Reviews over Engwierum

Kan gewoon niet beter

Frank,
    22-5-2018

Een weergaloos vriendenweekend in de meest gastvrije accommodatie van Friesland .Een fantastisch ondernemerspaar die werkelijk er alles aan doet om je verblijf helemaal tot in de puntjes geregeld .Alles wat je maar kunt bedenken was aanwezig .Nooit eerder hebben we dit meegemaakt in een mooie omgeving waar zoveel nog te beleven is .Wij hebben een tandem tocht gedaan naar Moddergat en Dokkum ,geen probleem en er waren gelijk 7 tandems georganiseerd.Wat een toppers van ondernemers zijn dit .

Prachtige locatie voor groepen

De Ridder,
    8-4-2018

Geweldig paasweekend gehad in deze vakantieboerderij. Erg mooie en ruime serre met sfeervolle houtkachel waar je 's avonds heerlijk kunt zitten. Doordat er een eetkamer en keuken tussen de serre en de slaapkamers in zit hebben kleine kinderen geen last van geluid zodra ze op bed moeten. Als je hengels mee neemt kun je heerlijk vissen naast de sluis. Keuken voorzien van goed en professioneel materiaal en een mooie grote tuin om in te spelen. Niets om over te klagen!

Super weekend gehad in een Toplocatie.

Vriendegroep uit Gaasterland,
    26-1-2018

heerlijk met z'n allen in de serre gezeten bij de houtkachel.

Mooie accomodatie

Roxanne,
    23-5-2017

Afgelopen weekend met 28 personen in Ommeromte verbleven. Er was genoeg ruimte voor iedereen en vooral de nieuw gebouwde serre was erg mooi! Genoeg slaapplekken en slaapkamers waren ruim genoeg. Ook buiten was er genoeg ruimte met een terras met picknicktafels en een extra grasveld met volleybalnet!

Super mooie complete accommodatie

Joyce,
    1-5-2017

Wij hebben met onze vriendengroep afgelopen weekend de OmmeRomte bezocht. Wat hebben we genoten! Mooie locatie, zeer,zeer,zeer complete keuken, fijne woonkamer, geweldige serre. Prettige communicatie met erg aardige eigenaar! Kortom een enorme aanrader!

Engwierum scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews