Vakantiehuis Bloemketerp

77 reviews over Vakantiehuis Bloemketerp

• 2018
    9Ger Evink29-05-2018

Een prima weekend.

Bloemketerp. Verrassend deze camping vlakbij het centrum van Franeker. Mooi aangelegde terreintjes, met ruime plaatsen. Een ideaal startpunt voor het verkennen van het noorden van Friesland. Wij hebben van hieruit, op de fiets, de fonteinen ( geplaatst i.v.m. Leeuwarden Culturele Hoofdstad ) van Franeker, Harlingen en Bolsward opgezocht. Een rondje van 55 km. Mooie fonteinen en een mooie fietstocht over het Friese platteland. Bij terugkomst op de camping heerlijk gegeten in het bij de camping horende restaurant.

• 10Lief24-05-2018

Wij waren absoluut tevreden over ons verblijf .

Mooie fijne verzorgde camping. Vriendelijk en gedienstig personeel. Zeer dicht gelegen bij het centrum van Franeker, een aangenaam en gezellig stadje.

• 9Thea Bijl07-05-2018

Geweldig

Het is een heerlijke,ruime en rustige camping. Sanitair super schoon. Erg vriendelijk personeel en zeer goede service. We komen zeker weer terug

• 5olie30-01-2018

nooit meer

Verleden week weer een paar dagen in een huisje geweest.Na klachten verleden jaar en beloofde verbetering was het nog erger dan verleden jaar.Lamp met duck tape/lekkage douche bak/geen rem op de bedden/bij elkaar geraapt bestek/geen licht boven eet tafeltje/geen licht boven spiegel badkamer.Klacht ingediend maar de reactie was zeer lauw.Ja bon voor 2 pers.volgende keer.Maar echt nooit meer Bloemketerp.

• 2017
    8fam soldaat24-07-2017

fantastisch

wat een fijne ruime plaatsen,we hebben genoten, je kan een ,hek door en een lidel en een albert hein om de hoek . en je loop zo centrum van Franeker in ,er zijn zoveel dingen te bezichtigen, en ook genoeg activiteiten .personeel heel vriendelijk. Tip michien fijn dat de camping afgesloten word s nachts

• Oude reviews

7Peter Wrekenhorst12-07-2016

Rustig en centraal gelegen camping

Prima camping om uit te rusten, centrum op loopafstand, grote supermarkt zeer dichtbij. Zwembad, bowlingbaan, sportcentrum, restaurant, cafetaria enz.

Toch heeft deze camping een maar, er komen denk ik te weinig toeristen op af omdat die niet weten hoe ideaal deze camping is. Je zit dicht bij de eilanden, Leeuwarden, Sneek enzovoort. Ook Franker is een prachtige stad met grachten, leuke restaurants en natuurlijk het Planetarium. Een maar is op de camping te merken, in juni hing er nog geen 2016 activiteiten-kalender. Ook viel mij op dat douche nr. 3 helaas niet werkte, weg 50 cent wat dat kost een douche van 6 minuten. Hoewel dat laatste niets van te zeggen valt want schoon zijn ze absoluut. De ingang van de camping staat er inmiddels meer dan 20 jaar volgens mij, tijd voor wat modernisering kan geen kwaad denk ik.

Maar als ik de camping een cijfer moet geven is het wel een 7+ en voor iedere leeftijd eigenlijk wel toegankelijk. Wij komen er in ieder geval dit jaar nog terug.

• 10Marjan08-05-2016

Prachtige grote campingplaatsen

Mooi plekje om Friesland te verkennen. Mooie verzorgde camping, Lidl en Ah om t hoekje ideaal. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker retourwaardig!!

• 9Tjerk20-08-2015

Verrassend goed

Het kamperen op deze stadscamping is een waar genoegen. Prachtig in de natuur gelegen, royale plekken, en toch maar op enkele honderden meters van de pittoreske binnenstad van Franeker. Hierdoor is werkelijk alles bij de hand. Van vers geperst sinaasappelsap en knapperige broodjes bij de naastgelegen supermarkten tot de smakelijkste maaltijden bij diverse goede restaurants. Het personeel op de camping is vriendelijk, het sanitair schoon en de Internetverbinding prima. Ja, we komen hier graag terug!

