Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Inrichting
  • 9.6Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht

• 9Tobias03-07-2022

Prachtig!

Wij waren hier met Pinksteren, mooie locatie en alles was prima geregeld! Tip: Ga een avondje eten in het restaurant!

• 9Natuur
  • 9Harm Bosgraaf25-04-2021

Heel goed

Prima gelegen in een landelijke omgeving aan het water. Vriendelijke ontvangst, op alle vragen (ook later) een snel antwoord. Leuke inrichting, van alle gemakken voorziene keuken, prima bedden. Restaurant om de hoek, was erg lekker. Heerlijk buiten zitten in het zonnetje, uit de wind. Jammer dat we geen gebruik hebben kunnen maken van de hottub, het opwarmen duurde echt te lang.

• 10Fernanda02-03-2021

Dream place to be!!!

Fantastisch!!! Mooi , schoon, vriendelijke personeel. Ideaal voor gezinnen, mooi uitzicht !!!! Wij komen graag terug !!!!Super gezellig , plaats om uit te rusten en om van de natuur te genieten !!!

• 10Fernanda01-03-2021

Dream place to be !!!

Fantastisch plaats !!! Schoon , mooi locatie ,comfortabel, vriendelijke personeel!!!!! Wij komen gaan terug ! Ideaal voor gezinnen en mooi natuur !!!!

• 9HM18-08-2017

Geweldig genoten

Zeer gastvrije verhuurders die graag meedenken om ons verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Zeer goede en snelle communicatie via email en telefoon vooraf aan verblijf. Tijdens verblijf konden we voor vragen binnen lopen in het kantoortje of via whatsapp. Voldoende parkeerplekken voor het appartement. Zeer schoon appartement. Ruime keuken van alle gemakken voorzien: 6 pits gasfornuis, oven, magnetron, vaatwasser, koffie/thee apparaat, grote koelkast met vriesvak. Grote eettafel met comfortabele stoelen. Op verzoek 2 kinderstoelen voor onze kids van 1 en 3 jaar. Fijne woonkamer met tv en prettige banken. 1 Master bedroom met eigen douche op de kamer 2 extra slaapkamers met badkamer met douche/ligbad. Broodservice: op bestelling werden elke ochtend verse croissantjes / brood gebracht. De tuin is omheind waardoor je echt privé zit. Voor onze kids ruimte genoeg om te rennen en spelen. Voor de watersportliefhebber: zeilboot huren kan bij de zeilschool op 1 minuut lopen.

• 9Marleen21-12-2015

Gastvrij

We hadden besloten met een aantal vrienden in een huisje te gaan om een gezellig en rustig weekend te hebben. Dat is absoluut gelukt. De vorige recensie herken ik niet helemaal. De nieuwe eigenaren hebben zeker wat gedaan aan de opmerkingen. De keuken is zeer uitgebreid en van alle gemakken voorzien. Eigenlijk hebben we hier de meeste tijd doorgebracht aan tafel. De zithoek is voorzien van een kleine tv en een paar fijne banken. Er was meer dan genoeg ruimte voor ons allemaal. De eigenaren waren erg behulpzaam en hadden veel tips over wat we konden doen in de omgeving. Op het terrein bevindt zich ook een klein eetcafeetje genaamd "De nieuwe melkfabriek". Hier hebben we heerlijk gegeten en geborreld.

• 5D.Wassmann14-06-2011

teleurgesteld

Landzicht heeft een tuin met een hek en is misschien voor mensen met kleine kinderen geschikt. Wij vonden het uitzicht prachtig maar dat is vanuit de tuin niet te zien omdat het hek te hoog is. De keuken was (voor ons te) mager uitgerust en men moet toch in de auto om naar de echt mooie plekken in Friesland te komen. Onze, wat oudere kinderen en de twee honden konden er niet echt goed rennen en spelen.

Eigenaar, 24-08-2015

Landzicht maakt onderdeel uit van Watersportcentrum de Fluessen. Eind 2014 is WSC De Fluessen overgenomen. De nieuwe eigenaren doen er alles aan om Landzicht te laten voldoen aan de wensen en eisen van deze tijd. Ook deze recensie uit 2011 is daarbij meegenomen.

Appartement Watersportcentrum de Fluessen - Landzicht info

• CafeNiet beschikbaar