Bed and Breakfast Het Schoolhuis

Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
Bed and Breakfast Het Schoolhuis
9,5

8 reviews over Bed and Breakfast Het Schoolhuis in het Nederlands

Schitterend over de volle lijn !

Héél tof !
19-8-2017

Prachtige accommodatie : zeer verzorgd en smaakvol ingericht ! Vriendelijke mensen, prima ontbijt ( veel keuze ) .... een echte aanrader voor elke 'elfstedentochtfietser' !!!

Geweldig

fam. Kooman
15-8-2017

alles vonden we goed. De eerste keer hadden we het ontbijt buiten. In verband met lage buitentemperatuur hebben we daarna het ontbijt op de overloop naast de kamer gekregen. Onze zoon kon in een aparte kamer, voorzien van tussendeur naar onze kamer, naast onze kamer slapen. Het ontbijt was verrukkelijk (met veel heerlijke streekprodukten en zo uitgebreid, dat het moeilijk was om keuzes te maken. Verder was het een genot om de Wadden, allerlei mooie Friese steden en het Fries Museum (zeker een aanrader) in Leeuwarden te bezoeken. De gastheer en gastvrouw waren bijzonder gastvrij. Alles was schoon, super netjes en goed onderhouden. Kortom; Geweldig.

Fantastisch!

Audrey
17-4-2017

Op deze prachtige plek hebben wij ons paasweekend gevierd.

De eigenaren van deze B&B zijn gastvrij en zeer vriendelijk!

Wij waren hier met ons zeven maanden oude dochtertje en zij vond het uitzicht op de waddendijk met de lammetjes en paarden geweldig! Daarnaast heeft onze dochter voor het eerst gezellig met ons aan tafel kunnen eten dankzij een kinderstoeltje dat wij mochten gebruiken. Bedankt voor het meedenken!

Het ontbijt is perfect! Wat een leuke verrassing dat wij ook pannenkoekjes bij ons ontbijt kregen.

Wij hebben daarnaast heerlijk geslapen in het hele fijne bed.

Kortom: wij zijn in dit luxe appartement heerlijk in de watten gelegd en wij zullen dit appartement dan ook zeker aanraden!

Hartelijke groeten,

Ruben, Audrey & Ghislaine (Amsterdam)

Een geweldige ervaring!

Martin en Wendy
26-6-2016

Wij verbleven in de Opkamer, een prachtig en met zorg ingerichte luxe kamer, van alle gemakken voorzien, en met uitzicht op de mooie tuin. Ook de badkamer was geweldig met rainshower en sunshower. Het ontbijt was heerlijk en (bijna) overdadig! Vers sap, vers fruit, yoghurt, warme broodjes, eitjes, en een keur aan kazen en vleeswaren. Naast alle luxe zijn we vooral heel erg gastvrij en hartelijk ontvangen door Alice en Ferry! Deze B&B is zeker een aanrader!

fantastisch!!

ron en ans
14-8-2015

Hier klopt alles: geweldige, luxe kamer, heerlijk ontbijt en zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Een aanrader!!

Voltreffer

Warson Dominique
26-3-2015

Deze B&B is een voltreffer. Mooi, stijlvol, comfortabel, lekker ontbijt, vriendelijke uitbaters, zeer proper, gewoon af. Een aanrader.

Enige minpunt is dat er in het dorp op geen enkele horecazaak aanwezig is

Weldadige rust in het Friese land

fam_smid
27-7-2014

Zeer prima verblijf op mooie locatie. Winkels als bakker, Spar en fietsverhuur op loopafstand in het dorp. Prima uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes in de buurt: Dokkum, Leeuwarden, dagje Ameland, het wad en ga zo maar door. Zeer vriendelijke familie en uitstekend ontbijt.

Wij hadden het appartement en die was luxe en prima voor elkaar. Goed schoon en prachtig uitzicht vanaf het grote balkon.

Douche had wat problemen met de waterdruk.

Dagelijks schone baddoeken en linnen. Horren voor alle ramen, dus lekker open zonder muggen.

Luxe verwennerij in Noord-Friesland!

marjoes&ron
31-7-2013

Op ontdekkingstocht door het noorden v/h land verbleven we in dit schitterend opgeknapte pand (met prachtig aangelegde voortuin). Na de gastvrije ontvangst door Alice (en echtgenoot), brachten we de nacht door in de luxe ingerichte "Opkamer" met eveneens luxe badkamer. 's Morgens genoten van een overvloedig, en vooral lekker!, ontbijt. Kortom: een verblijf met alles erop en eraan en als je naar Noord-Friesland gaat, denk dan eens aan "Het Schoolhuis"! Ferwerd zelf is overigens een klein plaatsje, maar wel een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan een aantal Waddeneilanden en/of natuurgebied Lauwersmeer.

(Het lagere cijfer voor de ligging is puur persoonlijk, onze voorkeur voor landschap ligt gewoon ergens anders, het is daarom niet negatief bedoeld, meer een verklaring)

We hebben een aantal aanbieders voor Het Schoolhuis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Schoolhuis in Ferwerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Schoolhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.