Hotel Princenhof

Nederland, Friesland, Eernewoude - Earnewald

7.3Goed

74 reviews over Hotel Princenhof

• 10Freddy en Mieke Hoogland03-06-2020

Mooiste plekje als je Friesland wilt ervaren

Geweldige locatie. Als je Friesland echt wil zien moet je hier naartoe. Gewoon paar dagen boeken, bootje erbij huren. Regelen ze ook. Ligt gewoon voor de deur. Ondanks Corona gedoe, regelen ze alles fantastisch. Mooie kamers, uitzicht op het water. Prima ontbijt. Lekker eten. Respect voor personeel, vriendelijk en behulpzaam. Gewoon geweldige locatie. Dus niet verder zoeken, gewoon ervaren. Freddy en Mieke Hoogland

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    5I.S. Schaap22-09-2019

Terug naar de vorige eeuw

Wat een afknapper dit hotel, vreselijk oude meuk. De ligging is super, maar het hotel heeft zijn beste tijd gehad. De kamers zijn van geen enkele comfort of luxe voorzien. Terug in de vorige eeuw, maar wel voor 129euro per nacht. Zeer teleurstellend.

Gereisd met partner in september 2019

• 10J Boersma -de vries17-03-2019

Fantastisch uitzicht vanuit je kamer! Heerlijk eten en ontbijt! En goed bed en sanitair

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Anna14-08-2018

Wat een uitzicht

Echt een uniek plekje in Friesland en wat een prachtig uitzicht vanaf je balkon. We hebben lekker gegeten en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Fam.D12-08-2018

Zeker Voor Herhaling vatbaar.!

Mooi en gezellig dorpje .Dit hotel restaurant ligt aan het water met groot gezellig terras waar ook bootjes kunnen aanleggen. Vanaf terras wijds uitzicht in meerdere richtingen over water en natuurgebied de alde feanen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Jaap Engel30-07-2018

Zou het niet aanbevelen

Ligging prachtig, ideaal om op een schip of boot te stappen, uiterlijk ziet er goed uit. Standaard kamer wel heel erg eenvoudig ingericht en een beetje hokkerig. Een raam dat open kon, maar dan wel boven de flessenverzameling keuken. Zeer lawaaiige afzuiging die in koker langs kamerwand loopt. Wel schoon, alleen deken wat smoezelig. Inrichting hotel verder wat oubollig, renovatie eigenlijk dringend nodig. Geldt ook voor restaurant, bediening onervaren, veel foutjes. Wel prima eten.

Gereisd met partner in juli 2018

• 4Gerda26-06-2018

Weinig comfort in een comfortkamer

Bij het ontvangst kregen we weinig vriendelijke woorden. Het was ons eerste bezoek aan dit hotel. De sleutel werd op de balie gelegd en gezegd uw kamer is links aan het eind van de gang. Hier aangekomen bleek de kamer en vooral de posten en deuren een flinke lik verf te kunnen gebruiken. Het bad had op de bodem barsten van de kalk en de randen waren zwart. Dit was het comfort van deze kamer, in vergelijking met de andere kamers. Dit nodigde dus niet uit om te gaan badderen. De verf was over de tegels heen geschilderd in de badkamer. De douche was in een hoekje achter het bad gepropt, en niet makkelijk om in te stappen. Bij het ontbijt was het roggebrood ruim een week over datum. Toen wij hier een opmerking over maakten kregen wij als antwoord: Ik kom net terug van 2 weken vakantie. Ik zal kijken of er anderen zijn. Nou niet dus. Van het gekookte ei was zelfs het eiwit nog niet gekookt..Bij het inleveren van de sleutel kregen wij gelijk

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Bekkema11-02-2018

Een aanrader

Kamer heel netjes en schoon maar op de begane grond zijn de vloeren IJSKOUD. Personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is er goed voor iedereen wat wils. Lokaties is top midden in het natuurgebied. Op loopafstand een klein woonplaats met supermarkt en restaurants laatstgenoemde in de winter veelal dicht. Eten in het hotel is ook voor lunch en diner aan te raden. Voor de vogelliefhebbers een whallah. Vlak bij het hotel boten te huur maar er worden ook excursies in de zomer georganiseerd.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

5L.Bruins14-11-2017

Twijfelgevalletje

Bij aankomst besloten om te gaan lunchen in het hotel, de italiaanse bol gezond was NIET gebakken en werd zonder de beloofde komkommer en tuinkers geserveerd( dit staat wel op de menukaart vermeld ) Brood is halffabrikaat, dat wil zeggen nog even afbakken in de oven. Tosti zonder ham besteld, helaas de ham ertussen uit moeten peuteren. Op de servetten op tafel kun je je ervaringen schrijven, helaas niets meer vernomen dus heeft geen zin om te doen. Op de kamer stond geen derde bed ( we waren met ons drieen ). 4 gangen Fries proeverijdiner, 1e gang is brood met kruidenboter??? Voorgerecht was okee, Hoofdgerecht was de koelkast leegmaken, stukje kipdij, stukje visfilet en pulled porc van de lunchkaart, hele vreemde combinatie, zeg maar. Nagerecht was okee maar voor €38.50 ga ik liever ergens anders eten. Tussen de sla van het voorgerecht vonden we een bosje stro oid., de ober wist ook niet wat het was. Wij ook niet. S'ochtends werd op de deur geklopt door de meisjes van de houskeeping of ze de kamer konden schoonmaken, we zijn maar snel weggegaan want dit is wel heel ongemakkelijk. Ontbijt is prima, kamer is okee maar de negatieve aspecten blijven je altijd meer bij. Na mijn klacht per mail kreeg ik een standaardreactie terug, ze gingen het intern bespreken. Wel zo'n 300 euro achtergelaten daar, zure smaak aan over gehouden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 9Timmer04-09-2017

Prima horen op een top locatie

Gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel en een prima restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel Princenhof info