Vakantiehuis

14 reviews over Vakantiehuis Bloemketerp in het Nederlands

genieten

Bijlsma
15-7-2018

Wat een fantastisch weekend hebben wij gehad, mooie vakantie woningen en heerlijk gegeten. Echt een aanrader het restaurant. Voor een camping / recreatiepark een hele goede bartaalbare keuken. Verder hadden we een mooie ruime plaats op de camping met veel groen wat keurig was onderhouden. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

geweldig

Cees
29-5-2018

Heerlijk pinksterweekend gehad bij Bloemketerp. Prachtige locatie met prima vakantiewoningen en een mooie rustig camping. Ideaal was dat je praktisch naast de AH en de Lidl verblijft. Verder heerlijk gegeten in het restaurant voor slechts € 19,50 p.p. voor een keuze menu en ook in de snackbar waren de afhaalmaaltijden meer dan voortreffelijk. De dames bij de receptie waren erg vriendelijk en rustig. Enige minpuntje wat er voor ons was dat het internet niet erg snel was, maar door het mooie weer hadden we dat ook niet nodig.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

fantastisch

j witteveen
22-10-2015

mooi park,mooie bungalows,veel vertier,vlakbij supermarkten en centrum,goed personeel

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Prima huisjes voor groepen

LM
4-9-2015

Wij hebben hier met een groep vriendinnen in een van de bungalows geslapen en hebben het heerlijk gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien en ziet er netjes uit. Ook de faciliteiten op het park zijn voldoende. Het vakantiepark is dichtbij het centrum en supermarkten.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk gehad!!! Volgend jaar weer

Adrie Skubch-Rietdijk
12-11-2013

Erg mooie huisjes, mooie plaats, dicht bij de stad. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Na alle verbeteringen komen wij weer graag terug.

A. de Weerdt
25-9-2013

Wij waren er met 7 volwassenen en 2 kinderen in huisje12 en 13 wat ons opviel was het achterstallig onderhoud. Het voorraam kon niet helemaal gesloten worden de deurkrukken zijn wat los toen wij vertrokken zagen ineens dat er lekkage was (geweest) Aan de achterkant waren de afscheidingen kapot vele schroeven en spijkers waren een gevaar voor de kinderen Wat ook opviel was de toevoer van het water, als je ging douchen kon je de WC niet doortrekken geen water.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Ideale overnachtingsplek

Sjoerd
9-9-2013

Nette huisjes, ruim, met ook in ons 10 persoons huisje meerdere badkamers en toilets. Op loopafstand van het leuke centrum

Ideaal als uitvalsbasis voor de nonstop 11stedentocht per kajak.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Elk jaar opnieuw een blij wederkeren !!

Geert Boschmans
14-8-2013

Onze jaarlijkse uitstap naar de PC Kaatspartij te Franeker is voor ons Belgen telkens een succes, mede dankzij ons aangenaam en tof verblijf in Vakantiepark Bloemketerp ! Wij kijken er elk jaar opnieuw met véééél plezier naar uit !!!

De PC-Belgen

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Prima voor een midweek

Franka
4-1-2013

Prima huisje. Alles wat je nodig hebt is er. Was ook allemaal erg schoon.Wij zaten met zijn 5-en in een 6/8 persoonshuisje. Dat was prima. Had er niet graag met 8 man gezeten dan wordt het wel wat krap. Dichtbij centrum Franeker. Minpuntje; Slechte WIFI ontvangst. Verder alles prima!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Top weekend

Antje van der veen
20-9-2012

Voor ons is Bloemketerp een vertrouwde camping met vriendelijk behulpzaam personeel! Ook alle faciliteiten zijn prima. Fijn dat het zwembad weer open is. Graag tot volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bloemketerp in Franeker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bloemketerp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.