Bed and Breakfast Herberg de Pater

Heerlijk vis gegeten!

J De Lange,
5-3-2017

Perfect personeel, charmant.

superattente service en geweldig ontbijt, lokatie

fam vd Tempel
16-10-2016

kamer is eenvoudig maar alles is er wat je nodig hebt. Wel veel trappen dus minder geschikt voor de minder mobiele persoon

Schitterende plek

chiel bos
9-8-2013

Herberg de Pater ligt prachtig aan historisch grote sluizen, midden in een natuurgebied rond het Lauwersmeer, ideaal voor fietstochten. De herberg is schtterend gelegen, het eigenaar-echtpaar is stralend en uiterst vriendelijk, de service top en de keuken verrukkelijk met verse produkten uit de regio. Het ontbijt slaat alles: uitgebreid en alles vers. Absolute aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Herberg de Pater in Engwierum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Herberg de Pater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.