Géén boekingskosten

Vakantiepark Bloemketerp

NederlandFrieslandFraneker

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Bloemketerp voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 82 reviews

Contact

85 Reviews over Bloemketerp

• 7Fam. Oude Tijdhof06-09-2021

Gezellig

Douches en toiletten werden geregeld en goed gepoetst. De dames bij de receptie waren zeer behulpzaam. De begroeiing rondom de staanplaatsen was te groot. Zeker de hoeveelheid brandnetels was veel en hoog. Die horen eigenlijk niet thuis op een camping.

• 6Activiteiten
  • 8Fam van der Veen30-08-2021

Leuke camping en goede schone douches en toiletten

De toiletten en douches werden 3x per dag echt goed schoon gemaakt door jolanda, en dat mag ook e ens gezegt worden, en dat word niooit of weinig aan gegeven en verder wel een leuke camping

• 6Onderkomen
  • 9H.V.S.04-09-2020

Comfortabele plek en mooie uitvalsbasis de Wadden

Superaardig, behulpzaam personeel! Monkeytown leuk voor jonge kinderen. Zwembad goed geregeld. Snackbar prima. Supermarkten om de hoek maar wel mooi uit het zicht. Franeker rustig maar mooi stadje. Trein kwartiertje lopen. Mooie uitvalsbasis voor een dagje Vlieland en Terschelling. Huisje schoonmaak ondanks Covid maatregelen mag beter. Ligt niet aan de schoonmakers maar aan de te beperkte tijd voor schoonmaak in de huisjes.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Stuijk20-08-2020

Geweldige camping, zeker aan te raden!!!!

Gezellige, groene, rustige camping in Franeker. Je loopt zo vanaf de camping het mooie Franeker in. AH en Lidl om de hoek. Top verblijf gehad. Royale plaatsen en vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader!!!!

• 7Tichelaar09-07-2020

Fantastisch.

Hier voor mijn werk 4 weken geweest. Fijne tijd gehad. Huisje wel netjes alleen iets verouderd, vooral de keuken zijn toe aan vernieuwing. Aardige dames op de receptie en een goede keuken in het restaurant. Jammer dat ze nog niet zoveel open waren in de horeca. Maar kan iedereen het restaurant aanraden. Ook zeker fijn zijn de ah en Lidl die achter het park liggen en het centrum is op 5 minuten loopafstand.

• 8De Vries21-06-2020

Geweldig

Heerlijk genoten van een weekendje Franeker. Leuk om het stukje Friesland te ontdekken. Wij komen hier zeker terug. We verder enorm vriendelijk ontvangen en de keuken van het restaurant is een aanrader. Heerlijk gegeten op een prachtig zonnig terras.

• 6Activiteiten
  • 9Piet en Klara15-03-2020

Geweldig

We hebben twee weken met veel plezier op de camping gestaan. De velden waren erg nat, we stonden op een verharde plek. Toilet gebouw was vlakbij, heerlijk verwarmd. Personeel is heel vriendelijk en meedenkend, dus zeker een camping om terug te komen.

• 1Lola20-12-2019

Vresselijk, nooit meer!

Het was verschrikkelijk!! Onaardig personeel! En het koste €85,- euro! Ik was met mijn opa en oma en iedereen negeerde ons🤬 Het veldje waar de camper op stond was heel donker en we stonden tot onze enkels in de modder! Het toilet gebouw was koud en vies.

• 8Bijlsma15-07-2018

genieten

Wat een fantastisch weekend hebben wij gehad, mooie vakantie woningen en heerlijk gegeten. Echt een aanrader het restaurant. Voor een camping / recreatiepark een hele goede bartaalbare keuken. Verder hadden we een mooie ruime plaats op de camping met veel groen wat keurig was onderhouden. Wij komen zeker terug!

• 9Ger Evink29-05-2018

Een prima weekend.

Bloemketerp. Verrassend deze camping vlakbij het centrum van Franeker. Mooi aangelegde terreintjes, met ruime plaatsen. Een ideaal startpunt voor het verkennen van het noorden van Friesland. Wij hebben van hieruit, op de fiets, de fonteinen ( geplaatst i.v.m. Leeuwarden Culturele Hoofdstad ) van Franeker, Harlingen en Bolsward opgezocht. Een rondje van 55 km. Mooie fonteinen en een mooie fietstocht over het Friese platteland. Bij terugkomst op de camping heerlijk gegeten in het bij de camping horende restaurant.

Vakantiepark Bloemketerp info

• CafeBeschikbaar (1)