Hotel Princenhof

71 reviews over Hotel Princenhof in het Nederlands

Wat een uitzicht

Anna
14-8-2018

Echt een uniek plekje in Friesland en wat een prachtig uitzicht vanaf je balkon. We hebben lekker gegeten en vriendelijk personeel.

Zeker Voor Herhaling vatbaar.!

Fam.D
12-8-2018

Mooi en gezellig dorpje .Dit hotel restaurant ligt aan het water met groot gezellig terras waar ook bootjes kunnen aanleggen. Vanaf terras wijds uitzicht in meerdere richtingen over water en natuurgebied de alde feanen.

Zou het niet aanbevelen

Jaap Engel
30-7-2018

Ligging prachtig, ideaal om op een schip of boot te stappen, uiterlijk ziet er goed uit. Standaard kamer wel heel erg eenvoudig ingericht en een beetje hokkerig. Een raam dat open kon, maar dan wel boven de flessenverzameling keuken. Zeer lawaaiige afzuiging die in koker langs kamerwand loopt. Wel schoon, alleen deken wat smoezelig. Inrichting hotel verder wat oubollig, renovatie eigenlijk dringend nodig. Geldt ook voor restaurant, bediening onervaren, veel foutjes. Wel prima eten.

HotelSpecials.nl

Weinig comfort in een comfortkamer

Gerda
26-6-2018

Bij het ontvangst kregen we weinig vriendelijke woorden. Het was ons eerste bezoek aan dit hotel. De sleutel werd op de balie gelegd en gezegd uw kamer is links aan het eind van de gang. Hier aangekomen bleek de kamer en vooral de posten en deuren een flinke lik verf te kunnen gebruiken. Het bad had op de bodem barsten van de kalk en de randen waren zwart. Dit was het comfort van deze kamer, in vergelijking met de andere kamers. Dit nodigde dus niet uit om te gaan badderen. De verf was over de tegels heen geschilderd in de badkamer. De douche was in een hoekje achter het bad gepropt, en niet makkelijk om in te stappen. Bij het ontbijt was het roggebrood ruim een week over datum. Toen wij hier een opmerking over maakten kregen wij als antwoord: Ik kom net terug van 2 weken vakantie. Ik zal kijken of er anderen zijn. Nou niet dus. Van het gekookte ei was zelfs het eiwit nog niet gekookt..Bij het inleveren van de sleutel kregen wij gelijk

Een aanrader

Bekkema
11-2-2018

Kamer heel netjes en schoon maar op de begane grond zijn de vloeren IJSKOUD. Personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is er goed voor iedereen wat wils. Lokaties is top midden in het natuurgebied. Op loopafstand een klein woonplaats met supermarkt en restaurants laatstgenoemde in de winter veelal dicht. Eten in het hotel is ook voor lunch en diner aan te raden. Voor de vogelliefhebbers een whallah. Vlak bij het hotel boten te huur maar er worden ook excursies in de zomer georganiseerd.

Twijfelgevalletje

L.Bruins
14-11-2017

Bij aankomst besloten om te gaan lunchen in het hotel, de italiaanse bol gezond was NIET gebakken en werd zonder de beloofde komkommer en tuinkers geserveerd( dit staat wel op de menukaart vermeld ) Brood is halffabrikaat, dat wil zeggen nog even afbakken in de oven. Tosti zonder ham besteld, helaas de ham ertussen uit moeten peuteren. Op de servetten op tafel kun je je ervaringen schrijven, helaas niets meer vernomen dus heeft geen zin om te doen. Op de kamer stond geen derde bed ( we waren met ons drieen ). 4 gangen Fries proeverijdiner, 1e gang is brood met kruidenboter??? Voorgerecht was okee, Hoofdgerecht was de koelkast leegmaken, stukje kipdij, stukje visfilet en pulled porc van de lunchkaart, hele vreemde combinatie, zeg maar. Nagerecht was okee maar voor €38.50 ga ik liever ergens anders eten. Tussen de sla van het voorgerecht vonden we een bosje stro oid., de ober wist ook niet wat het was. Wij ook niet. S'ochtends werd op de deur geklopt door de meisjes van de houskeeping of ze de kamer konden schoonmaken, we zijn maar snel weggegaan want dit is wel heel ongemakkelijk. Ontbijt is prima, kamer is okee maar de negatieve aspecten blijven je altijd meer bij. Na mijn klacht per mail kreeg ik een standaardreactie terug, ze gingen het intern bespreken. Wel zo'n 300 euro achtergelaten daar, zure smaak aan over gehouden.

Prima horen op een top locatie

Timmer
4-9-2017

Gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel en een prima restaurant.

Aanrader

Marita en Paul
3-9-2017

Goed gelegen hotel aan water waar boten aanmeren. Lekkere keuken, vriendelijke bediening, mooie kamers met balkon. Fietsenstalling en ruime parking. Geen negatieve punten.

Prachtige locatie aan het water; personeel top.

Henk
6-8-2017

Ideale stek als je het water op wil of fietstochten wil maken.

Kan niets bedenken wat tegenviel.

Schitterend gelegen aan het water uitkijkend over natuurgebied de Alde Feanen. Wakker worden met het geluid van vliegende ganzen en andere watervogels en het gepruttel van bootjes die voorbij varen. Leuke kamers - voorkeur aan voorzijde uitkijkend over het water. Goed en uitgebreid ontbijt 's ochtends dat steeds goed wordt aangevuld. Leuke restaurant met plate service en uitgebreide menu. Goed eten.

De Friese proeverij is erg lekker en leuk om te doen. Wel reserveren vooraf.

tip: heb je allergieën of speciale dieet wensen, geeft dit goed op en laat meteen ook de ober dit weten. De kok is goed maar is hier niet aan gewend.

Ik had een hele lijst per email opgestuurd en ging toch mis. Was gauw hersteld door de chef toen ik meldde aan de bediening dat de bewuste kleine kroketje echt varkensvlees bevatte (namelijk ham) maar wel zelf even opletten. Bediening is vriendelijk en behulpzaam en met mooi weer kun je buiten eten op het terras.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princenhof in Eernewoude - Earnewald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.