NederlandFrieslandElahuizenBed & Breakfasts ElahuizenBed & Breakfast Watersportcentrum de Fluessen

Bed & Breakfast Watersportcentrum de Fluessen

NederlandFrieslandElahuizen
8.6FantastischScore uit 16 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

16 Reviews over Watersportcentrum de Fluessen

• 9Francisca26-04-2021

Fluessen geweldig

Goede matrassen, vriendelijke en behulpzame hosts, leuk restaurant op het terrein, fijne sauna/wellness en mooie omgeving.

• 8Marnix08-08-2020

Persoonlijke benadering maakt het top!

De ligging is mooi, heerlijk terras aan het water. We waren eerst van plan elders te dineren, maar hebben uiteindelijk juist prima op hun terras gegeten. Gezellig en goed gegeten. Top was het advies van de eigenaresse om voor mijn rolstoel een rolstoelfiets te huren bij hun buren: een centrum voor aangepaste vakanties. Dat was een superleuke ervaring waarbij de rolstoel in een soort bak vooraan de elektrische fiets past. Erg handig en fijn om weer samen te kunnen fietsen.

• 8Fam. S.27-07-2020

Heelijke dagen gehad; supergastvrij en persoonlijk

We hebben met ons gezin 4 nachten in de familiekamer gelogeerd. Leuke kamer met een fantastisch uitzicht. De kamer is niet geweldig groot, maar wij waren hele dagen op stap/aan het zeilen. Douche op de kamer. Toilet gemeenschappelijk op de gang. Tevens kitchenette en dakterras voor gedeeld gebruik. Huiselijke sfeer van onderling vertrouwen. Gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk, behulpzaam, gastvrij en boden goede informatie. Het ontbijt in de leuk ingerichte serre is echt super! Wij kunnen deze b&b van harte aanbevelen voor actieve gasten (zeilen en fietsen in de omgeving).

• 9jenneke kok27-07-2020

Prachtig, lekker even iets anders

2 nachtjes overnachten op de platbodem, een hele leuke ervaring. genoten van de stilte. We hebben zelfs nog een middag met dit zeilschip gezeild op de Fleusen. zo goed bevallen dat we zelfs overwegen om een cursus te gaan volgen bij Jan Willem. Zeer gastvrij en heerlijk ontbijt. Zeker een aanrader.

• 9Fam de Oude27-06-2020

Gastvrij en lekker genoten!

Super gastvrij ontvangen, lekker en relaxed buiten in de tuin van het eetcafé gegeten. Plek voor de boot vlak bij. Prima kamer en heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijke eigenaren die voor je klaar staan en ons nog op een leuke vaarroute tipte. Bedankt voor de fijne overnachting!

• 9P Rooze18-11-2019

Goede complete accommodatie

Hele goed verzorgd huis gehuurd met alles erin wat je kan wensen en de beheerders staan altijd voor je klaar als je iets wil weten . Echt fijn om hier te zijn.

• 8carool01-01-2019

goede prijs kwaliteitsverhouding

zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. zeer vriendelijk ontvangen, met plezier gebruik gemaakt van de sauna mogelijkheden. prima kamer, heerlijk, extra lang bed. gedeelde badkamer maar we hadden geen medebewoners. Ook gedeeld keukentje met koffie thee magnetron en ijskast.

• 9Carla Hoitinga07-09-2018

Hele fijne plek.

Heel fijn ontvangst, voelt als een soort van thuis komen. Alles is netjes en super schoon. Iedere ochtend een heerlijk vers ontbijt met vers fruit en zelf gebakken brood. Echt overheerlijk.

• 9Bootklusser10-04-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima verblijf.

Bed was goed, douche goed heet, dakterras geweldig. Uitgebreid ontbijt en heel gastvrij. Geen TV, maar wel gebruik van koelkast, waterkoker en koffiezetapparaat. Kan me voorstellen dat op een mooie zomeravond het onder de kamer gelegen terras voor wat rumoer kan zorgen.

• 10Anne Marie Schaap17-04-2016

Fantastisch huis, gezellig, schoon, zeer comleet!

Dit huis is gezellig ingericht en schoon. De keuken heeft alles wat je maar wenst wanneer je met een groep bent. Zowel binnen als buiten is alles kindvriendelijk. Wij vinden het voor alle leeftijden geschikt mede dankzij de biljarttafel, ping pong mogelijkheid en gezellige zit hoeken en heerlijke grote tafels. Daarnaast natuurlijk het prachtige water waar je op uit kijkt en afhanelijk van het seizoen volop gebruik van kan maken. Een perfecte lokatie voor een heerlijk weekeind met vrienden of familie. Wij zijn zeker van plan vaker terug te komen.

Bed & Breakfast Watersportcentrum de Fluessen info

Building information