Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag19°10°
7,8

Contact

4 reviews over Vakantiehuis Bloemketerp in het Nederlands

Rustige plek. Goede uitvalsbasis.

A.S. Feenstra
10-10-2013

Fijne dagen gehad. Met naast de deur een heel fijn zwembad.

Gereisd Anders in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk!

fam de Ruiter
9-8-2013

Omgeving mooi en netjes, camping erg rustig...vreemd in hoogseizoen? Snackbar was volgens de kinderen(!) niet schoon! Ons huisje was nog niet gerenoveerd(?) daardoor niet erg schoon! oa erg vies douchegordijn! Oude tv! Slechte vaatwasser! Erg weinig bestek enz.Jammer. Wel snelle levering van nieuwe parasol en lenen van verlengsnoer top! Personeel erg aardig! Ons huisje zou voor 6-8 personenen zijn maar eerder 6 dan 8 (kon oa door een bed de kast niet meer open doen!)Erg vol..vooral boven, 1 badkamer....1 kast....

Gereisd Anders in Fri Jul 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker rustig

lloienha
26-7-2009

lekker rustig en voor ons genoeg te beleven lekker fietsen door het friese land volgend jaar zeker weer

betsie

Gereisd Anders in juli 2009

2005

Met 7 meiden hadden wij een bungalow gehuurd, en we hebben

N. van der Laan
31-1-2005

Met 7 meiden hadden wij een bungalow gehuurd, en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Het park zelf biedt genoeg faciliteiten om je te vermaken. De ligging is erg rustig, voor sommigen een pluspunt, maar omdat wij ook wel wilden stappen, een negatief punt voor ons. De bereikbaarheid was erg goed. Wij zijn zelf met de trein gekomen en dat ging uitstekend. Staat van het sanitair was ook perfect. Mooie keuken, mooie badkamer, etc. De prijs/kwaliteit verhouding was daarom ook uitstekend! ook in het hoogseizoen!

Gereisd Anders in januari 2005

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bloemketerp in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bloemketerp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.