Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

35 Reviews over OmmeRomte

• 9Klaas-Albert Leistra18-07-2022

Graag weer terugkomen

Prachtige ruime accomodatie om met een grote groep te vertoeven. Mooie ruime serre, waar je s' avonds gezellig met z'n allen kan zitten, gebruikmakend van de houtkachel. Op 100 meter afstand kun je gebruik maken van een veld, waar een volleybal veld staat opgesteld. Ook in de omgeving is genoeg vermaak, o.a. De Kollumerwaard, Ezonstad, Zoutkamp etc.. Aardige eigenaar, en de accomodatie is betaalbaar. We waren hier nu voor de tweede keer, en een derde keer zou best nog wel kunnen..

• 8Natuur
  • 10J.J. Pen17-05-2022

Ruime verblijf met prima voorzieningen

Grote accommodatie met professionele keuken. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. Ruime serre waar je tot s avonds laat kunt zitten bij de hout kachel.

• 10Natuur
  • 10Ivo van der Vleuten14-11-2021

Geweldig !

Een geweldig vakantiehuis, alle voorzieningen inclusief een gezellige overkapping met houtkachel. We hebben met onze sportgroep 2 fantastische dagen gehad. De eigenaar, Meindert is een prima kerel. Al met al een perfect weekend gehad !!

• 10Natuur
  • 9JG10-08-2021

Voor herhaling vatbaar

We zijn net terug van 1,5 week OmmeRomte. Wat een heerlijk plekje! Het is een groepsaccomodatie (wat je merkt aan de slaapkamers met stapelbedden/boxsprings, de grote keuken en de douchegelegenheid) maar ook met een kleinere groep/gezin (wij waren met 6 en hebben nog vrienden en familie op bezoek gehad🙂) is het een gezellig huis. Zeker de serre, daar hadden wij de eettafel neergezet, de pingpong tafel en tafelvoetbal stonden daar en s avonds gezellig de houtkachel aan. Wij hadden ons bootje mee wat we aan de kade mochten neerleggen, top!! Kinderen hebben gebruikt gemaakt van de kano's die bij het huis liggen.Aan de overkant van het water/de sluis ligt restaurant de Dream, daar hebben wij verschillende keren gegeten en op het terras gezeten. Heel vriendelijk en lekker.Bij het huis waren fietsen aanwezig welke je kon huren. Mooie omgeving om te fietsen.De eigenaren zijn echt zeer gastvrij en behulpzaam!

• 9Angelique05-02-2021

Samen met mijn gezin week op vakantie geweest. En nog bezoek gehad van familie. Hele fijne week gehad. Met super kano .s , voetbaltafel, goed uitgeruste keuken. Mooie kamers. Hout aanwezig voor vuurtje buiten. Maar bovenal gastvrijheid eigenaren

• 9dorien van haren05-05-2019

super mooi en goed. Wij komen graag een keer terug

Wij hebben genoten van uw accommodatie. Wij waren een groep van 20 personen. De jongste was 16 en de oudste 54 jaar. Het verblijf was erg netjes en er was alles wat je nodig had. Wij waren vooral enthousiast van de serre. Lekker veel licht en extra ruimte. De slaapkamers waren netjes en goede bedden. En een professionele keuken waar we heerlijk hebben kunnen kokkerellen. Ook ligt het in een mooie omgeving. Gastheer en vrouw zijn eg vriendelijk en gastvrij. Kortom, zoek je iets zou ik dit zeker aanbevelen

• 10Frank22-05-2018

Kan gewoon niet beter

Een weergaloos vriendenweekend in de meest gastvrije accommodatie van Friesland .Een fantastisch ondernemerspaar die werkelijk er alles aan doet om je verblijf helemaal tot in de puntjes geregeld .Alles wat je maar kunt bedenken was aanwezig .Nooit eerder hebben we dit meegemaakt in een mooie omgeving waar zoveel nog te beleven is .Wij hebben een tandem tocht gedaan naar Moddergat en Dokkum ,geen probleem en er waren gelijk 7 tandems georganiseerd.Wat een toppers van ondernemers zijn dit .

• 9De Ridder08-04-2018

Prachtige locatie voor groepen

Geweldig paasweekend gehad in deze vakantieboerderij. Erg mooie en ruime serre met sfeervolle houtkachel waar je 's avonds heerlijk kunt zitten. Doordat er een eetkamer en keuken tussen de serre en de slaapkamers in zit hebben kleine kinderen geen last van geluid zodra ze op bed moeten. Als je hengels mee neemt kun je heerlijk vissen naast de sluis. Keuken voorzien van goed en professioneel materiaal en een mooie grote tuin om in te spelen. Niets om over te klagen!

• 9Vriendegroep uit Gaasterland26-01-2018

Super weekend gehad in een Toplocatie.

heerlijk met z'n allen in de serre gezeten bij de houtkachel.

• 9Roxanne23-05-2017

Mooie accomodatie

Afgelopen weekend met 28 personen in Ommeromte verbleven. Er was genoeg ruimte voor iedereen en vooral de nieuw gebouwde serre was erg mooi! Genoeg slaapplekken en slaapkamers waren ruim genoeg. Ook buiten was er genoeg ruimte met een terras met picknicktafels en een extra grasveld met volleybalnet!

Vakantiehuis OmmeRomte info

• CafeBeschikbaar (1)