Camping d'Elf Ieken

Tonen op kaart

119 reviews over Camping d'Elf Ieken

• 2019
    9Fam. Zijlstra.01-09-2019

Fijne vakantie gehad. Mooie locatie, ruime plekken zeer fijne en aardige beheerders die zeer behulpzaam zijn, fantastisch schoon toiletgebouw, en zeer veel speelplezier voor de kinderen aanwezig.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Tinus en Jannie de Jong18-08-2019

Ook hier opa en oma zijn is leuk

Mooie ruime plekken mooie omgeving, leuke beheerders, goede sanitaire voorzieningen. Uitstekende camping voor kinderen voldoende mogelijkheden. Een goede reden om terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9fam. Verleg15-08-2019

Aanrader, zowel voor jongere als oudere campeerder

Rustige camping met vriendelijke eigenaars. Er zijn veel speelmogelijkheden voor jonge kinderen, ook als het slecht weer is. Uitstekend sanitair gebouw. In de omgeving ruime mogelijkheid voor fietstochten en wandelingen.

• 10Familie Timmer12-08-2019

We hebben genoten op d'Elf Ieken!

Echt een super leuke camping vooral met kinderen! Kleine camping met grootse speelmogelijkheden voor de kinderen. Er is een grote buitenspeeltuin met zandbak, waterplaats, kabelbaan, traptrekkers, skelter, geiten, schapen en konijnen. En het maïsdoolhof is ook erg leuk! Binnen is een mini Ballorig met klimtoestel, luchtkussens, megablokken en traptrekkers. Ideaal voor een regenachtige dag. Op het campingveld is ook nog een speeltuin. Wij verbleven in de luxe blokhut, dit is ons uitstekend bevallen, omdat we niet zo van het echte primitieve camperen zijn. 😜 Het sanitair is uitstekend onderhouden, nog erg nieuw en wordt perfect schoongehouden. Onze vakantie in 1 zin: we hebben genoten! Dus we bevelen d'Elf Ieken in Elsloo van harte aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Suzanne10-08-2019

Geweldige camping

Geweldige camping. Kleinschalig maar er is voldoende te doen voor kinderen. Maisdoolhof, buiten en binnenspeeltuin. En geitjes, schapen en (jonge) konijntjes om te knuffelen. Wij stonden er met zeer warm weer, om af te koelen werd de sproeier aangezet en konden de opblaaszwembadjes gevuld worden. En af en toe een boerenijsje in de campingwinkel. Waar je ook op bepaalde dagen broodjes kan bestellen voor ontbijt. De ontvangst is geweldig, met koffie en wat lekkers. De douches zijn schoon en ruim. Thermostaatkraan en geen muntjes of tijdslimiet, heerlijk. Kortom, geweldige camping, aanrader!

• 10Pieter08-08-2019

Mooie en nette camping

Zeer net sanitair en veel te doen voor (jonge) kinderen. Wij komen graag weer terug.

• 10Menno Boon29-07-2019

Fantastisch!

Een weekend met de camper op de camping gestaan. Gezellig en vertrouwd. Henk en Lutske zijn gastvrij en geven je een “ thuisgevoel” Daarom komen we hier ook al jaren!

• 10Familie Bergsma24-07-2019

Uitstekend verzorgde camping en een kinderparadijs

Wij hebben als grootouders met 2 kleinkinderen van 6 en 3 jaar een week doorgebracht op de camping dÉlf Ieken in Elsloo. Het was voor ons een mooie week, voor de kinderen een fantastische week. De jongste zei een dag voor vertrek "ik wil hier blijven, ik wil niet weg". De speel mogelijkheden voor de kinderen waren legio, groot buiten terrein met allerlei attributen en veilig en een binnen speelplaats waar de kinderen zich veilig kunnen vermaken en de ouders een kopje koffie of iets anders kunnen nuttigen.

Een winkeltje met streekproducten, bijzonder vriendelijke camping beheerders en wat voor ons altijd de eerste vereiste is, schoon en uitstekend sanitair. Kortom de camping is een absolute aanrader. WIJ KOMEN ER WEER.

• 10Frederika16-07-2019

Geweldige camping in de natuur.

we hebben hier twee nachten gestaan op een geweldige camping . Werden heel vriendelijk ontvangen met een kop koffie en een heerlijke plak koek. We konden zelf een plekje uitzoeken, een prachtig plekje met uitzicht over de weilanden en schapen voor de deur, hoe leuk. Heel mooi en schoon sanitair met heerlijke douches, mengkraan en geen drukknop. Fietsen konden onderdak, ook fijn. Komen zeker nog een keer terug op deze camping.

• 9H. Vos03-07-2019

Voor herhaling vatbaar.

We werden vriendelijk met koffie ontvangen. Tijdens ons verblijf direct na Pinksteren was het erg rustig op de camping. Het weer werkte erg mee en al fietsend hebben we van de prachtige omgeving genoten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

4 tips over Camping d'Elf Ieken

• M, 27-07-2012

In de buurt van Elsloo met kinderen: ga een dagje naar deze speeltuin zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• Roel, 12-08-2014

Sanitair zou ruimer opgezet mogen worden, lange mensen zitten knel. Uitgebreide bouw plannen hangen echter al ter promotie van nieuw te bouwen (zeer uitgebreidde) sanitair gelegenheid

• sjoerdenwilma, 06-08-2015

Maisdoolhof Appelscha kale duinen, etc, etc. Mooie fiestomgeving.

0 vragen over Camping d'Elf Ieken

Camping d'Elf Ieken info