Camping d'Elf Ieken

Camping d'Elf Ieken
9,3

104 reviews over Camping d'Elf Ieken in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi,schoon en ruim sanitair. Leuke speeltuinen (binnen en buiten). We hadden zelf keuze waar we gingen staan. En qua type plek is er voor iedereen wel de juiste plek.

Leuke minicamping.

Anja
19-8-2018

Super leuke camping. Waren hier een week met onze kleindochter die heeft zich niet verveeld. Leuke buiten en binnen speeltuin. Leuk dieren parkje. Prima sanitair.

Super leuke camping

Nathalie
16-8-2018

Persoonlijk ontvangen door eigenaresse met drinken en koek. Uitzoeken van een plekje mochten we zelf doen. Super sanitair, mooi, schoon, netjes en verzorgd.

De kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin(en), binnen en buiten. Leuk is dat er een maisdoolhof bij zit!

Nette camping met voldoende speelgelegenheid

Fam. Beute
15-8-2018

Een nette camping, mooi en schoon sanitair, voldoende speelgelegenheid, vriendelijke beheerders en lekker ijs:)

Niet de goedkoopste camping maar zeker het geld waard.

Leuk voor jonge gezinnen

Berdien
14-8-2018

Nette camping, mooi, ruim en schoon sanitair. Schone speeltuinen. Ruime plaatsen en mooi uitzicht. Erg leuke camping voor jonge kinderen. Voor de basic kampeerders: er is geen koelkast/vriesvak.

Fantastisch!

Daisy Maas
10-8-2018

Onze vakantie zit er helaas weer op! Maar wat een prachtige vakantie!

Twee weken op een ‘minicamping’, D’elf Ieken in Friesland. Qua speelgelegenheid is het eigenlijk geen minicamping te noemen😉

Voor mensen met kinderen en ouders die een nieuw en mooi sanitair willen, echt top! Kindjes hebben zich vermaakt in de zandbak, grote speeltuin en de binnenspeeltuin en de omgeving is mooi. Genoeg andere kleine kindjes waar ze mee kunnen spelen, en je kunt ze met een gerust hart naar de grote speeltuin laten gaan.

Wederom een super vakantie gehad op d'Elf Ieken!

Familie Van der Tuin
9-8-2018

Niet voor niks zijn wij hier al voor de 3e keer wezen kamperen (en dan hebben we de losse speeldagen niet mee geteld want dat is ook mogelijk!). Een super camping omdat de kinderen niet vermaakt hoeven te worden door een animatieteam omdat ze zichzelf op deze camping heerlijk zelf kunnen vermaken. Aardige eigenaars, altijd belangstellend en waar in overleg heel veel mogelijk is. Super is ook de nieuwe binnen speeltuin waar de kids, met minder goed weer of juist te warm weer, heerlijk kunnen spelen. Kortom, wij hebben ons wederom prima vermaakt op deze camping.

Super

Annemarie
6-8-2018

Schoon, erg kindvriendelijk, goed onderhouden. Heel goed sanitair met zelfs een familiebadkamer. Voor kinderen echt een fantastische camping, er is genoeg te doen voor ze. Eigenaren zijn erg vriendelijk.

Super camping!

Tromp
16-7-2018

Super goeie camping voor jong en oud.

Echt niets op aan te merken!

Kamperen met plezier in een prachtige omgeving.

Cees en Gerda van Capelle
11-7-2018

Een keurig verzorgde camping met ruime plekken en uitstekend sanitair.

Prima ontvangst met koffie en cake.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping d'Elf Ieken in Elsloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping d'Elf Ieken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.