Vakantiehuis OmmeRomte

28 reviews over Vakantiehuis OmmeRomte in het Nederlands

Kan gewoon niet beter

Frank
22-5-2018

Een weergaloos vriendenweekend in de meest gastvrije accommodatie van Friesland .Een fantastisch ondernemerspaar die werkelijk er alles aan doet om je verblijf helemaal tot in de puntjes geregeld .Alles wat je maar kunt bedenken was aanwezig .Nooit eerder hebben we dit meegemaakt in een mooie omgeving waar zoveel nog te beleven is .Wij hebben een tandem tocht gedaan naar Moddergat en Dokkum ,geen probleem en er waren gelijk 7 tandems georganiseerd.Wat een toppers van ondernemers zijn dit .

Prachtige locatie voor groepen

De Ridder
8-4-2018

Geweldig paasweekend gehad in deze vakantieboerderij. Erg mooie en ruime serre met sfeervolle houtkachel waar je 's avonds heerlijk kunt zitten. Doordat er een eetkamer en keuken tussen de serre en de slaapkamers in zit hebben kleine kinderen geen last van geluid zodra ze op bed moeten. Als je hengels mee neemt kun je heerlijk vissen naast de sluis. Keuken voorzien van goed en professioneel materiaal en een mooie grote tuin om in te spelen. Niets om over te klagen!

Super weekend gehad in een Toplocatie.

Vriendegroep uit Gaasterland
26-1-2018

heerlijk met z'n allen in de serre gezeten bij de houtkachel.

Mooie accomodatie

Roxanne
23-5-2017

Afgelopen weekend met 28 personen in Ommeromte verbleven. Er was genoeg ruimte voor iedereen en vooral de nieuw gebouwde serre was erg mooi! Genoeg slaapplekken en slaapkamers waren ruim genoeg. Ook buiten was er genoeg ruimte met een terras met picknicktafels en een extra grasveld met volleybalnet!

Super mooie complete accommodatie

Joyce
1-5-2017

Wij hebben met onze vriendengroep afgelopen weekend de OmmeRomte bezocht. Wat hebben we genoten! Mooie locatie, zeer,zeer,zeer complete keuken, fijne woonkamer, geweldige serre. Prettige communicatie met erg aardige eigenaar! Kortom een enorme aanrader!

Super!

Tonny
1-5-2017

Zeer sfeervolle serre met een gezellige houtkachel...mooi e schone ruime locatie, met een bijzonder goed ingerichte keuken. Wij hebben genoten!!!

Super accommodatie!

Roel Kleintjens
7-2-2017

Alles in en om de vakantieboerderij is hoe je het wilt.

Geweldige keuken, perfect om in te koken voor grote groepen. De serre is heerlijk om 's avonds bij het haardvuur rond te hangen.

De bar en eetzaal, de verschillende slaapvertrekken, alles perfect.

Een dikke aanrader!

Zeer gezellige locatie, mooi ingericht. Top!

Wilma Stortelder
9-10-2016

Keuken is fantastisch, met handdoeken, theedoeken en alle benodigdheden die je kunt bedenken. Leuke koffiebar en handige bar. Veel en handige koelkasten. Bedden zijn prima. Veel zorg besteed aan een gezellige inrichting met mooie tafels en open haard. Plekje is ook idylisch. En niet te vergeten: niet duur voor wat je krijgt!

Volleybal mannenweekend was Super

Ferdi
12-9-2016

OmmeRomte is een echt fantastische accomodatie waar we met 16 volleybal mannen een weekeinde hebben vermaakt. Vooral de keuken is verrassend compleet met professionele apperatuur want alles is aanwezig om voor de groep te koken en bakken. Ruim voldoende koeling voor al de drankjes en het eten. De slaapkamers zijn prima en ook de douches zijn dik in orde. Er is een kast vol met spelletjes en hangt er een projectie scherm. Ik moet er wel bij vertellen dat het prachtige weer ook een rol heeft gespeeld om dit weekeinde zo succesvol te maken. We konden daarom veel buiten zitten en gebruikmaken van de kano's en kayak's. Ook de omgeving Dokkum en Kollum zijn gezellige plaatsen om naar toe te gaan (via het water). Bijzonder vriendelijke gastheer/gastvrouw. Neem iets mee tegen de muggen (afhankelijk van het jaargetijde). OmmeRomte is voor mij een aanrader.

-- Ferdi--

Buitengewoon prachtige plek en omgeving

Annalies van der Pol
7-7-2016

Alles!!!!! Je bent er eigen baas maar als je hem nodig hebt is de eigenaar beschikbaar! Het voelt als een familie huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis OmmeRomte in Engwierum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis OmmeRomte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.