek. Goede uitvalsbasis.

Fijne dagen gehad. Met naast de deur een heel fijn zwembad.

Anders

• 8A. de Weerdt25-09-2013

Na alle verbeteringen komen wij weer graag terug.

Wij waren er met 7 volwassenen en 2 kinderen in huisje12 en 13 wat ons opviel was het achterstallig onderhoud. Het voorraam kon niet helemaal gesloten worden de deurkrukken zijn wat los toen wij vertrokken zagen ineens dat er lekkage was (geweest) Aan de achterkant waren de afscheidingen kapot vele schroeven en spijkers waren een gevaar voor de kinderen Wat ook opviel was de toevoer van het water, als je ging douchen kon je de WC niet doortrekken geen water.

• 7Nico Andries16-09-2013

Prima voor ons doel

Wij kwamen voor een familiedag en om familie in Friesland te ontmoeten. Top was de familiedag. Door mooie ruimte en goed weer was ieder in een goede bui.

• 8Marion09-09-2013

helemaal goed !!

Goede service en gastvrijheid, jammer dat het restaurant en cafetaria zelfs in het hoogseizoen maar 3 avonden open zijn. Toch hebben we prima genoten. Het is een mooi en rustig park maar niet geschikt voor mensen die alleen maar willen feesten.

• 8Sjoerd09-09-2013

Ideale overnachtingsplek

Nette huisjes, ruim, met ook in ons 10 persoons huisje meerdere badkamers en toilets. Op loopafstand van het leuke centrum

Ideaal als uitvalsbasis voor de nonstop 11stedentocht per kajak.

• 7fam. H.van der Velden16-08-2013

ideaal voor 1 week

Vakantiehuizen prima gelegen. Voor een korte vakantie aan te bevelen. Camping bijna geheel verlaten in hoogseizoen. Schoonmaak kan beter. Service prima. Leuk centrum van Franeker op loopafstand en Ameland, Dokkum , Harlingen, Workum zeker waard om te bezoeken. Het Planetarium in Franeker is aan te bevelen.

• 9Geert Boschmans14-08-2013

Elk jaar opnieuw een blij wederkeren !!

Onze jaarlijkse uitstap naar de PC Kaatspartij te Franeker is voor ons Belgen telkens een succes, mede dankzij ons aangenaam en tof verblijf in Vakantiepark Bloemketerp ! Wij kijken er elk jaar opnieuw met véééél plezier naar uit !!!

De PC-Belgen

• 7Kuiper09-08-2013

prima ligging

Het vakantiepark ligt heel centraal voor een dagje Leeuwarden, Terschelling en Vlieland of gewoon een mooie fietstocht. Op het park is een groot sportcentrum met prima begeleiding. Het park zag er goed uit maar ons huisje was helaas niet zo schoon. Het interieur mag wel wat ge-upgrade worden qua TV en zeker qua bed die een nogal doorgezakt matras had. De mankementen die er waren zijn snel opgelost maar had bij eind controle ook zelf opgemerkt kunnen worden. Ondanks dat hebben we een prima vakantie gehad en is dit een leuke plek voor een weekje met genoeg uitstapjes in de buurt.

8 tips over Vakantiehuis Bloemketerp

• Fam.Koster, 07-08-2013

Vakantie in en om Franeker? Dan moet je een mooie boottocht gaan maken om en door Franeker. Dat kan met de bootverhuurder die het park op zijn site heeft staan, maar beter (en dichterbij) is om dat te doen vanuit het dorpje Hitzum [zo'n 4 km. vanaf Franeker]. Deze verhuurder heeft prima bootjes, is zeer klantvriendelijk en uitermate gastvrij!!! Dus allemaal naar NAUTA'S BOTENVERHUUR aan de OUDE WEG 5 in HITZUM. Informatie is te vinden op hun site, www.nautabotenverhuur.nl

• Kuiper, 09-08-2013

Planetarium in Franeker Dagje Terschelling of Vlieland (fietsen van te voren reserveren!) Dagje Leeuwarden Vissen in de vele wateren in en rondom Franeker

• Willem, 04-06-2012

Centrum Franeker en de Martini Kerk.

2 vragen over Vakantiehuis Bloemketerp

• J kabel, 04-04-2018

Smerig

Jammer dat bloemkaterp geen reactie geeft op alle hygiëne van het park .

• J kabel, 03-04-2018

Smerig

Als de medewerker het ook smerig vind .en vele mensen. Waarom die regels maak de huisjes eerst schoon . Dan kan je wat zeggen . Onbegrijpelijk regel frituren mag niet . Nu jullie ouderejaars avond open blijven

Vakantiehuis info

• ZwembadBinnenzwembad