Hotel Princenhof

Hotel Princenhof
7,9

5 tips over Hotel Princenhof

Johan, 23-5-2015

Mooie ruime kamer met uitzicht op het water met een groot balkon.

Er voldoende te doen als je van water houd b.v. rondvaart of boothuur.

Maar vooral wandelen in het werelderfgoed natuurgebied met vele ooievaars en prachtige natuur.

Nanno S. van der Wiel, 21-10-2014
Wij hadden kamer 14. Ook kamer 5 bekeken. De kamer was ruimer maar had geen extra kamertje.
H. van der Hoek, 10-10-2013

Kamer: balkon en uitzicht over het water: zeer aan te bevelen.

In totaal 20 euro bijbetalen (voor 2 nachten) veranderde het uitzicht op het parkeerterrein en zonder balkon voor deze veel betere plek. dit had echt een enorme meerwaarde!

Wij waren zonder auto, maar een auto is eigenlijk wel nodig bij overnachtingen buiten het seizoen.

Wij hadden het geluk dat het heel mooi weer was, maar heb je geen eigen vervoer en regent het dan kun je in het dorp zelf niet veel anders dan wat eten en drinken.

We hebben een aantal aanbieders voor Princenhof voor je op een rij gezet:

Petra Oude Weme, 10-10-2013
Huur er een bootje bij als u reserveert!
P.J. Hoogendoorn, 3-4-2012

Eernewoude ligt vrij ver van de grotere plaatsen (± 15 km van Leeuwarden en Drachten) maar die zijn per auto wel vlot te bereiken. Eernewoude zelf is in het voorjaar een oase van rust.

We hebben een aantal aanbieders voor Princenhof voor je op een rij gezet: