Bed and Breakfast De Coulisse

Bed and Breakfast De Coulisse

10Fenomenaal

Nederland, Friesland, Eestrum / Jistrum

Op vakantie geweest naar De Coulisse?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast De Coulisse

• 10Peter en Hilde04-02-2016

Fantastische kamers, mooie omgeving

Ruime kamers, mooi ingericht. We kregen een heerlijk uitgebreid ontbijt. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Er is een leuk terras wat uitkijkt op een prachtige tuin. Ook is er een handig uitlaat veld voor de hond. We hebben genoten van deze B&B, echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Jan09-12-2013

Geweldige plek in rustige omgeving

Deze bed en breakfast is geweldig. Ligging aan een onverharde weg met in het voorjaar een geweldig mooie tuin waar je lekker doorheen kunt lopen en hele mooie bloemen kan bewonderen. De slaapkamer en woonkamer zijn als 1 geheel maar erg groot met een lekker zitje en een digitale TV ontvanger. Je hebt er een gewone grote keuken waar je net als thuis alle benodigde apparatuur in hebt. Ook is er een aparte badkamer en een toilet waar je als gast alleen gebruik van maakt. Je hebt hier dus je eigen privacy. Ook indien je dit bespreekt met ontbijt zul je werkelijk niets te kort komen. Wij hebben hier al een aantal maal gelogeerd en vinden het nog steeds een geweldig onderkomen en van alle gemakken voorzien. De gastheer en gastvrouw zijn hele vriendelijke mensen en erg gastvrij. In januari waren we hier en ook in maart. December staat nog in de planning.

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast De Coulisse info