Vakantiehuis Bloemketerp

Contact

77 reviews over Vakantiehuis Bloemketerp

• 8FamBarnhoorn16-08-2008

Super gezellig park!

De gratis sport activiteiten (tennis,kano,etc) zijn uniek. Ligging is ideaal, 5 min. lopen naar centrum Franeker!!! Gezellig huisje met vele nogelijkheden voor kinderen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• 6Familie Hagen16-05-2008

De huisjes zijn ruim en redelijk schoon. Als je buitenzit en je buren ook wordt het wel erg (te) gezellig, de terrasjes grenzen aan elkaar......... Het recreatieteam stelt echt niets voor, in de meivakantie wordt de bingo en het volleyballen afgelast.......

• 6S van Bakkum13-05-2008

van 2/5 t/m 9/5 2008 ,in een huisje voor 8 personen dat echt niet aan de ijzen voldeet. huisje was zeer slecht schoongemaakt ,stof onder de bedden,rook naar sigaren en sigaretten ,koelkast werkte zeer slecht,veel polen en duitsers in de huisjes die zich tegoed deden aan veel drank,geen winkel aanwezig zoals werd vermeld in de folder,ramen dicht gemaakt, slechte snackbar,en veel honden op de kinder speelplaats die hun behoefte daar deden. wel dicht bij het mooie centrum van Franeker. geen aanrader voor andere gezinnen,en voor ons geen tweede keer.

• 7Fam Komen02-05-2008

Vies huisje dat veel verhuurd wordt aan polen. Licht in wc,overloop en koelkast kapot. Keukenkastjes kapot, koelkast die niet koelt. Raam in slaapkamer kon niet open.Keukenkastjes kapot. Niet goed schoongemaakt washandje van de vorige bewoners nog in badkamer, ramen waren vies en er wordt gerookt in huisjes wat je ondanks de luchtverfissers nog ruikt. Toch heb ik ook nog een paar pluspunten je kan lopend naar Franeker. Leuk zwembad (wel beperkte openingstijden!) Ligging van het huisje in ook leuk met speelveld aan de achterkant zodat kinderen snel kontakt kunnen maken met anderen. Voor ons echter niet meer voor herhaling vatbaar!!!!!!

• 7L.Wijman23-05-2006

Wij hebben een voorsijzoensplek op de camping. Het is netjes maar we vinden het geen vijf sterren camping. Zwembad hoort niet bij de camping, dit was voorheen wel zo. Ligt lekker dicht bij centrum. Toiletgebouwen zijn top.

8 tips over Vakantiehuis Bloemketerp

• Fam.Koster, 07-08-2013

Vakantie in en om Franeker? Dan moet je een mooie boottocht gaan maken om en door Franeker. Dat kan met de bootverhuurder die het park op zijn site heeft staan, maar beter (en dichterbij) is om dat te doen vanuit het dorpje Hitzum [zo'n 4 km. vanaf Franeker]. Deze verhuurder heeft prima bootjes, is zeer klantvriendelijk en uitermate gastvrij!!! Dus allemaal naar NAUTA'S BOTENVERHUUR aan de OUDE WEG 5 in HITZUM. Informatie is te vinden op hun site, www.nautabotenverhuur.nl

• Kuiper, 09-08-2013

Planetarium in Franeker Dagje Terschelling of Vlieland (fietsen van te voren reserveren!) Dagje Leeuwarden Vissen in de vele wateren in en rondom Franeker

• Willem, 04-06-2012

Centrum Franeker en de Martini Kerk.

2 vragen over Vakantiehuis Bloemketerp

• J kabel, 04-04-2018

Smerig

Jammer dat bloemkaterp geen reactie geeft op alle hygiëne van het park .

• J kabel, 03-04-2018

Smerig

Als de medewerker het ook smerig vind .en vele mensen. Waarom die regels maak de huisjes eerst schoon . Dan kan je wat zeggen . Onbegrijpelijk regel frituren mag niet . Nu jullie ouderejaars avond open blijven

Vakantiehuis info

• ZwembadBinnenzwembad