Reviews over Eestrum / Jistrum

Fantastische kamers, mooie omgeving

Peter en Hilde,
    4-2-2016

Ruime kamers, mooi ingericht. We kregen een heerlijk uitgebreid ontbijt. De eigenaren zijn heel vriendelijk.

Er is een leuk terras wat uitkijkt op een prachtige tuin.

Ook is er een handig uitlaat veld voor de hond.

We hebben genoten van deze B&B, echt een aanrader!

Een hele grote aanrader!

Henriette,
    13-6-2014

Een heerlijk klein, maar knus en sfeervol huisje! Tot in de puntjes verbouwd en ingericht! Met grote zorg en aandacht is het huis ingericht, tot in de kleinste details! Van een compleet serviesgoed tot en met waxinelichtjes in een leuke pot op het dienblad, tissues op badkamer en raamhorren! Het hele huisje is goed schoon en fris en de handdoeken zijn uitstekend! Lekker groot en zacht, menig hotel kan hier nog van leren! De douche was heerlijk, goed warm water en een krachtige straal! De tuin is groot en ruim en 's morgens wakker worden met een vogelconcert! Het is even zoeken bij aankomst, maar via een lang zandpad kom je bij dit heerlijke huisje. Jistrum heeft geen winkels, maar 3 km verderop is o.a. een supermarkt. De ontvangst was zeer gastvrij! De trap is steil, maar hier zijn we bij aankomst al door Yneke voor gewaarschuwd. Achterwaarts de trap aflopen en het is geen probleem! De honden konden 's morgens heerlijk rollen in de wei waarna we de reis naar Ameland vervolgde.

Geweldige plek in rustige omgeving

Jan,
    9-12-2013

Deze bed en breakfast is geweldig. Ligging aan een onverharde weg met in het voorjaar een geweldig mooie tuin waar je lekker doorheen kunt lopen en hele mooie bloemen kan bewonderen. De slaapkamer en woonkamer zijn als 1 geheel maar erg groot met een lekker zitje en een digitale TV ontvanger.

Je hebt er een gewone grote keuken waar je net als thuis alle benodigde apparatuur in hebt. Ook is er een aparte badkamer en een toilet waar je als gast alleen gebruik van maakt. Je hebt hier dus je eigen privacy. Ook indien je dit bespreekt met ontbijt zul je werkelijk niets te kort komen. Wij hebben hier al een aantal maal gelogeerd en vinden het nog steeds een geweldig onderkomen en van alle gemakken voorzien. De gastheer en gastvrouw zijn hele vriendelijke mensen en erg gastvrij. In januari waren we hier en ook in maart. December staat nog in de planning.

Eestrum / Jistrum scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews