Vakantiehuis Bloemketerp

77 reviews over Vakantiehuis Bloemketerp

• 2018
    7Frits03-05-2018

Voor herhaling vatbaar

3 jaar terug ook geweest. Goed om te zien dat er in de huisjes geen bad meer zit maar een mooie nette en schone douche. Verder uiterst tevreden over de klant vriendelijkheid bij de receptie. Verder leuk de actie van de korting in het restaurant, en wat je dan het meest verbaasd is het heerlijke eten dat je daarvoor kreeg.

• 4Jan kabel03-04-2018

Nu onbegrijpelijk en ervaring met de medewerker

Was erg slecht .gemeld bij de receptie. Medewerker meegelopen foto,s gemaakt .spray er schande van erg vies . Wel in de huisje gezeten met korting en met 10 pers. Wilde nog een keer boeken daar met 10 pers. Nieuw regels geen frituur raar 3 jaar friet en met oud en nieuw oliebollen gebakken.
    Nu denk ik met fondue men grillen Gourmet. Geen frietjes bakken voor de kids .ouderejaars avond de friet tent dan open . 4 jaar lang vroegboekkorting gehad nu ook niet meer nieuw regels . Zo smerig huisjes . Zei ook medewerker . Vriendelijke groeten Jan kabel

• Oude reviews

7Fam. Bitter06-09-2016

Goede ligging.

Wij verbleven een weekend in bungalow 16/17 met 5 volwassenen en 4 kinderen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, het had alleen qua schoonmaak beter gekund, vooral omdat de gasten hiervoor betalen.Overal vieze vingers van vorige huurders. Heerlijk veld voor de kinderen achter de huisjes om te spelen. Weinig speeltoestellen, neem vooral zelf voldoende mee (bal etc.) Aandachtspunten: gevaarlijk dat de ramen boven niet veilig afgesloten kunnen worden. Bedden staan er pal onder, kinderen kunnen zo staand op het bed naar buiten kukelen in een onbewaakt ogenblik. Slaapkamer beneden met daaraan gekoppeld de badkamer. Hierin hing een vreselijke rioollucht, erg vervelend.Veel buitenlandse arbeiders in de rest van de huisjes die op zaterdagavond/nacht behoorlijk wat herrie maakten. Jammer dat er voor het zwembad dat zich op het park bevindt iedere keer dat je gaat zwemmen entree betaald moet worden. Positief is dat je vanuit het park zo Franeker in loopt en als je het park uit loopt direct een Lidl en AH aantreft voor je boodschappen.

• 10Fam. Staals04-09-2015

Fantastisch!

We stonden op de camping. Op een perfect mooi grasveld met erg ruime plaatsen met water, stroom en tv aansluiting. Schoon toiletgebouw, niets op aan te merken. Erg vriendelijk personeel. Met animatie voor de kinderen, erg leuk. Genoeg te doen op de camping ook bij slecht weer: bowlingbaan, binnen speeltuin en een zwembad .... alles in prima staat. Onze jongens van 11 en 9 hebben zich er super goed vermaakt! Prijs kwaliteit verhouding erg goed, vooral met de speciale zomer aanbieding. Vlakbij twee supermarkten (poortje van de camping uit en je bent er al ). En je bent zo in het centrum van Franeker te voet. Een aanrader dus!

• 7deboer06-06-2015

Leuke woning, Perfecte ligging

Een hele mooie ligging, dicht bij 2 supermarkten en het centrum. Ook leuk voor kinderen, want er zit een zwembad, Monkey Town en speeltoestellen op het park.

• 7van Heugten09-08-2013

Mooi park

Ligging huisjes zeer mooi.Gezamelijk grasveld is gezellig

• 7f.g.15-10-2012

Leuk voor lang weekend of midweek

Prima vakantiehuis op steenworp afstand van het mooie historische centrum van Franeker. Op park binnenzwembad, tennisbanen, bowlingbanen en andere sportfaciliteiten.

• 0Willem04-06-2012

Leuke plek voor weekend.

Weekendje gezeten in een 8-10 pers. huis. Was allemaal redelijk maar huisjes vertoonde wel wat mankementen. Maar verder alles keurig en leuke is dat je zo Franeker inloopt. Maar om nou langer op dit park te zitten lijkt me niks kort verblijf leuk.

• 0Hendrik Jan Tuinman09-02-2012

Erg leuk vakantiepark met veel faciliteiten.

Er is veel te doen, bowlen, sporten, zwemmen, sauna... Vooral het sportcentrum is van alle gemakken voorzien. Franeker is ook een erg leuk stadje en het ligt mooi centraal tussen Harlingen en Leeuwarden. Zeker een aanrader.

• 0Luxe1224-10-2011

Erg leuk en kindvriendelijke park

Het huisje was ruim en schoon, Hier en daar mag er misschien iets vervangen worden, maar het is allemaal in prima staat. Leuk dat alle huisjes namen hebben! Er zijn veel kleine speeltuintjes op het park, er is er altijd eentje dichtbij. Service is goed, personeel denkt mee in alles. Sportfaciliteiten zijn erg goed, zwembad is groot en schoon. Franeker is op loopafstand, ideaal. Wij komen vast nog wel een keer terug!

8 tips over Vakantiehuis Bloemketerp

• Fam.Koster, 07-08-2013

Vakantie in en om Franeker? Dan moet je een mooie boottocht gaan maken om en door Franeker. Dat kan met de bootverhuurder die het park op zijn site heeft staan, maar beter (en dichterbij) is om dat te doen vanuit het dorpje Hitzum [zo'n 4 km. vanaf Franeker]. Deze verhuurder heeft prima bootjes, is zeer klantvriendelijk en uitermate gastvrij!!! Dus allemaal naar NAUTA'S BOTENVERHUUR aan de OUDE WEG 5 in HITZUM. Informatie is te vinden op hun site, www.nautabotenverhuur.nl

• Kuiper, 09-08-2013

Planetarium in Franeker Dagje Terschelling of Vlieland (fietsen van te voren reserveren!) Dagje Leeuwarden Vissen in de vele wateren in en rondom Franeker

• Willem, 04-06-2012

Centrum Franeker en de Martini Kerk.

2 vragen over Vakantiehuis Bloemketerp

• J kabel, 04-04-2018

Smerig

Jammer dat bloemkaterp geen reactie geeft op alle hygiëne van het park .

• J kabel, 03-04-2018

Smerig

Als de medewerker het ook smerig vind .en vele mensen. Waarom die regels maak de huisjes eerst schoon . Dan kan je wat zeggen . Onbegrijpelijk regel frituren mag niet . Nu jullie ouderejaars avond open blijven

Vakantiehuis info

• ZwembadBinnenzwembad