Vakantiehuis Groepsaccommodatie Schippershuis (De Fluessen)

VakantiehuisWeer vandaag24°13°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Schippershuis (De Fluessen)

1 review over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Schippershuis (De Fluessen) in het Nederlands

Met vrienden

Een fijn weekend op een gastvrije locatie!

Anneke
3-10-2017

Fijne locatie. Leuk ingericht, fijne sfeer. Mooi compleet ingericht. Elke ochtend een uitgebreid lekker ontbijt, met verse producten en met zorg bereid. Slaapkamers en douches netjes en schoon. Gezamenlijke ruimte sfeervol, ruim en goede akoestiek. ( wij zijn een koor). Eigenaresse is prettige gastvrouw.

2 leuke activiteiten gedaan: een lipdub gemaakt in het centrum en heerlijk gevaren op de fluessen

Kortom: het klopte!

Ik kan geen minpunten verzinnen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Schippershuis (De Fluessen) in Elahuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Schippershuis (De Fluessen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie Schippershuis (De Fluessen)