Camping De Wilhelminahoeve

Camping De Wilhelminahoeve
8,8

6 reviews over Camping De Wilhelminahoeve in het Nederlands

Willem, 24-11-2017

Ontvangst is hartelijk, campingfaciliteiten ok, terrein kan wel een opknapbeurt gebruiken met name de tegelplateau's op de kampeerplek, een 10 vind ik wat overdreven.
eddy, Eigenaar , 20-12-2017

Bedankt voor u review ;-)

We doen ons best en 7 is ook prima, maar soms worden reviews uit hun verband getrokken naar prijs service en gratis internet, want dat is een pre op campings om van zulke reviews kunnen schrijven. En gelukkig hebben we dat goed voor elkaar, en die tegels heb ik gelegd ja en inderdaad ze liggen misschien niet allemaal recht, maar er zijn ook gasten bij die het juist wel beter vinden dan dat ze in het zand komen staan. en nogmaals wij doen ons best maar de boel wordt soms ook gewoon kapot gereden door de camping gasten die niet goed kunnen parkeren met caravan, en als er een tegel scheef ligt zijn wij niet beroerd om ze voor u goed te leggen meneer, ook toen u er was had u dat gewoon tegen Boer Jan kunnen zeggen hij doet alles er aan om u naar het zin te maken.

Over de ontvangst en hulp daar zijn wij inderdaad heel gastvrij in dat klopt.

maar wel bedankt voor mooie cijfer 7, daar word ik vrolijk van

fijne kerstdagen en veel plezier komende kampeerjaar

Eddy

Een jaarlijks terugkerend mooi ritueel!

Machteld de Jong, 24-9-2017

Het appartement dat bij de camping hoort is heel sfeervol en gelegen in een prachtig natuurgebied. De eigenaar en zijn vrouw zijn buitengewoon vriendelijk, hartelijk en betrokken bij hun gasten. Voor kinderen is er altijd een snoep verrassing bij het afscheid. In het naastgelegen eethuis is het altijd gezellig, er is veel variatie in het aanbod en het wordt professioneel geleid door de manager. De natuur in de omgeving is on-Nederlands mooi (Drents Friese Wold), bovendien zijn er diverse bezienswaardigheden te bekijken op fietsafstand. Kortom, een camping om jaarlijks naartoe te gaan!

Waanzinnig mooie omgeving en camping top

Julia Salvatore, 23-9-2017

Zoals ik het heb mogen ervaren heel netjes sanitair goed onderhouden en een goede gastheer die mij goed heeft ontvangen met kopje thee en erg leuk en grappig gesprek,een bijzondere man

Ook het internet is heel goed voor elkaar je kunt goed vertoeven op camping Wilhelminahoeve

Mirakels mooie plaats

Jan Jansen de vries, 21-9-2017

Dat je hier zeer gastvrij wordt ontvangen door de eigenaar.

Goede sanitair en ruim opgezette camping met betegelde plaatsen en prima gratis WiFi verbinding. En niet te vergeten het heerlijke eten van het naastgelegen eethuis waar je goed kunt zitten, ook voor afhaal bestellingen. En speeltuin met springkussen voor de kinderen.

Een fantastische camping!

H Koning, 18-9-2017

Deze heeft het goed voor elkaar en bied veel. Er is zelfs een fastfood restaurant -eethuis, Supergoed is het gratis glasvezel WiFi verbinding en makkelijk inloggen zonder code maar met professioneel inlogscherm. Sanitair is zeer schoon wordt goed onderhouden. Verder is het ontvangst met koffie zeer gastvrij door Jan de eigenaar van de camping. Er is ook een kantine waar je ff mooi kan zitten met laptop of voor een drankje en praatje. Eigenlijk bied het veel meer en voor een betaalbare prijs. Deze camping dat niette groot is 35 plaatsen is krijgt van ons een 10!!!! We komen zekers terug !

Redelijk met aandachtspunten

H. Koning, 6-8-2017

Ik verbaas me dat ik de eerste review schrijf.

Camping is mooi gelegen in het Drents-Friese Wold. 35 plaatsen verdeeld over twee veldjes. Centraal toiletgebouw, met apart 2 herendouches, 2 wc's, 1 urinoir en 2 wastafels in de toegangsruimte. 3 damestoiletten, 2 damesdouches. Er is een grote kantine en een restaurant/snackbar.

Op iedere kampeerplaats een stroompunt en afvoerpunt voor afvalwater. Centraal op het veld 1 watertappunt.

Onze ervaring is dat dit een redelijke camping is maar dat er nog een aantal verbeterpunten zijn op veiligheidsgebied, hygiëne en beroepshouding van de eigenaar naar de gast.

Het geheel doet erg rommelig aan.

Hier lijkt sprake te zijn van bedrijfsblindheid.

Eddy, Eigenaar , 4-11-2017

Super Bedankt voor de review , hier wordt ik vrolijk van :-)

mooie cijfers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wilhelminahoeve in Elsloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wilhelminahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wilhelminahoeve scoort een 8.83 uit 10 op basis van 6 reviews.