• 2Fam. Lieder-Harnas29-05-2015

Dit nooit meer !

5 sterrenkwalificatie onwaardig. Bij aankomst volgende gebreken, # dikke aanslag en urine in WC pot # WC bril vervuild # stank badkamer # wastafel, planchet smerig # piepende rookmelder door lege batterij # defecte keuken en buitenverlichting # dikke laag stof meubilair # vet, vieze afzuigkap # minimaal bestek, servies. # vaatwasser zeepbakje defect Problemen gemeld bij receptie. In eerste instantie niets mee gedaan. Later nogmaals gemeld en klachten met foto´s naar directie voor maatregelen. Reactie dat men woning vergeten was schoon te maken. Kregen schoonmaakkosten terug plus waardebon 25% korting bij volgende boeking. Wel vreemd dat bedden wel waren opgemaakt. Zelf nieuwe batterij in rookmelder geplaatst en sanitair schoongemaakt uit hygiënisch oogpunt. Verder geen enkele actie ondernomen. Later ook nog ontdekt, # urinevlekken onderlakens matras. # plaat board onder matras Schandalig gezien hoofdprijs van € 405 voor 1 wk in 2 pers. vakantiewoning (28B) met slaapkamer.

• 7irix25-02-2015

Leuk klein park/camping. Huisjes ietwat oud.

De ontvangst bij de receptie was uiterst vriendelijk. Personeel zeer vriendelijk. Huisje was "ok", maar is wel aan vernieuwing toe, zeker de matrassen. 6-8 persoonshuisje staat stampvol bedden (3 per kamer, zie foto's). Het beloofde ligbad was er niet. Voor de € 47,50 schoonmaakkosten die je moet betalen hadden ze iets beter hun best mogen doen, her en der spinnenwebben en vieze hoekjes. Goedkope binnenveermatrassen waren vrij slecht. Verwarming kan alleen tussen 20-25 graden gezet worden, dus niet uit? Huisje stonk behoorlijk, waarschijnlijk een rokersbungalow (maar geen optie voor een niet-rokersbungalow). Fitness gratis (top!) maar op hele rare tijden open. Zwembad betaald, maar ook hier niet geweest omdat het in het weekend zeer vroeg sluit. Bowling was goedkoop (2,50 pp) maar systeem werkte niet helemaal en de muziek was wel èrg hard.

Al met al wel een geslaagde vakantie, maar net niet top, vooral door de bedden en dure schoonmaak.

8 tips over Vakantiehuis Bloemketerp

• Fam.Koster, 07-08-2013

Vakantie in en om Franeker? Dan moet je een mooie boottocht gaan maken om en door Franeker. Dat kan met de bootverhuurder die het park op zijn site heeft staan, maar beter (en dichterbij) is om dat te doen vanuit het dorpje Hitzum [zo'n 4 km. vanaf Franeker]. Deze verhuurder heeft prima bootjes, is zeer klantvriendelijk en uitermate gastvrij!!! Dus allemaal naar NAUTA'S BOTENVERHUUR aan de OUDE WEG 5 in HITZUM. Informatie is te vinden op hun site, www.nautabotenverhuur.nl

• Kuiper, 09-08-2013

Planetarium in Franeker Dagje Terschelling of Vlieland (fietsen van te voren reserveren!) Dagje Leeuwarden Vissen in de vele wateren in en rondom Franeker

• Willem, 04-06-2012

Centrum Franeker en de Martini Kerk.

2 vragen over Vakantiehuis Bloemketerp

• J kabel, 04-04-2018

Smerig

Jammer dat bloemkaterp geen reactie geeft op alle hygiëne van het park .

• J kabel, 03-04-2018

Smerig

Als de medewerker het ook smerig vind .en vele mensen. Waarom die regels maak de huisjes eerst schoon . Dan kan je wat zeggen . Onbegrijpelijk regel frituren mag niet . Nu jullie ouderejaars avond open blijven

Vakantiehuis info

• ZwembadBinnenzwembad